Reclamele săptămânii 22 - 28 mai. Ciuc lansează o nouă platformă de comunicare centrată pe ideea de „Lume Nouă”, iar îngheţata Corso are o nouă campanie centrată pe un concurs cu premii.
Paginademedia.ro şi MediaTRUST prezintă în continuare reclamele noi din ultima săptămână:
- Ciuc şi Lumea nouă. O campanie cu mulţi tineri şi piesa „Noi în anul 2000” pe fundal. De menţionat: posibil ca cei care au citit distopia „Minunata lume nouă” a lui Aldous Huxley să privească mesajul campaniei cu alţi ochi.
- Arca lui Corso, noul clip pentru îngheţata Corso e de o săptămână pe TV, iar internauţii se întreabă deja care e melodia din spot. Ei bine, este un remix la piesa Hustle and Flow a lui Julian Bell (link AICI).
- Dedeman - „Ştii momentul ăla când vrei să închizi uşa, dar ai open space?”, ne întreabă o voce în noua reclamă la Dedeman, în timp ce în imagini vedem o bucătărie bine afumată şi o tânără care pare să fi uitat că are open space, aşa că bâjbâie după clanţa uşii. În finalul reclamei avem şi soluţia „la îndemână”: „Vino la Dedeman şi ia-ţi frigider cu două uşi” (sic!).
- Ferestrele Qfort, proiectate să reziste, să reziste, să reziste, au ieşit de pe teritoriul jucăuş şi au intrat într-o zonă mai reflexivă. „Ce e o fereastră?” „Nu e doar o fereastră”. Răspunsurile, în spot.
Paginademedia.ro prezintă în continuare spoturile din ultimele săptămâni, într-o rubrică realizată cu sprijinul companiei de monitorizare MediaTRUST:
Ciuc şi Lumea Nouă
Arca lui Corso
Dedeman. Când nu ai uşă la bucătărie, ia-ţi un figider
Muller
Napolact şi natura din mijlocul oraşului
Penny şi vecinul care le rezolvă pe toate
Qfort, ce este o fereastră?
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii