Skip to main content

CNA, de acord cu spoturile pentru vaccinarea anti-rujeola lansata de Ministerul Sanatatii

 
foto: Adevarul
foto: Adevarul

Consiliul Nationala al Audiovizualului si-a dat acordul pentru intrarea pe radio si TV a unor spoturi audio - video cu mesaje de informare despre importanta si beneficiile vaccinarii impotriva rujeolei la copii.

Publicitate

Campania, gandita de Ministerul Sanatati, in parteneriat cu Organizatia Mondiala a Sanatatii si UNICEF, a primit avizul de la CNA cu voturi in unanimitate.

Au votat membrii CNA Valentin Jucan, Viorel Vasile Buda, Monica Gubernat, Radu Herjeu, Dorina Rusu, Rasvan Popescu, Orsolya Eva Borsos, Florin Gabrea si Radu Calin Cristea.

Florin Gabrea a considerat ca mesajul campaniei este “minimalist” in comparatie cu situatia reala, care tine de “siguranta nationala”.

Care este mesajul campaniei?

“Vaccineaza-ti copilul impotriva rujeolei / Ofera copilului tau o sansa la viata sanatoasa”

“Campania mi se pare minimala. Pericolul nu este al imbolnavirii unei persoane. Aici e problema de securitate nationala, au murit deja 29 de copii, cred ca e prea bland si delicat mesajul ministerului”, a spus Florin Gabrea, membru CNA.

CNA va trimite radiodifuzorilor o recomandare de difiuzare a spoturilor campaniei, alaturi de doua mentiuni: asigurarea vizibilitatii campaniei si eventuala modificare a mesajului, daca vin si alte modificari de la Minister.

Membrii Consiliului au decis sa informeze radiodifuzorii ca mesajul campaniei este destinat unei situatii grave, iar acestia trebuie sa difuzeze spoturile la ore cu audienta ridicata.

Monica Gubernat:

“Daca lasam o recomandare strict, aceasta campanie va pati ca si campania guvernului anterior pentru vaccinare, cand o dadeau dupa 00.00 noaptea, cand nimeni nu se uita.”

Valentin Jucan:

“Aceasta e o chestiune punctuala. E clar ca e importanta si ca e grava dar cred ca sa intram intr-o proced de modificare a codului, cred ca e cu bataie mult prea lunga fata de ce avem noi acum de rezolvat.

Cred ca putem sa includem si o parte relevanta din comunicarea cu Ministerul Sanatatii, respectiv sa enuntam faptul ca este o campanie punctuala, de importanta nationala, si sa sugeram ca, avand in vedere importanta si gravitatea situatiei, mesajul este bine sa ajunga la cat o cat mare parte din public.

Cred ca daca subliniem asta eu cred ca vor avea bunavointa sa inteleaga ceea ce vrem sa sugeram, nu sa puna anuntul la ora 00.00 noaptea.”

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Aza Aza
    Ne vaccinam dar cu ce?!!!!! pe cand o campanie a Ministerului Sanatati in care sa spuna de ce a preferat un vaccin testat 2 ani si cu muuuulte reactii adverse in detrimentul unuia care era pe piata de 12 ani??
    De ce a schimbat vechiul furnizor care asiguara la timp dozele ?
    Nu cred ca din prostie, ci doar un mare blat!
    Si acum apare ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, parinti vaccinati-va copii, mai vor sa-i si oblige! cu ce mah..?
    Vaccinati-va voi din Minister cu porcariile astea la jumate de pret!!!

Trimite un comentariu

sus