ANALIZĂ. Supremaţia televiziunii, din punct de vedere al cheltuielilor de publicitate, nu este ameninţată nici pe departe de digital, singurul segment care atrage venituri în creştere pe piaţa românească. Dar, în acest moment, "nimic nu este predictibil aşa cum ar trebui să fie" în TV, chit că telespectatorii nu simt încă schimbarile prin care trec marile canale, spune Liana Mihai, managing director al agenţiei de media OMD România, într-un interviu acordat HotNews.ro.
În online, ea este convinsă că toţi furnizorii locali vor îmbrăţişa noul val de automatizare în vânzarea şi cumpărarea de publicitate.
Liana Mihai: „În piaţa de publicitate, în ansamblul ei, nu se prea simte creşterea economiei. (...) În cea mai optimistă interpretare, piaţa arată o stagnare a declinului cheltuielilor de publicitate. Dacă asta ne poate bucura, e un semn bun. Dar, în continuare, cred că aceasta este noua normalitate. Nu mai suntem într-o criză, aceasta este noua normalitate. Ne dorim o creştere, dar trebuie să fim realişti. (...) Poate, în anii următori, vom experimenta nişte creşteri, dar vor fi moderate şi vor fi de până în două cifre procentuale”.
CONT. Agenţia de relaţii publice TotalPR oferă, începând cu luna mai a acestui an, servicii complete de consultanţă în comunicare şi media relations pentru Zonga, cel mai mare serviciu online de muzica din România, lansat în 2012 de echipa Trilulilu, scrie DailyBusiness.ro.
Astfel, TotalPR continuă procesul de consolidare al portofoliului de clienţi din e-business, Zonga alăturându-se altor jucători din online-ul românesc, precum Foodpanda, FlorideLux sau Okian.
Contractul dintre TotalPR si Zonga este valabil pe o perioadă de un an, iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună. Agenţia va asigura clientului consultanţă permanentă în relaţii publice şi servicii complete de media relations.
TotalPR va comunica pentru serviciul online de muzica Zonga
TRANSFORMARE. Coca-Cola, în colaborare cu unul dintre cei mai renumiţi artişti de artă stradală, Speto, si Studioul de design, Leeds, a creat o nouă înfăţişare pentru Cupa Mondiala FIFA, campanie susţinută de acelaşi brand, scrie Wall-Street.ro.
James Sommerville, designerul Coca-Cola, a dezvaluit ca ideea acestui logo i-a venit dupa mai multe incercari esuate de a crea proiectul.
Campionatul Mondial de Fotbal: cum arata noua identitate vizuala a Coca Cola
PROIECT. Ungaria este pregătită să introducă o taxă pe mesajele publicitare, a declarat ministrul ungar al Economiei, Mihaly Varga, scrie capital.ro.
Într-un interviu acordat postului public de radio, Mihaly Varga a declarat că este 'foarte probabil' ca parlamentarii să aprobe o nouă taxă pe mesajele publicitare.
Potrivit unui proiect de lege care a circulat anul trecut, companiile urmau să plătească o taxă de 1% pentru veniturile din publicitate cuprinse între 1 şi 5 miliarde de forinţi (3,3-16 milioane de euro), o taxă de 10% pentru veniturile din publicitate între 5 şi 10 miliarde de forinţi şi o taxă de 20% pentru venituri mai mari de 10 miliarde de forinţi.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu