AUDIENŢE. După performanţele slabe ale Super Trip, emisiunea a fost exilată după miezul nopţii. Performanţa negativă a Super Trip vine la finalul unei zile care a început cu Vorbeşte lumea pe locul şase în audienţe, a continuat cu un Măruţă depăşit de Acces Direct şi cu Ştirile de la 19.00 pe prima poziţie pe naţional, dar pe doi, după Observatorul Antenei, pe targetul comercial şi la oraşe.
A urmat o revenire cu Las Fierbinţi, serialul care a salvat seara şi a plasat Pro TV pe primul loc şi o cădere dramatică cu Super Trip, emisiune clasată pe locul patru. Azi, Pro TV a anunţat că Super Trip e mutat după miezul nopţii şi că Vine Cheful (un eşec în materie de audienţe sezonul trecut) şi-a amânat startul, programat iniţial în această săptămână..
Paginademedia.ro vă prezintă cronica zilei de ieri în materie de audienţe, pe targeturi şi intervale orare:
NAŢIONAL.
Vorbeşte lumea. O medie de 175.000 pentru emisiunea de pe Pro TV, cifră cu care postul de televiziune a fost pe locul şase, după Antena 1 (935.000), Kanal D, Antena 3, România TV şi Acasă TV.
Ştirile de la ora 17.00. Chiar şi cu cifre de pornire slabe, Ştirile de la ora 17.00 au avut o medie mult peste Vorbeşte lumea – aproape 700.000 de români pe post. Locul doi după Antena 1, cu 745.000 telespectactatori.
La Măruţă. Emisiunea tabloidă de după amiază a a avut o medie de 640.000 de telespectatori. Cu aceste cifre, Măruţă a fost pe locul doi, după Antena 1 (cu aproape 1,1 milioane).
Ştirile Pro TV 19.00. Cu aproape un milion de români pe post, Pro TV a fost pe prima poziţie la nivel naţional. Observatorul Antenei a fost pe locul doi, la 50.000 de români distanţă în urmă.
Las Fierbinţi. Serialul de comedie îşi păstrează supremaţia pe interval. Chiar şi în reluare, Las Fierbinţi lasă în urmă concurenţa: aproape 1,3 milioane medie, faţă de 970.000 la Antena 1.
Super Trip. Chiar dacă emisiunea cu Andi Vasluianu a pornit de la cifre consistente lăsate de Las Fierbinţi, Super Trip a scos o medie care a plasat Pro TV pe locul patru. Media Super Trip: puţin peste jumătatea de milion de telespectatori pe minut. Liderul pe interval: Kanal D, cu 1,2 milioane.
URBAN.
Vorbeşte lumea. Şi la oraşe, emisiunea cu Nadine, Sore, Vica Blochina şi Răzvan Fodor a fost pe locul şase, poziţie rar cunoscută de Pro TV în istoria măsurătorilor de audienţă. Media Pro TV: 94.000, faţă de aproape 500.000 cât avea Antena 1 pe interval. Pro TV a fost depăşit de Antena 1, Kanal D, Antena 3, România TV şi Acasă TV.
Ştirile de la ora 17.00. După două ore pe locul şase, Pro TV a urcat cu ştirile după-amiezii pe poziţia a doua, cu o medie de aproape 350.000 de telespectatori. Locul 1: Antena 1, cu 400.000 de telespectatori media pe minut.
La Măruţă. A pornit de audienţa ştirilor şi a crescut-o puţin până la 370.000. Locul doi, după Antena 1 (640.000 pentru postul Intact).
Ştirile Pro TV 19.00. Locul doi pentru principalul jurnal al Pro TV, după Antena 1. Media Ştirilor Pro TV: 550.000 de telespectatori, faţă de 620.000 la Antena 1.
Las Fierbinţi. Serialul a salvat seara: peste 730.000 de telespectatori pe minut la oraşe. Locul 1 pentru Pro TV, mult în faţa Kanal D (620.000) şi a Antenei 1.
Super Trip. Locul patru pentru emisiunea cu Andi Vasluianu, care de săptămâna viitoare e mutată după miezul nopţii. Media Super Trip: 280.000 de telespectatori, după Kanal D (660.000), Antena 1 şi Antena 3.
COMERCIAL.
Vorbeşte lumea. Emisiunea de amiază a fost pe locul patru pe targetul principal a Pro TV: 18-49 de ani. Sub 50.000 de telespectatori pe minut pentru emisiunea Vorbeşte lumea, sub Antena 1 (180.000), Kanal D şi Acasă TV.
Ştirile de la ora 17.00. Pro TV a crescut de câteva ori pe targetul comercial odată cu startul ştirilor de la 17.00. Media: 135.000 de telespectatori. Locul doi, după Antena 1 (150.000).
La Măruţă. Programul prezentat de Cătălin Măruţă a ridicat audienţa pe segmentul staţiei la 180.000 de telespectatori. Antena 1 avea peste 300.000.
Ştirile Pro TV 19.00. Principalul jurnal al staţiei a fost pe locul doi şi pe targetul comercial. O medie de 235.000 pentru Ştirile Pro TV, cu 100.000 mai puţini decât cei de la Observatorul Antenei 1.
Las Fierbinţi. Nu lasă nicio scăpare celorlalte staţii pe interval. Un episod în reluare cu o medie de 430.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 250.000 la Antena 1.
Super Trip. După victoria detaşată cu Las Fierbinţi, a urmat o înfrângere la scor cu Super Trip. Emisiunea a avut o medie de 180.000 de telespectatori, locul trei pentru Pro TV pe targetul principal al staţiei, după Antena 1 (380.000) şi Kanal D (190.000).
Evoluţia audienţei Pro TV pe emisiuni, luni, 20 iulie – număr telespectatori/locul ocupat pe interval:
NATIONAL | URBAN | COMERCIAL | |
Vorbeste lumea | 175.000 (6) | 94.000 (6) | 47.000 (4) |
Stirile Pro TV 17.00 | 693.000 (2) | 340.000 (2) | 135.000 (2) |
La Maruta | 637.000 (2) | 370.000 (2) | 179.000 (2) |
Stirile Pro TV 19.00 | 987.000 (1) | 550.000 (2) | 235.000 (2) |
Las Fierbinti | 1.263.000 (1) | 733.000 (1) | 433.000 (1) |
Super Trip | 527.000 (4) | 284.000 (4) | 181.000 (3) |
Comentarii
Dar ce e pana la urma pt prime time: Momâie si Gogâie aia din serialul cu fierbinti dati si n reluare?
ORICE incercare de a scoate tiganaia aia de pe sticla e laudabila
daca Sarbu, asta, n-avea geniala idee, concretizata de altfel, de a scoate protv-ul din must carry, probabil, in Romania- The media idea of the decade- protv n-ar fi avut nici profit, iar luzarul de cesnavicius si-ar fi supt de sub unghii. E drept, si Cesnavicius are niste merite certe :
1. a concediat en gros amgajati
2. a resuit sa micsoreze audienta per general, aducand-o langa media celorlalte televiziuni
3. a reusit sa ANULEZE audienta protv, la propriu
4. schimbarile facute pe pattern-urile de selectie, respectiv productie programe au fost favorabile scaderii standardelor.
5. de cand a venit n-a creat nicio VEDETA, niciun program de succes. Foloseste cu succes ce a creat Sarbu, asta, inclusiv ideile de programe ce urmau sa intre in productie
asa ca, Cesnavicius, pleaca acasa! Dati-l afara pe contabilul ala!
In razboi, in dragoste si in mass-media, totul e permis.