Dacă săptămâna trecută, meciul U Cluj - Steaua şi semifinala Eurovision au mai ciupit din audienţe în seara de joi, rezultatele au fost altele în această săptămână. Pe intervalele lor de difuzare, Next Star (Antena 1), Las Fierbinţi (Pro TV) şi Suleyman (Kanal D) au avut audienţe mai mari comparativ cu săptămâna trecută.
Cea mai mare creştere a avut-o serialul Las Fierbinţi, de pe Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii ale emisiunilor de joi, pe fiecare interval în parte:
Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):
Serialul de pe Kanal D a avut o audienţă pe interval puţin mai ridicată faţă de săptămâna trecută. Totuşi, din cauza creşterii mai mari a Pro TV şi Antena 1, sultanul a coborât pe locul trei la nivel naţional. Şi-a păstrat locul doi la oraşe.
- La nivelul întregii ţări, la Suleyman se uitau peste 1,3 milioane de români (un plus de 60.000 faţă de săptămâna trecută). A fost pe locul trei. În acelaşi timp, Pro TV avea o medie de peste 1,7 milioane (cu 400.000 mai mulţi decât joia trecută), iar Antena 1 - 1,35 milioane.
- La oraşe, Suleyman îşi păstrează poziţia a doua (cu 834.000 de telespectatori, un plus de câteva zeci de mii). Prima poziţie a fost a Pro TV (860.000).
- Ca şi săptămânile trecute, pe segmentul comercial, sultanul a fost pe locul trei, după Pro TV şi Antena 1.
Intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30):
Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a sărit de două milioane de români şi a ajuns la aproape un milion la oraşe. A fost pe prima poziţie.
- Pe naţional, Las Fierbinţi a fost văzut de peste două milioane de români (un plus de aproape jumătate de milion în comparaţie cu săptămâna trecută). Pe interval a urmat Antena 1 şi Kanal D, cu cifre apropiate (1,3 milioane).
- Creştere şi la oraşe: aproape un milion de telespectatori, faţă de 856.000 săptămâna trecută.
- Pe publicul comercial, serialul a numărat aproape 600.000 de telespectatori pe minut (160.000 peste joia trecută).
Intervalul Next Star (20.30-23.00):
Next Star este cea mai lungă emisiune a serii. A vut cifre peste joia trecută. Programul lui Dan Negru a fost după media pe interval pe prima poziţie la nivel naţional şi la oraşe.
- La nivel naţional, Next Star a avut o medie pe interval de aproape 1,7 milioane de români (cu aproape 200.000 mai mulţi decât joia trecută). După Antena 1, pe interval au fost Pro TV, cu aproape 1,6 milioane şi Kanal D (aaproape 1,2).
- La oraşe, media NextStar a fost de peste un milion de telespectatori pe minut. Pe locul doi a fost Pro TV, cu aproape 800.000 de orăşeni.
- Ca şi săptămâna trecută, pe publicul comercial, Next Star rămâne pe locul doi, după Pro TV.
Intervalul Altă săptămână nebună (21.30-22.00):
Cel de-al doilea serial de joi de pe Pro TV - Altă săptămână nebună - are în continuare cifre mult sub Las Fierbinţi, dar a înregistrat o creştere. Pe naţional, a urcat pe locul doi, faţă de poziţia a treia săptămâna trecută. Pe comercial, a urcat pe primul loc, în comparaţie cu poziţia secundă joia precedentă.
- Pe naţional, Altă săptămână nebună a fost văzut de aproape 1,4 milioane de români (200.000 în plus faţă de joia trecută), a fost pe doi, după Antena 1 (care se apropia de 1,9 milioane).
- La oraşe, serialul a atras 736.000 de telespectatori. A fost pe locul trei, după Antena 1 şi Kanal D.
- Pe targetul comercial, Altă săptămână nebună a trecut pe primul loc, cu aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, după media pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.30). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, după media pe intervalul serialului Altă săptămână nebună (20.30-23.00). Click pentru a mări:
Vezi audienţele de joia trecută, aici
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii