Publicitate BILANŢ. Caravana „X Factor“, show care va începe în această toamnă, la Antena 1, a adunat la preselecţii 5.000 de români din toată ţara, scrie Adevărul.
Mii de kilometri străbătuţi prin ţară, aproape 5.000 de concurenţi înscrişi, zeci de ore de audiţii şi câteva tone de apă consumate sunt doar câteva dintre coordonatele audiţiilor pentru cel de-al patrulea sezon „X Factor“. Craiova, Sibiu, Arad, Cluj, Iaşi, Galaţi şi Bucureşti au fost oraşele în care s-a oprit în acest an caravana „X Factor“.
5.000 de concurenţi înscrişi în noul sezon „X Factor“
DOMENII WEB. Adresele de internet care se termină cu extensia ".vin" sau cu echivalentul ei din limba engleză, ".wine" vor putea să apară în spaţiul online peste câteva luni, în ciuda opoziţiei exprimate de mai multe state europene şi de producătorii din regiunile viticole, scrie Mediafax.
Organismul de reglementare a domeniilor Icann (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) şi-a reafirmat intenţia de a autoriza aceste noi extensii.
Documentul precizează că, după o perioadă de examinare de 60 de zile, nu au fost găsite erori în procedura care a condus la o aprobare temporară, în martie.
Proiect pentru ca adresele de internet să se încheie cu extensia ".vin". Multe ţări se opun
ANALIZĂ. Piaţa companiilor de asigurări a investit în jur de 320.000 de euro în publicitatea pe televiziune, în primele cinci luni ale acestui an, conform estimărilor Forbes România. Consumul este mai mic cu 47% faţă de 2013.
Doar trei companii de asigurări au avut campanii vizibile pe televizune, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2014: Gothaer Group, Metropolitan Life şi Groupama.
Reclamele companiilor de asigurări sunt tot mai rare pe televiziune
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu