Nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă a fost subiectul zilei la emisiunea naşului, La Măruţă, dar şi la cea a angajatorului, Antena 1, show-ul Acces Direct.
Pro TV a condus audienţele pe segmentul comercial şi pe cel naţional, în timp ce pe publicul urban a fost aproape le egalitate cu Acces Direct.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa celor două emisiuni pe intervalul pe care acestea s-au intersectat.
NAŢIONAL. La Măruţă a avut 916.000 de telespectatori (5%rating) din întreaga ţară în fiecare minut de difuzare. Pe acelaşi segment, Acces Direct avea o medie de 797.000 de privitori (4,3%).
URBAN. Pe publicul urban, Acces Direct a condus audienţa cu o medie de 586.000 de privitori, la mică distanţă Măruţă, care avea o medie de 582.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Măruţă a condus audienţele şi pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, cu o medie de 274.000 de telespectatori, la distanţă de Acces Direct, urmărit de 241.000 de persoane.
Audienţa emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecţie:
NATIONAL
Share
URBAN
Share
COMERCIAL
Share
Pro TV
916.000 (5 rating)
21,8
582.000 (5,8)
21,4
274.000 (5,4)
24
Antena 1
797.000 (4,3)
19
586.000 (5,8)
21,5
241.000 (4,7)
21,1
Comentarii