Tabloidele, la putere. Click şi Libertatea au cele mai mari vânzări, potrivit celor mai recente date publicate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
Tabloidul Click!, editat de Adevărul Holding, a avut în perioada amintită vânzări aproape duble faţă de Libertatea.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele de vânzări ale principalelor ziare, în perioada octombrie - decembrie 2016:
- Declinul în vânzări se menţine. Click, cel mai vândut ziar din România a avut în ultimul trimestru din 2016 o medie de 81.300 de exemplare vândute pe apariţie. Un minus de 10.000 de exemplare faţă de octombrie - decembrie 2015.
- Libertatea a avut în aceeaşi perioadă o medie de aproape 46.000 de exemplare pe apariţie.
- Anchetele răsunătoare semnate de Cătălin Tolontan, Răzvan Luţac şi Mirela Neag nu s-au simţit şi în vânzările publicaţiei. Ziarul condus de Tolontan a avut o medie de 20.400 de exemplare în perioada octombrie - decembrie 2016.
- EVZ a ajuns la o medie de 10.700 de exemplare vândute pe apariţie.
- În cazul ZF, vânzările aproape s-au înjumătăţit de la un an la altul: 3.380 a fost media în perioada octombrie - decembrie 2016.
Vânzările principalelor ziare româneşti, în perioada octombrie - decembrie 2016:
Publicatie | Vanzari oct - dec 2016 | Vanzari oct - dec 2015 | Variatie | |
---|---|---|---|---|
1 | Click | 81.323 | 91.400 | -10.077 |
2 | Libertatea | 45.892 | 53.600 | -7.708 |
3 | Gazeta Sporturilor | 20.442 | 23.100 | -2.658 |
4 | Evenimentul zilei | 10.719 | 11.900 | -1.181 |
5 | Romania libera | Nu are date | 10.600 | - |
6 | Adevarul | 8.047 | 8.800 | -753 |
7 | Ziarul Financiar | 3.382 | 6.300 | -2.918 |
8 | Jurnalul National | Nu are date | 4.000 | - |
Sursa cifrelor: Biroul Român de Audit Transmedia
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii