Skip to main content

AUDIENŢE. Fierbinţenii au ţinut piept Fructului Oprit. Serialul de pe Pro TV, cifre la fel de mari ca la debut

 
AUDIENŢE. Fierbinţenii au ţinut piept Fructului Oprit. Serialul de pe Pro TV, cifre la fel de mari ca la debut

AUDIENŢE. Cum s-au descurcat fierbinţenii la al doilea episod, la bătaie cu serialul Fructul Oprit? Serialul de pe Pro TV a avut cifre la fel de mari ca ziua de marţi, când a fost difuzat primul episod al sezonului 15.

Publicitate

Las Fierbinţi a obţinut o medie de aproximativ 2,6 milioane de telespectatori la nivel naţional, cifre similare cu cele de marţi. Diferenţa vine pe locul doi, unde Antena 1 a urcat peste Kanal D.

Pe intervalul Las Fierbinţi, Antena 1 a difuzat serialul Fructul Oprit, iar Kanal D serialul turcesc Povestea noastră.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 30 ianuarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30 - 21:20):

NAŢIONAL. Las Fierbinţi a obţinut primul loc la nivel de ţară, cu o medie de 2.597.000 de telespectatori, aproape cât Antena 1 şi Kanal D la un loc, care au avut medii de 1.370.000, respectiv 1.349.000 de telespectatori.

URBAN. La oraşe, Firicel şi Celentano au adus postului din Pache o medie de 1.276.000 de telespectatori, peste cifrele de marţi. Fructul Oprit, regizat de Ruxandra Ion a avut o medie de 677.000 de telespectatori şi s-a poziţionat pe locul doi.

Deşi a avut cifre la fel de mari ca şi marţi, când difuza Exatlon, Kanal D a coborât pe locul trei, cu o medie de 504.000 de urmăritori

COMERCIAL. Publicul tânăr din mediul urban au preferat poveştile din Fierbinţi. Pe segmentul comercial, serialul de pe Pro TV a obţinut o medie de 548.000 de telespectatori. Fructul Oprit a obţinut locul doi, cu o medie de 293.000 de privitori.

Povestea noastră de pe Kanal D a reuşit să aducă postului media de 139.000 de telespectatori. Din clasamentul de pe comercial a ieşit Happy Channel, cu o seară fără Femeie în înfruntarea destinului, însă a rămas Pro 2, cu o telenovela Raze de lună.

Audienţa posturilor TV miercuri, 30 ianuarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.597.000 14.7 27.2
2 Antena 1 1.370.000 7.7 14.4
3 Kanal D 1.349.000 7.6 14.1
4 Antena 3 398.000 2.2 4.2
5 National TV 258.000 1.5 2.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 30 ianuarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.20), în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.276.000 13.3 25.8
2 Antena 1 677.000 7.1 13.7
3 Kanal D 504.000 5.3 10.2
4 Antena 3 278.000 2.9 5.6
5 Romania TV 144.000 1.5 2.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 30, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.20), pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 548.000 12.8 32.4
2 Antena 1 293.000 6.9 17.3
3 Kanal D 139.000 3.2 8.2
4 National TV 53.000 1.2 3.1
5 Pro 2 35.000 0.8 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi:

AUDIENŢE. Primul episod, primul loc. Las Fierbinţi, lider de audienţă cu premiera sezonului

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Happy Channel apare în top cinci doar lunea și marțea.
  • D D
    "Răzvan Putina mile A1 Bogda Madalin R", acum copiezi si tu ? Folosesti doar o litera ? *** bine la tine ? Traiesti in trecut ?
    Vorbeste de audientele de pe aceasta stire, nu de acum 100 de ani.. "Las Fierbinti", aproape dublu pe comercial fata de "marele" serial "Fructul Oprit". Umilinta, nu "Putinel R" ? Pana si "Ferma" a fost peste...
  • R R
    Dorule esti dus taica! Fructul oprit a fost peste Visuri la cheie asta toamna! Nu mai visa!
  • R R
    Expertule,esti prost de ***, unde la -i vazut pe Dragnea la Antena 1 invitat în vreo emisiune
    ??nu mai *** *** în neștiință!
  • Expertul Expertul
    @Mihai, Esti prost informat! ProTV a cerut bani pentru sezonul din toamna lui 2019, dar nu s-a aprobat. Incearca sa faci propaganda prin alta parte ca aici nu tine. Publicul ProTV si Las Fierbinti este educat si voteaza de fiecare data cu partidele de dreapta. Dragnea vine la antene cand vrea sa spuna ceva , nu la ProTV
  • Mihai Mihai
    Cum e cu banii de la PSD pentru Las Fierbinti? O sa il vedem pe Dragnea la Las Fierbinti? Nu e de mirare, targetul Las Fierbinti este cel al pesedeului: oameni fara educatie, cu limitari intelectuale si cu venituri scazute.
  • Expertul Expertul
    Superb! Las Fierbinti, cel mai tare serial din istoria televiziunii, a sters pe jos cu fructul ofilit. In toamna lui 2018, fructul a prins locul 1 de cateva ori la bataie cu Visuri la cheie, dar cu Las Fierbinti si Ferma n-are nici cea mai mica sansa!
  • D D
    Cumva ultimul sezon de "Fructul Oprit" ?
  • Răzvan Răzvan
    A mai urcat pe comercial si urban,e de bine! Bravo lor! Fructul oprit e prea "telenovela turceasca"!
  • Mihai Mihai
    Vai da rupe pe commercial, a crescut cu 3% ..antena saraca cu al ei serial e abonata la locul 2-3

Trimite un comentariu

sus