ANALIZĂ. August, primul Pătrar’. Cum s-a descurcat Dragoş Pătraru în prima lună de Starea Naţiei la Digi 24?
Audienţele arată că emisiunea, difuzată de la 22.30, a avut un rating de peste două ori mai mare decât media postului de ştiri pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.
În ediţia de vârf la nivelul întregii ţări, peste 200.000 de români s-au uitat la Pătraru. În cea mai bună emisiune pe targetul comercial, Starea Naţiei a plasat Digi 24 pe locul al treilea în topul posturilor TV.
De notat că Pătraru a început sezonul în …extrasezon. August este o lună de vacanţă pentru posturile TV, care revin în toamnă cu emisiunile de forţă pe post.
Din cele 23 de difuzări ale emisiunii din luna august (luni- joi plus Best Of-uri duminica), doar patru au fost sub 1 rating pe targetul urban, pragul pe care şi l-a impus realizatorul Dragoş Pătraru. Este vorba de ediţiile Best of date duminica, în fapt reluări ale unor fragmente din emisiunile date de luni până joi. Difuzările de luni până joi au avut ratinguri între 1 şi 1,9.
”Pariul” lui Dragoş Pătraru, a fost făcut în exclusivitate la interviurile PaginademediaTV, la plecarea de la TVR 1:
“Eu nu vreau să merg acolo şi să fac 0,5, să zic că am bifat o emisiune, că fac nişte bani şi mă duc acasă să spun "mamă, ce jurnalist sunt eu". Nu.
Noi vrem performanţă. Minimul este 1%.
Dacă facem sub 1%, dacă vreţi ca emisiunea Starea Naţiei să nu mai fie, nu vă mai uitaţi. Merg şi vând banane în piaţă, mi-am dorit întotdeauna. Facem emisiunea pentru că oamenii se uită, depindem total de acest public.”
Paginademedia.ro vă prezintă analiza primei luni, cu datele ediţie cu ediţie:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, media celor 23 de emisiuni Starea Naţiei la Digi 24 (cu tot cu Best Of-uri) a fost de 154.000 de români, adică 0,8 rating. În comparaţie, media Digi 24 în luna august, în Prime-Time, a fost de 62.000 de telespectatori (0,3 rating).
Cea mai bună ediţie după targetul naţional a fost cea din 25 august: o medie de 210.000 de telespectatori. Cifre apropiate de 200.000 au mai făcut ediţiile din 3, 10, 17, 23, 24 şi 30 august.
Cea mai slabă ediţie: duminică, 7 august, un Best of cu fragmente din timpul săptămânii, cu 77.000 de telespectatori medie. Din difuzările de luni până joi, cea mai slabă a avut o medie de 125.000 de români.
URBAN. La oraşe, targetul vizat de Pătraru în “pariu”, media pe toată luna a sărit de 1 rating. Mai exact: 1,3 şi 131.000 de telespectatori media pe ediţie. Pe acest target, media Digi 24 în Prime-Time a fost de 52.000 de persoane de la oraşe, adică un rating de 0,5.
Cea mai bună ediţie Starea Naţiei pe urban: 185.000 de telespectatori (1,9 rating) pe 10 august.
Cea mai slabă: Best of-ul de duminică, 14 august, cu 61.000 medie. Pe urban, cele mai mici cifre de luni până joi au fost de 96.000 de telespectatori (1 rating)
COMERCIAL. Aproape 50.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani media pe luna august Starea Naţiei. Ratingul este de peste două ori mai mare decât media staţiei în intervalul de maximă audienţă în august: 20.000.
Vârf comercial: 81.000 de telespectatori din acest target, pe 22 august.
Cea mai slabă emisiune pe comercial: Best of-ul din 7 august, ediţie cu o medie de 15.000 de telespectatori pe acest segment. Din ediţiile de luni până joi, audienţa cea mai mică pe acest target a fost de 25.000 de telespectatori.
Ce spune Pătraru despre prima lună?
Dragoş Pătraru, pentru Paginademedia.ro:
"A fost prima noastră lună. Cred că şi noi ne-am acomodat cu publicul Digi, şi ei s-au obişnuit cu noi. Le mulţumim foarte tare celor care au venit după noi. Încă sunt mulţi telespectatori care au probleme cu recepţia postului, dar sunt sigur că lucrurile vor merge din ce în ce mai bine."
Audienţa emisiunii Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru la Digi 24, ediţie cu ediţie*:
NATIONAL | URBAN | COMERCIAL | |
---|---|---|---|
1 aug | 145.000 (0,8) | 129.000 (1,3) | 29.000 (0,6) |
2 aug | 160.000 (0,9) | 140.000 (1,4) | 46.000 (1) |
3 aug | 189.000 (1,1) | 164.000 (1,7) | 44.000 (1) |
4 aug | 176.000 (1) | 141.000 (1,4) | 57.000 (1,3) |
7 aug - Best Of | 77.000 (0,4) | 65.000 (0,7) | 15.000 (0,3) |
8 aug | 160.000 (0,9) | 149.000 (1,5) | 33.000 (0,7) |
9 aug | 141.000 (0,8) | 127.000 (1,3) | 42.000 (0,9) |
10 aug | 191.000 (1,1) | 185.000 (1,9) | 55.000 (1,2) |
11 aug | 136.000 (0,8) | 128.000 (1,3) | 32.000 (0,7) |
14 aug - Best Of | 84.000 (0,5) | 61.000 (0,6) | 17.000 (0,4) |
15 aug | 125.000 (0,7) | 96.000 (1) | 25.000 (0,6) |
16 aug | 145.000 (0,8) | 110.000 (1,1) | 43.000 (1) |
17 aug | 183.000 (1) | 177.000 (1,8) | 60.000 (1,3) |
18 aug | 175.000 (1) | 135.000 (1,4) | 54.000 (1,2) |
21 aug - Best Of | 98.000 (0,6) | 77.000 (0,8) | 42.000 (0,9) |
22 aug | 192.000 (1,1) | 148.000 (1,5) | 81.000 (1,8) |
23 aug | 188.000 (1,1) | 153.000 (1,6) | 63.000 (1,4) |
24 aug | 184.000 (1) | 151.000 (1,6) | 62.000 (1,4) |
25 aug | 210.000 (1,2) | 169.000 (1,7) | 69.000 (1,5) |
28 aug - Best Of | 97.000 (0,5) | 79.000 (0,8) | 33.000 (0,7) |
29 aug | 156.000 (0,9) | 117.000 (1,2) | 37.000 (0,8) |
30 aug | 186.000 (1) | 178.000 (1,8) | 78.000 (1,8) |
31 aug | 160.000 (0,9) | 134.000 (1,4) | 38.000 (0,9) |
MEDIA | 154.000 (0,9) | 131.000 (1,3) | 46.000 (1) |
*Număr telespectatori (Rating%)
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
D.P. dezinformeaza atunci cand se compara cu ce face la TVR. Aceleasi audiente le avea si acolo desi critica dur televiziunea tot pentru a face rating. Acum i-au inchis gura baietii de la digi, nu mai zice nimic de cenzura si se mandreste cu audiente contrafacute.
Dupa cum se vede in audientele afisate de pagina de media, imitatorul a facut rating mult sub 1 la mai multe emisiuni si nu si-a tinut promisiunea de a vinde banane in piata. Te-ai diluat si tu patratel.
Ce audienta a facut primul caz social de la Acces direct vs. Ce spun romanii?