A treia zi de Paşte i-a adus emisiunii MasterChef o premieră în acest sezon: cea de-a şasea ediţie a show-ului culinar a fost urmărită aseară de mai puţin de două milioane de români. Este prima emisiune din această primăvară în care audienţa este până în două milioane de telespectatori.
Pro TV a fost lider de audienţă pe intervalul emisiunii. De notat că, faţă de săptămâna trecută, atât MasterChef, cât şi celelalte posturi, au avut audienţe mai mici.
În comparaţie, MasterChef a avut săptămâna trecută cea mai bună audienţă din acest sezon, fiind urmărită de 2,4 milioane de persoane din întreaga ţară, cu peste 700.000 mai mulţi decât aseară.
Diferenţa dintre Pro TV şi al doilea clasat, Kanal D, s-a mai micşorat, de la peste un milion cât era săptămâna trecută la peste 460.000 de telespectatori la ediţia de aseară.
MasterChef s-a intersectat cu o parte din meciul Atletico Madrid-Chelsea din Champions League, difuzat aseară de Digi Sport 1, Dolce Sport 1 şi de TVR 1, de la ora 21.45. Această partidă a reuşit să aducă TVR 1 pe locul şase, în condiţiile în care săptămâna trecută postul public nu se găsea în clasamentul primelor cinci posturi.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa posturilor TV pe intervalul emisiunii MasterChef.
NAŢIONAL. Show-ul MasterChef a fost urmărit în fiecare minut de difuzare de 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Al doilea clasat, Kanal D, post care a difuzat serialul turcesc Feriha (în intervalul 20.00 - 22.15), a strâns în faţa micilor ecrane peste 1,2 milioane de persoane. Antena 1 s-a clasat pe locul trei cu filmul de animaţie "Alvin şi veveriţele: Naufragiaţi", fiind urmărit de 884.000 de telespectatori din întreaga ţară.
URBAN. Show-ul culinar de pe Pro TV a obţinut, la oraşe, o medie de 930.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a înregistrat o medie de 617.000 de persoane. În privinţa publicului din mediul urban, Antena 1 a pierdut locul trei în favoarea postului de ştiri din acelaşi trust, Antena 3, care a fost urmărit de 498.000 de orăşeni.
COMERCIAL. MasterChef a fost urmărit aseară de 605.000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani (publicul comercial). În privinţa acestui segment de public, Pro TV a obţinut o audienţă de două ori şi jumătate mai bună decât al doilea clasat, Antena 1, care a fost urmărit de 271.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAŢIONAL:
Post | Nr persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.713.000 | 9.3 | 17.6 |
2 | Kanal D | 1.247.000 | 6.7 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 884.000 | 4.8 | 9.1 |
4 | Antena 3 | 763.000 | 4.1 | 7.8 |
5 | Acasa | 443.000 | 2.4 | 4.6 |
6 | TVR 1 | 426.000 | 2.3 | 4.4 |
7 | Prima TV | 402.000 | 2.2 | 4.1 |
8 | National TV | 269.000 | 1.5 | 2.8 |
9 | Romania TV | 263.000 | 1.4 | 2.7 |
10 | B1TV | 243.000 | 1.3 | 2.5 |
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, la nivel URBAN:
Post | Nr persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 930.000 | 9.2 | 17.6 |
2 | Kanal D | 617.000 | 6.1 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 498.000 | 4.9 | 9.5 |
4 | Antena 1 | 469.000 | 4.6 | 8.9 |
5 | TVR 1 | 165.000 | 1.6 | 3.1 |
6 | Prima TV | 156.000 | 1.5 | 3 |
7 | Acasa | 155.000 | 1.5 | 2.9 |
8 | Romania TV | 146.000 | 1.4 | 2.8 |
9 | National TV | 143.000 | 1.4 | 2.7 |
10 | B1TV | 138.000 | 1.4 | 2.6 |
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, pe publicul COMERCIAL:
Post | Nr persoane | Rtg % | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 605.000 | 11.9 | 26.7 |
Antena 1 | 271.000 | 5.3 | 12 |
Kanal D | 225.000 | 4.4 | 9.9 |
Prima TV | 101.000 | 2 | 4.5 |
Antena 3 | 82.000 | 1.6 | 3.6 |
Citeşte şi:
PRIMA EDIŢIE. Peste două milioane de români la debutul MasterChef
A DOUA EDIŢIE. MasterChef o duce bine fără Suleyman. Show-ul de gătit a avut cifre peste ediţia de debut
A TREIA EDIŢIE. MasterChef, urmărit de 2,3 milioane de persoane
A CINCIEA EDIŢIE. MasterChef, la cea mai bună ediţie din sezon: 2,4 milioane de telespectatori din toată ţara
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Deci, tinand cont de audienta TVR pe perioada meciului si ca cei de la Gigisport+Dolce sunt totusi mai prezentabili cu meciul lor de Usi destul de aproape de Latrine si Prostv.