În faţa CNA cu sigle noi şi nume noi. Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat în şedinţa de astăzi cele mai importante schimbări ale canalelor Acasă TV şi Sport.ro din ultimii ani. Schimbările vor fi şi la nivelul siglelor Pro TV, Pro Cinema şi Pro Tv Internaţional.
Potrivit Luciei Antal, director de marketing al grupului Pro, prezentă în faţa membrilor CNA, modificările vor fi operate la începutul toamnei, înaintea lansării grilelor. Ea a mai precizat că posturile îşi vor menţine profilurile.
Principalele schimbări:
- Sigla Pro TV se schimbă. Cele trei linii de sub numele postului dispar. Apare în schimb un punct ce desparte Pro de TV. Această schimbare vine după ce în ianuarie 2016, Pro TV a renunţat la cele trei culori de pe sigla postului: roşu, verde, albastru (RGB - culorile primare din televiziune). Practic, cu această nouă schimbare, se modifică total sigla cu care postul a pornit la drum în 1995.
- Acasă TV, televiziune dedicată femeilor, devine Pro 2
- Sport.ro devine Pro X. Sport.ro, care a fost până la începutul acestui an post de sport, a fost schimbat, cu acordul CNA, în televiziune pentru bărbaţi, ce difuzează mai multe seriale, precum Seinfeld, Supernatural sau Simpsons.
- Pro Cinema, canal de filme, îşi schimbă sigla
- Acasă Gold, televiziune ce difuzează tot telenovele, devine Pro Gold
Lucian Antal, directorul de marketing al grupului Pro TV - „Noi, de 21 de ani, prin Pro TV sau prin Grupul Pro incercam sa oferim atât ştiri obiective cât şi divertisment de calitate. Misiunea noastră va continua să fie aceasta. In aceasta toamna ne dorim ca dintr-un grup de branduri sa devenim un brand de grup. Pana acum canalele noastre secundare erau percepute ca entitati distincte, dar din aceasta toamna universul PRO isi doreste sa devina mai puternic si sa fie perceput ca un intreg, de aceea aceste canale secundare si Pro TV, impreuna, ne dorim sa functioneze sub aceeasi umbrela PRO.”
Solicitarea a fost aprobată în unanimitate de cei opt membri prezenţi: Radu Călin Cristea, Răsvan Popescu, Dorina Rusu, Radu Herjeu, Gabriel Tufeanu, Laura Georgescu, Monica Gubernat şi Viorel Vasile Buda. Orsolya Borsos, Valentin Jucan şi Florin Gabrea au lipsit de la şedinţă.
Reamintim Paginademedia.ro a anunţat în urmă cu o săptămână de schimbările pe care urmează să le facă grupul Pro (detalii, pe Paginademedia.ro, AICI). Compania a înregistrat recent la OSIM mai multe sigle pentru posturile grupului, după cum a notat bloggerul PaulNistor.ro.
Galerie FOTO. Noile Sigle depuse de Pro TV la CNA
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
By the way: Pro ist the best. Audientele o arata. Asa ca? In locul tau as tacea, si nu m-as mai lasa manipulat de temele de le A3 sau Acces Direct.
LG
cum ar fi fost ca coca-cola sau Mercedes sa-si schimbe logo-ul mereu ca asa vrea vreun director de pe acolo ? se ducea dracu tot.
Oricum,astept sa vad ce va fi,dar o data oficială de lansare a noii imagini a pro-ului cand?
Imi place enorm chesti asta cu schimbarea, mi se parea sigla prea mare si ecranul prea incarcat. Sper sa fie mai simplu dar si mai frumos. Uneori lucrurile simple conteaza cel mai mult.
In rest? Ma astept ca sa ramana si pe mai departe pe locul 1. Si asta pentru ca spre deosebire de altii, ei chiar investesc in ceva, in ceva de calitate. Si nu copiaza nici o televiziune din Romania.
Bafta Pro! Si salut decizia celor de la Marketing.
bTV nu s-a ”divizat”, au apărut treptat mai multe canale, la fel cum și la Pro au apărut mai multe canale.
Trustul era inițial deținut de Balkan News Corporation, rețeaua Fox din America.
Primul post partiular bulgar a fost bTV, fost canal secundar al televiziunii de stat.
Ulterior au fost înființate b-Cinema și b-Comedy.
Apoi Murdoch și-a luat banii și i-a lăsat pe cei de la CME în locul lor.
CME avea deja în Bulgaria Pro.bg, înlocuit în scurt timp de b-Action.
În cele din urmă au lansat și b-Lady.