Interviurile Paginademedia. Despre publicitate în pandemie. Despre publicitatea din România. Despre publicitatea "la alţii". Cu Mihai Gongu, şeful creaţiei de la Cheil Centrade, publicitar cu aproape 20 de ani de experienţă în România, dar şi pe alte pieţe (a lucrat şi în China!)
Ce vor clienţii de la agenţiile de publicitate în pandemie? Cum să fie reclamele?
În general, vor reclame "safe", mai puţin "curajoase" spune Gongu, care povesteşte şi despre perioadele de acum 20 de ani, când lumea creativilor şi a clienţilor era mult mai efervescentă.
Cum lucrează un publicitar în pandemie? Cum se face acum o campanie? Răspunde în interviu. Vine şi cu un "studiu de caz": reclama pentru First Bank cu actorul Paul Ipate în prim-plan.
În publicitate prin emisiunea lui Andi Moisescu
Mihai Gongu a intrat în publicitate la începutul anilor 2000. A câştigat un concurs în 2002 la Marcă înregistrată (emisiunea lui Andi Moisescu) şi aşa a ajuns să lucreze la Leo Burnett.
După trei ani, a trecut apoi la Graffiti, timp de şapte unde a fost, pe rând, Senior Copywriter, Deputive Creative Director şi Director de creaţie. Cu un mic intermezzo de un an, când a condus departamentul de creaţie al agenţiei BBDO din Berlin.
Aproape cinci ani, între 2013 şi 2017, a fost Director de creaţie la GMP Advertising, după care a urmat cariera internaţională:
- Creative Director - Jung von Matt, Berlin (2017-2018)
- Executive Creative Director - Tommorrow, Shanghai, China - 2018-2019
- Executive Creative Director Europa de Sud-Est (11 ţări) - Cheil Worldwide
Trimite un comentariu