Două clipuri publicitare pentru Telekom şi Kinder Schoko Bons au fost reclamate la CNA pentru că folosesc cuvinte inventate, pentru „neabonament”, „necontract” sau „să bombonească”.
Telespectatorul nemulţumit spune în petiţia primită la CNA că se folosesc cuvinte „al căror sens nu se regasesc in dictionarul limbii romane(DEX sau oricare altul)”.
Ambele cazuri au fost monitorizate şi discutate de forul audiovizual însă nu a fost găsită nicio încălcare.
Un punct de vedere a venit şi din partea Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), organism care are rol consultativ în relaţia cu CNA, potrivit căruia:
„S-a constatat că atât formularea Telekom cât şi cea folosită de Ferrero (care comercializează Kinder - n.r.) sunt nişte creaţii, nişte jocuri de cuvinte şi s-a considerat că nu încalcă legislaţia.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Cred ca nu incalc nici o lege sau regula (nici cele de bun-simț) deoarece acele cuvinte suspecte nu există in dicționare. Așa că sper să fie publicat comentariul :)
brandul kinder e zahar invelit in cacao ieftina si ambalaj multicolor