Actorul Ewan McGregor vorbeşte româneşte în cel mai recent spot ce anunţă rebrandingul companiei de pensii ING, în NN. Banca Transilvania readuce în vizor pe cel mai vechi personaj de reclame, Zânul, iar Bergenbier a inventat maşina timpului.
Paginademedia.ro prezintă în continuare câteva dintre spoturile acestei săptămâni. Rubrica SpotON este realizată cu sprijinul companiei de monitorizare mediaTRUST.
După Marcel Iureş este rândul actorului Ewan McGregor să anunţe rebrandingul ING în NN. Şi nu oricum, ci pe jumătate în limba română. După ce în prima parte a spotului actorul ne anunţă că ING devine NN, McGregor ne explică şi pe româneşte. „Sau cum spuneţi voi în română, ING Asigurări şi Pensii devine NN”, spune el într-o română stricată.
Banca Transilvania readuce în atenţie unul dintre cele mai emblematice personaje din publicitate, Zânul, într-un spot care îi vizează pe cei care au IMM-uri. „Întreprinzători mici şi mijlocii, credeţi că sunteţi prea mici şi mijloci pentru a vă vedea printre turnurile din sticlă şi atâtea megaproiecte care umplu ştirile. Poate. Dar poate unii văd măreţia în altceva. Văd mai degrabă osteneala şi mâinile muncite. Văd cum mişcaţi lucrurile în fiecare zi de-acolo, de jos, din sala motoarelor”, spune noua campanie Banca Transilvania.
Bergenbier are o campanie nouă pe TV, în care un Bărbat este vizitat de varianta lui din viitor, de peste 18 ani. Noua campanie rămâne la ideea de prietenie promovată timp de mai mulţi ani („Prietenii ştiu de ce”) şi vine cu mesajul „Trăieşte-ţi prietenia. Îţi vei mulţumi mai târziu”
Spoturile obţinute cu susţinerea mediaTRUST, în continuare:
Ewan McGregor - ING devine NN
Banca Transilvania:
Bergenbier
Danone Activia
Farmaciile Dona
POSDRU - TBC
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu