Skip to main content

RECORD în finala Germania - Argentina: peste un milion de români în plus faţă de recordul de până acum

 
Germania - Argentina finala GSP
Germania - Argentina finala GSP

Germania - Argentina finala GSP
Germania este noua Campioană Mondială. Foto: gsp.ro

Publicitate

AUDIENŢE. Marea finală a Mondialului din Brazilia, transmisă de TVR 1, a adus recordul de audienţă în România. Aproape 3,4 milioane de români au urmărit în fiecare minut meciul Germania - Argentina, câştigat de nemţi cu 1-0.

Recordul de până acum al mondialului era semifinala Brazilia - Germania (1-7), cu 2,3 milioane de români audienţă medie pe minut.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele finalei Germania - Argentina:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 3,4 milioane de români au urmărit finala de pe TVR 1. Pe intervalul meciului (22.00-00.35), pe locul secund a fost Pro TV (521.000 de români), urmat de Antena 3 (430.000).

Vârful naţional: 4.221.000 de persoane, la minutul 22.46.

URBAN. Aproape două milioane de telespectatori din mediul urban s-au uitat în fiecare minut la finală. După TVR 1, următori clasaţi au fost Antena 3 (309.000) şi Pro TV  (297.000).

Vârful urban: 2.366.000 de persoane, la 22.46.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, finala s-a apropiat de un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. După TVR 1, pe acest target au urmat Pro TV, cu 180.000 de telespectatori şi Antena 1, cu 123.000.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 iulie, pe intervalul meciului Germania - Argentina, la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 3.394.000 18.4 43
2 Pro TV 521.000 2.8 6.6
3 Antena 3 430.000 2.3 5.5
4 Prima TV 346.000 1.9 4.4
5 Antena 1 309.000 1.7 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 iulie, pe intervalul meciului Germania - Argentina, în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 1.947.000 19.3 43.7
2 Antena 3 309.000 3.1 6.9
3 Pro TV 297.000 2.9 6.7
4 Antena 1 207.000 2.1 4.7
5 Prima TV 132.000 1.3 3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 iulie, pe intervalul meciului Germania - Argentina, pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 928.000 18.3 45.1
2 Pro TV 180.000 3.6 8.7
3 Antena 1 123.000 2.4 6
4 Prima TV 72.000 1.4 3.5
5 Kanal D 53.000 1 2.6

Vezi toate audienţele de la Mondialul din Brazilia, AICI.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • patrik patrik
    am inteles ca antena 1 vrea sa depaseasca pro-ul la audiente. cand ma uit la audiente antena 1 nu ca este imedia sun pro ba chiar este si mai jos lic 3 cateodata chir si duoa kanal d 4 5 pai asa nci in 10 ani antena 1 nu va trece de pro tv
  • andy andy
    audienta nu a fost slaba ci a fost foarte buna,tinand cont de nivelul de audienta a canalului tvr1.Meciurile au mare cautare pe micul ecran da conteaza si cine ti-l difuzeaza.Spre exemplu canele publice din alte tari europene sunt mult mai bine cotate si apreciate de catre telespectatori astfel si audienta este mai mare.Un alt exemplu al interesului pentru fotbal il reprezinta si audienta inregisttrata de Pro tv in cadrul meciurilor din Cupa Romaniei(partide de fotbal care au castigat in fata unor debuturi anuntate cu mare pompa: gen src) ,meciuri care nu aveau in mod teoretic cum sa starneasca curiozitatea suporterilor,totusi rezultatul a fost cel care il stim.Prin urmare fotbalul renteaza numai sa ai un produs media performant care sa iti sustina aceste meciuri.
  • mile mile
    a fost slaba audienta , meciurile nu sunt rentabile in ziua de azi , in viitorvor fi doar cu plata pe meci
  • Marius Marius
    Da, o intrebare buna. N-am vazut asa multa publicitate in pauzele mici sau imediat dupa meci. Preferau parca mai mult promo-urile FIFA. Oare chiar au stiut sa profite?
    Share-ul de 43% mi se pare totusi mic. Chiar daca meciul a fost slab din nou, la ce altceva sa te uiti la ora aia pt TV nu stiu :)).
  • LASZLO LASZLO
    Cati bani a castigat TVR din aceasta competitie sportiva. Audienta a fost peste asteptari.

Trimite un comentariu

sus