Acum două săptămâni, sloganul Altex era interzis de CNA, după zece ani de difuzare a reclamelor. Spoturile sunt încă pe post. De ce?
Consiliul Naţional al Audiovizualului a luat decizia, a votat-o, însă întârzie să semneze documentul pentru a putea fi trimis posturilor TV şi astfel să intre în vigoare.
„Cel mai mic preţ din România” rezistă pe TV. La fel şi „Cea mai variată gamă de produse online şi offline”, afişat în reclamele Media Galaxy. Asta în ciuda faptului că în urmă cu două săptămâni, Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis că cele două sloganuri, de la Altex şi Media Galaxy, nu mai au voie pe TV pentru că „nu informează corect publicul”.
Potrivit unei monitorizări realizate de Paginademedia.ro, spoturile au fost pe mai multe posturi radio şi tv în fiecare zi, neschimbate, în fiecare zi de când CNA a decis că nu mai au voie să fie difuzate în formula cu sloganurile amintite.
Deşi decizia a fost luată în urmă cu două săptămâni şi rediscutată în şedinţa de marţi, 14 iunie, însă documentul nu a mai ajuns şi la radiodifuzori, pentru a se lua la cunoştinţă, după cum este practica.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, decizia de intrare în legalitate nu a fost trimisă televiziunilor nici ieri, dată la care CNA s-a reunit în şedinţă publică, iar membrii au fost prezenţi în instituţie.
În mod normal, o astfel de decizie este trimisă posturilor în aceeaşi zi sau la o zi-două de la votul din Consiliu.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii