
Preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Gino Iorgulescu, susţine că actualul contract cu Intel Sky Broadcast, care a câştigat drepturile de televizare ale meciurilor din Liga I, permite unui segment mai mare de spectatori, peste 3 milioane, să urmărească partidele la televizor, se arată într-un comunicat publicat de lpf.ro.
''Dacă în anii trecuţi, şapte meciuri din Liga I erau disponibile doar pentru abonaţii unei anumite firme de cablu, în prezent ele se văd la peste 20 de companii de cablu, dintre care amintesc: UPC, Dolce, Orange TV, Focus Sat, Ines. Astfel, în peste trei milioane de case se pot urmări astăzi la televizor meciurile din prima liga.
Meciurile din Campionatul Naţional Liga I pot fi văzute pe Look TV şi Look Plus, iar în urma parteneriatului încheiat cu Romtelecom, un număr important de meciuri poate fi urmărit şi pe Dolcesport. Acestor trei milioane de abonaţi li se adaugă toţi utilizatorii de internet din România, care pot urmări meciurile pe platforma Seenow în pachetul Koolnet. Aşadar, spre deosebire de perioada anterioară, în afară de drepturile clasice de TV, azi sunt valorificate şi drepturile aferente tehnologiilor moderne, respectiv drepturile de internet şi de mobil'', a declarat şeful LPF cu prilejul unei conferinţe de presă.
Iorgulescu a adăugat că soluţia aleasă de LPF a permis o concurenţă mai mare pe piaţă şi a desfiinţat monopolul deţinut de o companie de cabluri.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro''Prin urmare, iată cum demersul LPF a deschis concurenţa de piaţă relevantă şi a înlăturat un adevărat monopol deţinut anterior de un cablist. Repet, peste 20 de firme de cablu, trei posturi TV şi peste 3.000.000 de familii pot urmări meciurile din Liga I la televizor. De asemenea, cei 10,8 milioane de utilizatori de internet (potrivit statisticilor Internet World Stats la 31 decembrie 2013) pot urmări meciurile pe calculator sau mobil. Consider asta o reuşită!'', a declarat Gino Iorgulescu.
Comentarii
La RDs vedeau meciurile 2,5 milioane de familii, fara costuri suplimentare, ca sa nu mai spun de meciurile transmise de antena& dolce.
Aceste 3 milioane "pot vedea" daca platesc in plus. Fac pariu ca nu o sa fie nici macar 1 million de familii platitoare, cine arunca 10 ron pe luna pe liga lu iorgulescu?!
astfel ca, in final, desi au mai multi sansa sa vada fotbal, vor fi mult mai putini decat anii trecuti.
Scopul concurentei este sa beneficieze consumatorul, ceea ce nu este cazul aici.
Asta pe de o parte. Pe de alta parte, ia vedeti voi daca va luati toti banii promisi de Intel Sky aia.