Skip to main content

ANALIZĂ. Cum s-au împărţit românii între Vocea României şi X-Factor: publicul de pe Pro TV, ceva mai tânăr. Mai multe femei la Antena 1

 
ANALIZĂ. Cum s-au împărţit românii între Vocea României şi X-Factor: publicul de pe Pro TV, ceva mai tânăr. Mai multe femei la Antena 1

Vocea X Factor

Publicitate

Vocea României a câştigat vineri bătălia directă cu X Factor, dar cum şi-au împărţit publicul cele două emisiuni? Cine erau cei două milioane de români care au ales Vocea României şi cei 1,3 milioane care s-au uitat la X-Factor?

Paginademedia.ro vă prezintă o analiză a publicului celor două emisiuni pe intervalul în care Vocea României şi X-Factor au dus o luptă pentru acelaşi interval.

Vocea României a avut un public ceva mai tânăr şi a stat mai bine la capitolul studii superioare. X Factor a avut un procent mai mare de femei. Pe categorii de vârstă, şi Vocea şi X Factor au avut aproape acelaşi procente la publicul până în 25 de ani. După acest nivel, încep diferenţele, la Antena 1, ponderea publicului peste 65 de ani este dublă.

Analiza detaliată, pe intervalul comun 20.30-22.30:

După gen:

Vocea României: 54,6% din public bărbaţi, 45,4% femei
X Factor: 39,6% bărbaţi şi un procent mai mare la publicul feminin: 60,4%

După studii:

Vocea României a avut aproape 23% din public persoane cu studii superioare. Pe acest capitol, ponderea la X Factor a fost de 15,2%.

Procentul a fost aproape egal la persoanele cu studii medii (jumătate din publicul fiecărei emisiuni).

Diferenţa a fost la persoanele cu studii primare: 23,4% la Vocea României şi aproape 30% la X Factor.

După vârstă:

Vocea României şi X Factor au fost aproape la egalitate pe segmentul de vârstă de până în 25 de ani: 22,7% din publicul X Factor a fost din acest segment, 22,3% la Voce. Şi pe zona 25-34 de ani, vorbim de cifre foarte apropiate.

Diferenţele vin după 35 de ani: Aproape un sfert din publicul Vocii a fost din intervalul 25-44 de ani (cel mai consistent segment de public al emisiunii), faţă de 16,4% la X Factor.

După zona de 54 de ani, are avans X Factor: 33% din publicul emisiunii pe intersecţia cu Vocea a fost din acest segment de public. La publicul peste 65 de ani, Vocea avea 7,7% din public, iar X Factor 16,9%.

De altfel, graficul ocupaţiilor arată procente diferite de pensionari: 29,3% din public la X Factor şi 15,9 la Vocea României.

După mărimea localităţii:

Aproape 40% din publicul ambelor emisiuni muzicale a fost de la sate. X Factor a stat ceva mai bine la oraşele mici (până în 30.000 de locuitori şi între 30.000 şi 200.000 de locuitori). Un mica avans la X Factor în Bucureşti. Vocea a avut un procent mai bun la oraşele mari.

Profilul publicului telespectator Vocea României şi X Factor, pe intervalul de intersecţie, vineri, 26 septembrie:

Profil Vocea Romaniei si X Factor 2

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • oi oi
    era deasteptat ca la closetele 1,2,3 se uita pleava si plevuste.
  • cosmin cosmin
    De ce e mizerie mare?De ce nu vii si cu argumente?Sa nu mi zici de mascarici de la emisiune,ca si pro tv are mascarici lor la romanii au talent.
  • cosmin cosmin
    Stiti ce vad eu din aceste sondaje sau studii?Ca antena 1 castiga f multi viitori privitori,e mai bine clasata la aproape toate criteriile de virsta,exceptind aia cu generatia pro,35-44.
  • mihai mihai
    mizerie mare chix factor.aoleu,camelio , in parnaie in curand si cu intactul in faliment! :((
  • ronny ronny
    x factor este muuult mai bun decat vocea romaniei
  • Titi Titi
    @Mad79 tu compari Televiziuniile din Anglia cu ale noastre!? Pai la noi se promoveaza tigania non stop!
  • mad79 mad79
    In momentul in care s-a lansat in Marea Britanie,The Voice la BBC,aceasta a fost pusa,pana atunci pe un segment orar liber de orice concurenta cu un show similar(de muzica) sambata la televiziunile de acolo,iar xFactor,era duminica pe ITV,un post privat.Acesta din urma a fost mutat sambata,insa intervalul in care cele doua emisiuni se intersectau,nu era mai mare de 25 de minute,insa publicul a protestat,iar showul a fost mutat duminica,pentru ca oamenii sa vada cele doua showuri indragite in liniste.
    Nu stiu de ce,la noi nu exista acelasi respect intre televiziuni,iar publicul sa fie lasat sa aleaga,nu divizat!!!
  • gigi gigi
    Femeile nu se uita la Antena1, femeile se uita la Brenciu si Bănică.
  • Andrei Andrei
    Deci oamenii in varsta si fara studii se uita la Antena1 . Pai asta se stia de mult timp , nu mai trebuia inca o confirmare ....

Trimite un comentariu

sus