PROIECT SPECIAL: Şcoala de BERE. Peste 350 de tipuri şi mărci de bere vor fi în centrul atenţiei în toate hipermarketurile Auchan în perioada 28 iunie – 11 iulie.
Pe aleea centrală din hipermarketuri, Auchan pune la dispoziţia clienţilor o paletă largă de tipuri şi mărci de bere selectate de la berari renumiţi din peste 25 de ţări.
Oferta:
- De la clasicele beri blonde sau brune până la berile albe, roşii/arămii, negre, fără alcool, aromatizate, trappiste, de abaţie, ecologice/ fără guten, nefiltrate, nepasteurizate.
- Sunt prezente şi mult aşteptatele beri craft/ artizanale, în special cele de producţie locală.
VEZI ce tipuri de BERI ARTIZANALE găseşti la Târgul de Bere, AICI
VEZI şi ce tipuri de beri DE ABAŢIE şi făcute de CĂLUGĂRI găseşti la Târgul de Bere
La fel ca în fiecare an, în această vară, Auchan îşi invită clienţii la o adevărată sărbătoare a berii, în care actorii principali sunt brand-urile îndrăgite din spaţiul naţional şi internaţional care se antrenează într-o adevărată paradă a gusturilor.
În acest an, peste 100 de noutăţi acompaniază numele berilor deja consacrate.
Pentru cei mai exigenţi cumpărători, cea de-a opta ediţie a Târgului de bere Auchan oferă o mulţime de beri speciale, premiate în întreaga lume. În acest an, vedetele rafturilor noastre sunt cele mai importante beri din 11 (din totalul de 12) berării din întreaga lume care au primit titlul de “trappista”.
Şi pentru că un pahar de bere rece face căldura verii mai uşor de suportat, nu am uitat nici de produsele complementare: pahare şi halbe, desfăcătoare, lăzi frigorifice, pastile de răcire şi alte surprize.
Târgul de bere Auchan a ajuns la a opta ediţie.
Citeşte şi:
Despre Auchan:
Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri şi 4 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, Auchan Retail România este al doilea comerciant din ţară, cu circa 10.000 de angajaţi, al cincilea angajator privat din România, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune, celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan, un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.
Auchan România realizează o serie de acţiuni importante pentru promovarea activităţilor de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul.
Proiect special sponsorizat de Auchan
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
Comentarii