Publicitate AMENDĂ. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a amendat compania UPC România cu 5.000 de lei, pentru că aceasta a încercat să crească preţurile abonamentelor fără a obţine în prealabil acceptul clienţilor săi.
Totodată, ANPC a dispus încetarea acestei practici, au declarat, pentru Mediafax, reprezentanţii ANPC.
În 3 iulie, UPC a anunţat că Look Plus, care va difuza jumătate din meciurile din Liga 1, face parte din pachetul de bază al UPC, putând fi recepţionat de abonaţii companiei fără costuri suplimentare, în timp ce pachetul Look TV, Look TV HD şi Look Plus HD poate fi achiziţionat la preţul de 10 lei.
Pe de altă parte, UPC România a spus că nu va factura pachetul Extra Fotbal fără acordul prealabil şi explicit al clienţilor.
ANPC a amendat UPC cu 5.000 lei pentru că a încercat să crească preţurile fără acceptul clienţilor
CU „OCHII” PE TWITTER. Oficiali ai retelei sociale Twitter au declarat ca in ultimele sase luni s-au inmultit cererile de date despre utilizatori din partea guvernelor lumii, pe masura ce din ce in ce mai multe tari vor din ce in ce mai multe informatii, scrie Wall-Street.ro.
Mai mult de jumatate dintre cereri au venit din SUA. In mod normal, acestea vin ca urmare a unor cercetari criminalistice. Pentru a primi astfel de informatii private – precum eMail -, fortele de ordine trebuie sa primeasca un mandat special de la judecator.
Twitter: Guvernele lumii cer din ce in ce mai multe date despre utilizatori
ROMÂNII ŞI PUBLICITATEA. „Ziua lui Cichi Chan", reclama la bautura spirtoasa Patriot , este atractiva mai degraba pentru tineri, pentru manageri si "gulere albe" si pentru populatia din marile orase, scrie Hotnews.ro. Reclama la inghetata Corso, avandu-i ca personaje principale pe Connect-R si Corina, e apreciata ca executie, dar efectul asupra brandului e moderat. Iar doua reclame pentru Aqua Carpatica, desi similare, au avut efecte diferite in randul telespectatorilor. Acestea sunt cateva dintre concluziile unui studiu realizat recent de compania ce cercetare Ipsos, care incearca sa analizeze cum percep romanii reclamele de la televizor.
Cum percep romanii reclamele TV: "Cichi Chan"-ul Patriot, apreciat de oameni care n-ar cumpara niciodata produsul. Vedetele imping de la spate brandurile noi
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Cu UPCul efectiv nu te plictisesti.