Skip to main content

AUDIENŢE. Ferma Mihaelei Rădulescu şi Las Fierbinţi, ingredientele pentru o seară pe primul loc în audienţe

 
AUDIENŢE. Ferma Mihaelei Rădulescu şi Las Fierbinţi, ingredientele pentru o seară pe primul loc în audienţe

AUDIENŢE. Fructul oprit s-a confruntat cu emisiunile Pro TV şi a pierdut, din nou. Las Fierbinţi şi Ferma au fost peste serialul românesc de pe Antena 1.

Publicitate

Miercuri seara a început cu confruntarea serialelor. Las Fierbinţi de pe Pro TV, Fructul Oprit de pe Antena 1 şi Povestea Noastră de la Kanal D au fost protagonistele serii.

A doua parte a serii a continuar cu Ferma, de pe Pro TV, s-a intersectat tot Fructul Oprit de pe Antena 1, dar şi cu „Bravo, ai stil” de pe Kanal D.

La nivel naţional, serialul lui Celentano şi Bobiţă a avut peste 2,5 milioane de telespectatori, iar Ferma peste 1,4 milioane.

Paginademedia.ro prezintă cifrele posturilor TV de miercuri, 13 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20):

NAŢIONAL. Pe intervalul Las Fierbinţi, nivel de ţară, serialul de pe Pro TV a obţinut o medie de 2.570.000 de telespectatori. Pe poziţia a doua din clasament s-a aflat Fructul, cu media de 1.444.000 de urmăritori.

URBAN. La oraşe, Firicel, Celentano, Bobiţă şi Aspirina au strâns telespectatori cât celelalte două locuri, 1.225.000 de telespectatori, unde Antena 1 a avut media de 664.000, iar Kanal D, 625.000 de privitori.

COMERCIAL. Pe podiumul de pe segmentul comercial, Pro TV şi-a păstrat primul loc, cu 544.000 de persoane. Antena 1 a strâns media de 352.000 de telespectatori, iar Kanal D, 185.000.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.570.000 14.5 26.4
2 Antena 1 1.444.000 8.1 14.8
3 Kanal D 1.426.000 8.0 14.6
4 National TV 406.000 2.3 4.2
5 Antena 3 348.000 2.0 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.225.000 12.8 24.9
2 Antena 1 664.000 6.9 13.5
3 Kanal D 625.000 6.5 12.7
4 Antena 3 241.000 2.5 4.9
5 National TV 217.000 2.3 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 544.000 12.7 30.8
2 Antena 1 352.000 8.2 19.9
3 Kanal D 185.000 4.3 10.5
4 National TV 73.000 1.7 4.1
5 Pro 2 42.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul Ferma

Emisiunea de tip reality de la Pro TV a concurat cu serialul Ruxandrei Ion şi cu emisiunea Bravo, ai stil, care a fost mutată, începând cu miercurea aceasta, cu o oră mai devreme.

La nivel naţional, Ferma îşi menţine cifrele bune în continuare. Fermierii, în frunte cu şeful de săptămâna aceasta, Claudia Cream au numărat 1.481.000 de telespectatori.

În mediul urban a avut media de 765.000 de urmăritori, iar pe segmentul comercial, 345.000, la mică distanţă de Antena 1, însă. Postul Intact a adus în faţa televizoarelor media de 323.000 de privitori.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Ferma (21:20-23:20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.481.000 8.4 18.5
2 Antena 1 1.362.000 7.7 17.1
3 Kanal D 815.000 4.6 10.2
4 Antena 3 391.000 2.2 4.9
5 National TV 300.000 1.7 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Ferma (21:20-23:20), în mediul URBAN:

URBAN Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 765.000 8.0 18.0
2 Antena 1 635.000 6.6 14.9
3 Kanal D 353.000 3.7 8.3
4 Antena 3 261.000 2.7 6.1
5 DigiSport 1 171.000 1.8 4.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Ferma (21:20-23:20), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 345.000 8.1 21.8
2 Antena 1 323.000 7.5 20.4
3 Kanal D 135.000 3.1 8.5
4 DigiSport 1 85.000 2.0 5.3
5 National TV 78.000 1.8 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Miercuri,Joi și Vineri Happy Channel nu apare în top cinci.
  • Gg Gg
    Chiar ca..
    Mereu aceeiasi. Forme noi de show uri si imprumuturi de shimb
  • Buum Buum
    Exact dalien! Sunt de aceeasi părere!!!
  • dalien dalien
    Doamnei Ruxandra Ion ii plac tragediile si bolile, problemele medicale care vin una dupa alta, supararile si depresia, plus niste momente de comedie rasuflate care dezbraca personajele de orice fel de credibilitate. Ma mir ca scenaristele mai au inspiratie dupa atatea sezoane tragice de Pariu cu Viata si ce-or mai fi scris pana in prezent. Au luat la rand toate accidentele, omorurile si bolile. Pana si paleta de culori a serialului e posomorata, toti actorii parca sunt in depresie.
    Singurele seriale / telenovele ancorate in realitate produse de doamna Ion au fost primele doua, Numai Iubirea si Lacrimi de Iubire, care sunt infinit mai bune, desi implinesc curand 15 ani. Reuseau sa provoace conflict si "drama" in mod natural, pe baza complexitatii personajelor. Personajele conduceau povestea, nu asteptai in fiecare episod sa vezi pe cine mai calca masina, cui ii moare copilul, ce avion se prabuseste, cine ce boala mai dezvolta.
    Un scenariu ridicol! Scapati de Macovei si luati pe cineva care stie sa scrie dialoguri si situatii normale.
  • Valentin Valentin
    Fructul Oprit este un serial de dramă primul din Romania ! Are audiențe bune dar nu pentru locul 1 ! De ce ? Pentru că un serial de dramă nu este bun pentru piața Românească ! Dacă se va face un serial cum a produs pentru Acasă TV și PRO TV doamna Ruxandra Ion... Antena 1 va avea milioane de telespectatori !
  • D D
    "Antena 1", mereu aproape...
  • marian marian
    Miu Miu este adevarat a-i pus punctul pe i MEREU APROAPE rar peste
  • ion ion
    Donatella Versace
  • vremea vremea
    ai dreptate bing, scenariul din fructul oprit se vede ca esteprea fortat, neverosimil
  • bing bing
    fierbintenii au lasat oltenii din fructul oprit cu buza umflata
    Scenariul din Fructul Oprit incepe sa fie "tras de par"
  • Miu Miu Miu Miu
    Daca pe intervalul las fierbinti e vizibila si explicabila diferenta,pe intervalul fermei nu mai e asa.E tot pe 1,dar antena 1 e cam aproape,mai ales pe comercial
  • R R
    Ce cifre bune pe comercial are Fructul oprit! Creșteri pe toate targeturile fata de saptamana trecuta ,mai ales pe comercial, Aproape umar la umar pe comercial cu Ferma! Sigur saptamâna viitoare va fi peste Raduleasca cu tot cu Ferma desfrânaților!

Trimite un comentariu

sus