PREMIERĂ. Audienţe record pentru TVR luni seară, când Naţionala României U21 şi-a asigurat un loc în semifinalele competiţiei. Meciul U21 cu Franţa a fost cea mai urmărită partidă a unei reprezentative a României din acest an.
În premieră, cifrele au fost şi peste meciurile Naţionale Mari, de pe Pro TV.
Rezultatele pozitive ale României U21 a adus audienţe imense Televiziunii Române. Aseară, aproape 2,6 milioane de telespectatori au urmărit meciul la nivel naţional. În minutul de aur de la 22:48, peste trei milioane de români îi urmăreau pe Puşcaş, Radu, Hagi şi Coman.
Ca o comparaţie, meciul Suedia - România, al Naţionalei Seniorilor, dat de Pro TV în martie, a avut 2,4 milioane de români pe post.
Cifre bune şi pe publicul tânăr: aproape 50% cotă de piaţă pe segmentul comercial. Ce înseamnă? Că aproape jumătate dintre tinerii care aveau televizoarele deschise se uitat la meciul "Micilor tricolori" de pe TVR 1.
Micii tricolori s-au calificat în semifinalele Campionatului European Under-21, după remiza albă cu Franţa (0-0) şi a încheiat meciurile din faza grupelor cu şapte puncte.
Pe langă prezenţa în faza eliminatorie a competiţiei, România a reuşit să se califice şi la Jocurile Olimpice din 2020 de la Tokyo. România va întâlni Germania în semifinala care se va juca joi, 27 iunie, de la ora 19:00. TVR 1 şi TVR HD vor transmite meciul.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Franţa - România U21 (22.00-23.55):
NAŢIONAL. Aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul dintre Franţa şi România, pe TVR 1. Cifrele postului public au fost de peste trei ori mai mari decât următorul post TV, Pro TV (730.000 media). Au urmat, în clasament, Kanal D (660.000) şi Antena 1 (450.000).
Vârf naţional: 3,1 milioane de români, la 22.48 (17,1 rating şi 39,4 cotă de piaţă).
URBAN. Un milion şi jumătate de telespectatori de la oraşe a avut partida selecţionatei U21. Audienţa TVR a fost de cinci ori mai mare decât a Pro TV şi a Kanal D şi de şapte ori peste Antena 1.
Vârf urban: 1,77 milioane de telespectatori la 22.48 (18,6 rating şi 42,1 cotă de piaţă)
COMERCIAL. Tinerii au ales, aseară, selecţionaţa tinerilor: o cotă de piaţă de 46,1% pe publicul comercial, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre cei între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe meciul Franţa, România, de pe TVR 1.
În cifre absolute: Aproape 700.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut, la meci, de aproape patru ori mai mulţi decât la Pro TV.
Vârf comercial: 835.000 de telespectatori la 22.48 (19,5 rating şi 50,7 cotă de piaţă)
Audienţele meciului Franţa U21 - România U21 (22:00 - 23:55), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 2.578.000 | 14.5 | 35.9 |
2 | Pro TV | 730.000 | 4.1 | 10.2 |
3 | Kanal D | 656.000 | 3.7 | 9.1 |
4 | Antena 1 | 445.000 | 2.5 | 6.2 |
5 | Romania TV | 353.000 | 2 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 324.000 | 1.8 | 4.5 |
7 | Prima TV | 185.000 | 1 | 2.6 |
8 | Pro 2 | 128.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Antena Stars | 124.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | National TV | 117.000 | 0.7 | 1.6 |
11 | Minimax | 114.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | N24 PLUS | 88.000 | 0.5 | 1.2 |
13 | B1TV | 73.000 | 0.4 | 1 |
14 | Realitatea TV | 69.000 | 0.4 | 1 |
15 | Pro Cinema | 59.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciului Franţa U21 - România U21 (22:00 - 23:55), în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.494.000 | 15.6 | 39 |
2 | Pro TV | 374.000 | 3.9 | 9.8 |
3 | Kanal D | 301.000 | 3.1 | 7.9 |
4 | Antena 1 | 232.000 | 2.4 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 205.000 | 2.1 | 5.3 |
6 | Romania TV | 147.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Prima TV | 122.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | National TV | 59.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Antena Stars | 57.000 | 0.6 | 1.5 |
11 | Realitatea TV | 51.000 | 0.5 | 1.3 |
12 | Boomerang | 50.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | AXN | 45.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | B1TV | 42.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | Diva | 29.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciului Franţa U21 - România U21 (22:00 - 23:55), pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 692.000 | 16.2 | 46.1 |
2 | Pro TV | 193.000 | 4.5 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 166.000 | 3.9 | 11 |
4 | Kanal D | 79.000 | 1.8 | 5.3 |
5 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
6 | Boomerang | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
7 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Antena 3 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Comedy Central | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
11 | B1TV | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
12 | Disney Junior | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
13 | Diva | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
14 | TVR 2 | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
15 | National TV | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Citeşte şi:
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Felicitări dl Bocanaciu!
Cum a zis "mile milogul". Daca pierdea meciul cu Croatia, "TVR 1" avea audiente de 5-6 rating pe comercial, ca in primul meci:
https://www.paginademedia.ro/2019/06/autiente-romania-croatia-u21
sa primeasca romania 2-3 goluri in prima repriza cu germania sa vezi cum scade audienta drastic