Skip to main content

Pro TV şi-a dublat încasările de la cablişti. Cât a câştigat compania din publicitate?

 
Pro TV şi-a dublat încasările de la cablişti. Cât a câştigat compania din publicitate?

pauls_journey_1201056060_tv-studio-control-booth

Pro TV a câştigat, în primul trimestru al anului, de la cablişti dublu faţă de primul trimestru al lui 2013, în timp ce veniturile din publicitate au stagnat. Per total, România este cea mai profitabilă ţară pentru Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare datele financiare defalcate ale veniturilor înregistrate de Pro TV în România.

Pro TV, cu toate posturile sale, a atras în primele trei luni ale acestui an venituri total de 49,6 milioane de dolari, un plus de şapte milioane de dolari faţă de primul trimestru din 2013.

Cum s-au împărţit veniturile Pro TV: 

  • PUBLICITATE. Din această sumă, 24,4 milioane de dolari au provenit din publicitate, în creştere cu doar 0,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, când compania a atras din reclame 24,3 milioane de dolari.
  • VENITURI DE LA CABLIŞTI. Ieşirea din must carry a postului Pro TV, precum şi majorarea preţurilor cerute cabliştilor au dus la dublarea veniturilor din această zonă. Astfel, dacă în primul trimestru al lui 2013 compania a atras de la cablişti cinci milioane de dolari, în perioada ianuarie - martie a acestui an, veniturile au ajuns la 10,7 milioane de dolari.
  • ALTE VENITURI. Pro TV a atras din zona de distribuţie de film 14,4 milioane de dolari, în creştere cu 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pro TV

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Titi Titi
    Puneti pune si audientele radio-urilor, mai ales a celor de la Kiss Fm sub noua conducere!
    Multumesc
  • Andrei Andrei
    49,6 milioane $ / 90 zile =(+-) 551 de mii de $/zi
    ...si unii mai au tupeu sa zica ca e in pragul dezastrului...
  • adrino adrino
    VENITURI DE LA CABLIȘTI. Ieșirea din must carry a postului Pro TV, precum și majorarea prețurilor cerute cabliștilor au dus la dublarea veniturilor din această zonă. Astfel, dacă în primul trimestru al lui 2013 compania a atras de la cabliști cinci milioane de dolari, în perioada ianuarie – martie a acestui an, veniturile au ajuns la 10,7 milioane de dolari.- adica tot sarbu a avut dreptate.

Trimite un comentariu

sus