Tabloidele Click! şi Libertatea sunt în topul celor mai vândute publicaţii, iar Gazeta ocupă locul al treilea. Presa de calitate nu reuşeşte să depăşească 13.000 de exemplare vândute.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cât au vândut principalele titluri din România în perioada ianuarie - martie 2014.
- Ziarul Click! a avut în primul trimestru al acestui an vânzări medii de aproape 120.000 de exemplare pe apariţie. Tabloidul a avut o scădere de 21.000 de exemplare comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013 (ianuarie - martie).
- Libertatea a coborât la 77.000 de exemplare, de la 89.000, cât a avut în primul trimestru al lui 2013.
- Gazeta Sporturilor a avut în primul trimestru al acestui an o medie de 26.600 de exemplare vândute pe apariţie.
- Evenimentul zilei este cel ma vândute ziar din segmentul quality, cu o medie de 13.500 de exemplare vândute, în timp cel al doilea loc îi revine Jurnalului Naţional, cu 10.300 de exemplare.
- Cea mai puternică scădere pe zona quality îi aparţine cotidianului România liberă, care a ajuns la o medie de 9.000 de exemplare, cu 12.000 mai puţine decâte în primul trimestru al lui 2013.
Vânzările ziarelor în perioada ianuarie - martie 2014
Publicatie | Vanzari ianuarie - martie 2014 | Vanzari ianuarie - martie 2013 |
---|---|---|
Click! | 118.225 | 139.625 |
Libertatea | 77.464 | 88.838 |
Gazeta Sporturilor | 26.629 | 28.609 |
Evenimentul zilei | 13.554 | 13.853 |
Jurnalul National | 10.301 | 16.737 |
Adevarul | 9.229 | 12.289 |
Romania libera | 8.937 | 21.232 |
Ziarul Financiar | 8.376 | 7.965 |
Curierul National | 3.014 | 3.070 |
Puterea | N/A | 1.259 |
Sursa: Biroul Român de Audit Transmedia
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Inmulteste asta cu toate WC-urile din tara si ajungi la cifra aia. Capisci?