Skip to main content

Practic în bucătărie, cea mai vândută publicaţie din România. Cât mai vând revistele pentru femei şi cele cu celebrităţi

 
reviste
reviste

reviste

Publicitate

Revistele pentru femei sunt printre cele mai numeroase pe piaţa din România. Numai la capitolul lifestyle, modă şi glossy sunt 12 titluri adresate doamnelor, iar categoria a înregistrat vânzări de peste 100.000 de exemplare pe apariţie, în perioada ianuarie - martie, potrivit celor mai recente date al Biroului Romând de Audit Transmedia.

Cel mai vândut titlu dedicat femeilor este Practic în bucătărie. Revista editată de Burda România este şi cea mai vândută publicaţie din presa românească.

LIFESTYLE/ MODA/GLOSSY. Cel mai vândut titlu din categorie este revista Femeia, cu o medie de 13.200 de exemplare pe apariţie în perioada ianuarie - martie 2014. Revista Unica, editată de Ringier, este la mică distanţă de Femeia, cu o medie de 12.000 de exemplare vândute, iar locul al treilea îi revine revistei Elle, care a vândut în perioada amintită 11.500 de exemplare. La coada clasamentului se află Harper's Bazaar, publicaţie cu o apariţie trimestrială, care a avut o medie de 5.200 de copii vândute. 

FEMEI. Segmentul publicaţiilor de femei este condus de Libertatea pentru femei, care a avut în primul trimestru al acestui an o medie de 55.100 de exemplare pe apariţie. Locul doi este al revistei Femeia de azi, în timp ce Click! pentru femei este pe trei. 

CRESTEREA ŞI EDUCAREA COPIILOR. Trei publicaţii concurează pe segmentul publicaţiilor pentru mămici. Pap tot, revistă editată de grupul care are şi revista Forbes, este fruntaşa categoriei cu o medie de 4.500 de exemplare. Mămica de azi este a doua revistă, cu 3.200 de exemplare vândute, în timp ce pe locul al treilea este revista Mami.

CULINAR. Cinci titluri concurează la categoria de reviste cu reţete, iar Practic în bucătărie este de departe liderul clasamentului, cu o medie de aproape 130.000 de exemplare vândute pe apariţie. De altfel, Practic în bucătărie este cea mai vândută publicaţie din România. 

Topul revistelor pe categorii (media vânzărilor pe apariţie în perioada ianuarie – martie 2013)

LIFESTYLE/ MODA/GLOSSY Media vanzarilor in perioada ianuarie - martie 2014
1 Femeia 13.248
2 Unica 12.043
3 ELLE 11.463
4 Ce se intampla doctore? 11.381
5 Avantaje 10.608
6 Cosmopolitan 10.140
7 Glamour 9.971
8 The One 9.420
9 Beau Monde 8.691
10 Marie Claire 8.024
11 Psychologies 6.721
12 Harper`s Bazaar 5.213

Vedete/ Celabritati Media vanzarilor pe aparitie in perioada ianuarie - martie 2014
1 Ciao! 14.190
2 OK! Romania 13.157
3 Viva 9.439
4 Spy 8.933
5 Story 5.094

FEMEI Media vanzarilor pe aparitie in perioada ianuarie - martie 2014
1 Libertatea pentru femei 55.158
2 Femeia de azi 42.047
3 Click! pentru femei 40.411
4 Ioana 17.731
5 Draga mea pentru copii 10.911

CRESTEREA SI EDUCAREA COPIILOR Publicatie Media vanzarilor pe aparitie in perioada ianuarie - martie 2014
1 Pap Tot! 4.539
2 Mamica de azi 3.238
3 Mami 3.171

CULINAR Media vanzarilor pe aparitie in perioada ianuarie - martie 2014
1 Practic in bucatarie 128.955
2 Click pofta buna! 42.924
3 Libertatea pentru femei - Retete 26.701
4 Practic Carticica Practica 24.917
5 Ioana Secretele bucatariei 10.781
6 BBC Good Food 5.988

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nadia nitov nadia nitov
    asta demonstreaza ca femei goale care fac confidente cum traiesc ele cu o capsuna pe zi nu intereseaza pe nimeni, sau doar o parte neimportanta de cumparatori, in timp ce sfaturile practice din revistuta simpla, fara fasoane, fara tate si buci, de unde afli cum varuiesti, cum iti ingrijesti florile si cum poti gati ceva gustos merge inainte de ani si ani de zile! :( dar ce ma bucur ca nu-i toata lumea spalata pe creieri! :)
  • Daniel Daniel
    asta arata inca o data ca locul femeii este in bucatarie

Trimite un comentariu

sus