AUDIENŢE. Supercupa Europei, câştigată cu 2-0 de Real Madrid în faţa Sevilla, nu s-a bucurat de un mare intere din partea românilor. A ţinut în faţa televizoarelor, pe TVR 1, sub jumătate de milion de români pe minut. Pe Dolce Sport, partida a adunat câteva zeci de mii de români. Meciul a fost difuzat şi de DigiSport, post pentru care nu există date de audienţă.
Pe intervalul meciului, TVR 1 a fost depăşit "la scor" de celelalte posturi: a fost pe locul patru. Prima poziţie a fost a Antenei 1, care a avut pe cea mai mare durată a meciului emisiunea Poftiţi pe la noi, produsă de Mona Segall, iar apoi a difuzat o reluare la Serviciul Român de comedie.
Partida a fost depăşită şi de Antena 3 şi de Pro TV (cu filmul Glonţ în cap, cu Stallone).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul partidei în care Cristiano Ronaldo a marcat cele două goluri care au dus Supercupa Europei la Real Madrid:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, partida a fost urmărită de 480.000 de români pe minut. Pe intervalul meciului, primul loc a fost ocupat de Antena 1, cu peste 1,3 milioane de telespectatori medie, urmată de Pro TV (960.000).
Şi Dolce Sport a difuzat meciul, cu un rating de 0,3, adică 63.000 de români. Locul 18 pentru Dolce.
URBAN. Supercupa de pe TVR 1 a fost pe locul patru şi la oraşe, cu 220.000 de telespectatori medie. Pe urban, primele locuri pe intervalul meciului au fost ale Antenelor, 1 şi 3. Antena 1, locul 1, era urmărită de 730.000 de orăşeni.
Dolce Sport a avut o medie de 25.000 de oamei la oraşe. Locul 24.
COMERCIAL. Sub 100.000 de telespectatori ai partidei au fost din segmentul 18-49 de ani. Pe acest target, prima pozţie a fost tot a Antenei 1 (440.000), urmată de Pro TV (300.000)
Audienţa posturilor TV, marţi, 12 august, pe intervalul partidei Real Madrid – FC Sevilla, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.307.000 | 7,1 | 17,2 |
2 | Pro TV | 958.000 | 5,2 | 12,6 |
3 | Antena 3 | 774.000 | 4,2 | 10,2 |
4 | TVR 1 | 482.000 | 2,6 | 6,4 |
5 | Romania TV | 365.000 | 2 | 4,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 12 august, pe intervalul partidei Real Madrid – FC Sevilla, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 727.000 | 7,2 | 17,5 |
2 | Antena 3 | 571.000 | 5,7 | 13,7 |
3 | Pro TV | 453.000 | 4,5 | 10,9 |
4 | TVR 1 | 220.000 | 2,2 | 5,3 |
5 | Romania TV | 176.000 | 1,7 | 4,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 12 august, pe intervalul partidei Real Madrid – FC Sevilla, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 439.000 | 8,7 | 22,9 |
2 | Pro TV | 301.000 | 6 | 15,7 |
3 | Antena 3 | 162.000 | 3,2 | 8,4 |
4 | TVR 1 | 96.000 | 1,9 | 5 |
5 | Prima TV | 65.000 | 1,3 | 3,4 |
Comentarii