AUDIENŢE. Victoria Naţionalei de fotbal sub-21 i-a adus TVR primul loc în audienţe. TVR 1, postul care a transmis partida, a reuşit să se poziţioneze pe primul loc pe intervalul meciului România - Croaţia, pe toate targeturile de audienţă.
România U21 a jucat şi câştigat primul meci disputat în cadrul Campionatului European de fotbal U-21 care are loc în San Marino.
Echipa antrenată de Mirel Rădoi a învins cu 4-1 Croaţia, cu golurile marcate de George Puşcaş, Ianis Hagi, Tudor Băluţă şi Adrian Petre.
Naţionala de tineret a fost urmărită de peste un milion de telespectatori la nivel naţional. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:24, când meciul a atins 1.657.000 de urmăritori.
Pentru naţionala României urmează meciurile cu Anglia (vineri, 21 iunie, ora 19:30) şi Franţa (luni, 24 iunie, ora 22:00). Ambele partide vor fi transmise în direct de TVR 1 şi TVR HD.
Pe locurile doi s-a regăsit Pro TV, cu Ştirile Pro TV şi o reluare a serialului Las Fierbinţi, Antena 1 şi Kanal D au ocupat, pe rând, locul trei.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul meciului România - Croaţia la Campionatul European U-21 (19:30 - 21:30)
NAŢIONAL. Toată ţara a urmărit naţionala de tineret. 1.056.000 de telespectatori au stat cu ochii pe TVR în timpul meciului. Locul doi i-a revenit buletinului de ştiri prezentat de Andreea Esca, care a numărat 908.000 de urmăritori. Kanal D a ocupat locul trei la nivel naţional.
URBAN. Şi oraşele s-au uitat victoria echipei naţionale. TVR a obţinut o medie de 597.000 de urmăritori, în timp ce pe locul doi s-a poziţionat Pro TV, cu 461.000 de persoane. Kanal D a luat locul trei, cu 410.000 de telespectatori care urmăreau jurnalul de ştiri şi serialul Preţul Fericirii.
COMERCIAL. Tinerii au urmărit tinerii. Publicul comercial a urmărit meciul echipei lui Mirel Rădoi. Mai exact, 214.000 de persoane au urmărit TVR. Ştirile Andreei Esca au obţinut locul doi, cu 196.000 de urmăritori, iar locul trei a fost ocupat de Antena 1.
Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Croaţia (19:30 - 21:30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.056.000 | 5.9 | 16.8 |
2 | Pro TV | 908.000 | 5.1 | 14.4 |
3 | Kanal D | 765.000 | 4.3 | 12.1 |
4 | Antena 1 | 666.000 | 3.7 | 10.6 |
5 | Antena 3 | 353.000 | 2 | 5.6 |
6 | National TV | 325.000 | 1.8 | 5.2 |
7 | Romania TV | 310.000 | 1.7 | 4.9 |
8 | Happy Channel | 241.000 | 1.4 | 3.8 |
9 | Prima TV | 169.000 | 1 | 2.7 |
10 | Pro 2 | 89.000 | 0.5 | 1.4 |
11 | Pro Cinema | 88.000 | 0.5 | 1.4 |
12 | Realitatea TV | 81.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | B1TV | 80.000 | 0.4 | 1.3 |
14 | Antena Stars | 79.000 | 0.4 | 1.3 |
15 | Diva | 70.000 | 0.4 | 1.1 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Croaţia (19:30 - 21:30), în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 597.000 | 6.2 | 17.1 |
2 | Pro TV | 461.000 | 4.8 | 13.2 |
3 | Kanal D | 410.000 | 4.3 | 11.7 |
4 | Antena 1 | 350.000 | 3.7 | 10 |
5 | Antena 3 | 202.000 | 2.1 | 5.8 |
6 | National TV | 181.000 | 1.9 | 5.2 |
7 | Romania TV | 176.000 | 1.8 | 5.1 |
8 | Happy Channel | 161.000 | 1.7 | 4.6 |
9 | Diva | 67.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Prima TV | 67.000 | 0.7 | 1.9 |
11 | Pro 2 | 51.000 | 0.5 | 1.5 |
12 | B1TV | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | Realitatea TV | 49.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Disney Junior | 47.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Digi 24 | 45.000 | 0.5 | 1.3 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Croaţia (19:30 - 21:30), pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 214.000 | 5 | 19.4 |
2 | Pro TV | 196.000 | 4.6 | 17.8 |
3 | Antena 1 | 163.000 | 3.8 | 14.8 |
4 | Kanal D | 121.000 | 2.8 | 11 |
5 | National TV | 61.000 | 1.4 | 5.5 |
6 | Happy Channel | 55.000 | 1.3 | 5 |
7 | Pro Cinema | 23.000 | 0.5 | 2 |
8 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 2 |
9 | Diva | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
10 | Comedy Central | 15.000 | 0.4 | 1.4 |
11 | Romania TV | 14.000 | 0.3 | 1.3 |
12 | Pro 2 | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
13 | Prima TV | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
14 | Cartoon Network | 11.000 | 0.3 | 1 |
15 | Digi 24 | 8.000 | 0.2 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
1. Campionatul European are loc în Italia și San Marino, nicidecum doar în San Marino, așa cum scrie în articol.
2. Nu știm dacă audiențele prezentate includ și audiențele TVR HD sau nu.
3. Nu prea e corect să spui "locul doi i-a revenit buletinului de știri prezentat de Andreea Esca", când Știrile Pro Tv au ocupat cel mult o jumătate din intervalul analizat.
De altfel, jocul României a fost unul convingător, și văzând și evoluția favoritelor de la acest turneu, eu zic că nu degeaba au zis băieții că vor trofeul, chiar au șanse să îl obțină. Și dacă nu, măcar o semifinală. Abia aștept meciurile cu Anglia și Franța.