Operaţiunile Pro TV din România au adus venituri de 110,7 milioane de dolari în prima jumătate a acestui an companiei-mamă Central European Media Enterprises (CME). Compania a avut o creştere de aproape 18 milioane de dolari faţă de aceeaşi perioadă din 2013. Grosul creşterii a venit de pe urma veniturilor de la cablişti, care s-au dublat de la un an la altul.
Paginademedia.ro prezintă în continuare care au fost principalele surse de venituri ale posturilor Pro TV în prima jumătate a lui 2014.
Iată câteva concluzii:
- Principala sursă de venituri a Pro TV rămâne publicitatea. 59 de milioane din veniturile de 110 milioane au venit din publicitate. Cu toate acestea, creşterea a fost modestă faţă de 2013, de aproximativ 5,%. Pe acest subiect, Christoph Mainusch, unul dintre cei doi directori executivi ai CME, a comentat că „per total, piaţa de publicitate din România a crescut cu 4% în prima jumătate a acestui an, ceea ce a dus la o creştere moderată a veniturilor noastre din publicitate.”
- Pe de altă parte, încasările de la cablişti au explodat. Dacă în prima jumătate a lui 2013 Pro TV a câştigat 10,4 milioane de dolari de la cablişti, anul acesta veniturile au crescut cu 121%, ajungând la 23 de milioane de dolari.
- 28,5 milioane de dolari au fost venituri din „alte surse”.
Cifra din raportări probabil include și alte surse cum ar fi licențierea programelor sau abonamente Voyo.