AUDIENŢE. A doua ediţie a emisiunii Splash - Vedete la apă, a plasat Antena 1 pe prima poziţie pe intervalul programului pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.
Săptămâna trecută, la debutul sezonului, programul de pe Antena 1 era pe primul loc doar la oraşe. Pe publicul naţional şi pe cel comercial, pe prima poziţie era Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele emisiunii Splash - Vedete la apă de ieri, 25 iulie:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Splash a avut o medie de aproape 1,1 milioane de români pe minut, în cele aproape patru ore de program (20.30-00.00). Cifra este asemănătoare cu ratingul de săptămâna trecută. Acum, în schimb, Antena 1 a fost pe primul loc, urmată de Pro TV, cu 770.000 de telespectatori media pe interval.
URBAN. La oraşe, a doua ediţie Splash a sezonului a numărat 720.000 de telespectatori pe minut (un plus de peste 20.000 de persoane pe minut faţă de săptămâna trecută). În top au urmat Pro TV (450.000) şi Antena 3 (258.000).
COMERCIAL. Antena 1 a avut cu Splash prima poziţie şi pe targetul comercial: 370.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani au urmărit emisiunea în fiecare minut.
Faţă de săptămâna trecută (când cifra era cu 40.000 de telespectatori pe minut), Splash a fost pe primul loc şi pe targetul comercial, urmat de Pro TV.
Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.062.000 | 5,7 | 14,7 |
Pro TV | 766.000 | 4,1 | 10,6 |
Kanal D | 435.000 | 2,4 | 6 |
TVR 1 | 418.000 | 2,3 | 5,8 |
Antena 3 | 413.000 | 2,2 | 5,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |||
---|---|---|---|---|---|
Antena 1 | 722.000 | 7,1 | 17,9 | ||
Pro TV | 450.000 | 4,5 | 11,1 | ||
Antena 3 | 258.000 | 2,6 | 6,4 | ||
Kanal D | 214.000 | 2,1 | 5,3 | ||
Romania TV | 196.000 | 1,9 | 4,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 369.000 | 7,2 | 21,1 |
Pro TV | 290.000 | 5,7 | 16,5 |
Kanal D | 73.000 | 1,4 | 4,2 |
Acasa | 70.000 | 1,4 | 4 |
National TV | 67.000 | 1,3 | 3,8 |
Audienţa emisiunii Splash de săptămâna trecută, AICI.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
acest lucru nu este posibil deoarece atunci ar fi trebuit sa prezinte si audienta filmului si mi-e teama ca rezultatele erau diferite.
Avand in vedere ca si Petrisor a abdicat de la regula normala, cel mai probabil ca numai asa li se da voie sa prezinte datele "prelucrate de departamentul de marketing al Intact Group".