Audienţe. Bătălia în audienţe dintre X-Factor şi Masked Singer a fost strânsă vineri seara.
Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate pe intervalul în care cele două show-uri s-au luptat direct (20:30-22:30), la nivel naţional. În mediul urban, Antena 1 a avut un uşor avantaj, iar tinerii au Pro TV pe primul loc.
Pe de altă parte, lucrurile nu au mers atât de bine pentru Pro TV pe întreg intervalul X-Factor (20:30-23:00). Antena 1 a condus pe în toată ţara şi la oraşe, în timp ce Pro TV a coborât pe trei. Între cele două a fost Kanal D, care avea un nou episod din serialul „Nemilosul Istanbul”.
Deşi a fost al treilea post la nivel naţional şi în mediul urban, Pro TV a rămas pe prima poziţie pe segmentul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
X Factor şi Masked Singer, cifre aproape egale. Tinerii au ales show-ul de pe Pro TV
Naţional. Luptă strânsă în galele de aseară de la X Factor şi Masked Singer. La talent show-ul Antenei 1, cu Bănică, Loredana, Delia şi Ristei în juriu se uitau, în medie, 1.270.000 de telespectatori, iar pe Pro TV, care avea Masked Singer, erau 1.268.000 de privitori. Practic a fost egalitate între cele două televiziuni.
Locul trei pe podium l-a ocupat Kanal D, cu cifre bune. Serialul turcesc s-a apropiat de cele două producţii ale posturilor rivale, cu o audienţă de 1.209.000 de urmăritori. În top urmează România TV şi Pro Cinema, care avea de la 20:30 un film din 2013 - „Maestru Tai Chi”.
Urban. La oraşe există o diferenţă între X Factor şi Masked Singer. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe primul loc cu 709.000 de privitori, în timp ce la emisiunea cu Inna, Cotin Maticiuc, Ana Morodan şi Horia Brenciu, de la Pro TV, se uitau 653.000 de urmăritori.
Podiumul este completat de Kanal D, cu 630.000 de privitori. Postul Dogan s-a apropiat şi pe acest segment de rivalul Pro TV. Pe patru se află Antena 3, iar pe locul cinci România TV.
Comercial. Tinerii au ales Masked Singer şi Pro TV. Producţia prezentată de Jorge a avut, în medie, 286.000 de privitori tineri, faţă de 252.000 câţi erau în acelaşi timp pe X Factor.
Kanal D se menţine constant pe locul trei şi are o audienţă de 166.000 de privitori tineri. Urmează Pro Cinema şi Naţional TV.
Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul comun Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.270.000 | 7.2 | 15.8 |
2 | Pro TV | 1.268.000 | 7.2 | 15.8 |
3 | Kanal D | 1.209.000 | 6.9 | 15 |
4 | Romania TV | 459.000 | 2.6 | 5.7 |
5 | Pro Cinema | 396.000 | 2.3 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul comun Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 709.000 | 7.4 | 17.3 |
2 | Pro TV | 653.000 | 6.8 | 15.9 |
3 | Kanal D | 630.000 | 6.6 | 15.4 |
4 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 4.9 |
5 | Romania TV | 183.000 | 1.9 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul comun Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 286.000 | 6.8 | 21 |
2 | Antena 1 | 252.000 | 6 | 18.5 |
3 | Kanal D | 166.000 | 3.9 | 12.1 |
4 | Pro Cinema | 82.000 | 2 | 6 |
5 | National TV | 36.000 | 0.9 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
X Factor câştigă ţara şi oraşele, dar nu şi tinerii. Pro TV, locul trei în toată ţara şi la oraşe
Naţional. X-Factor a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, pe întregul său interval (20:30-23:00). Se uitau, în medie, 1.268.000 de telespectatori la producţia prezentată de Răzvan şi Dani.
Kanal D preia locul secund cu 1.192.000 de privitori, iar Pro TV coboară pe poziţia a treia - 1.178.000 de urmăritori.
Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Antena 1 prinde, din nou, primul loc - 714.000 de telespectatori, iar Kanal D ocupă locul secund - 631.000 de privitori.
Audienţa Pro TV a scăzut la finalul ediţiei Masked Singer, iar postul din Pache Protopopescu a coborât pe locul al treilea, cu 619.000 de urmăritori. Sunt cifre apropiate de Kanal D.
Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Pro TV a fost pe primul loc pe acest segment, chiar şi după ce s-a terminat Masked Singer. Pe postul din Pache se uitau, în medie, 276.000 de privitori tineri, iar pe Antena erau 259.000.
Kanal D a completat podiumul, cu 169.000 de urmăritori tineri. Urmează în top Pro Cinema şi Naţional TV.
Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.268.000 | 7.2 | 16.4 |
2 | Kanal D | 1.192.000 | 6.8 | 15.4 |
3 | Pro TV | 1.178.000 | 6.7 | 15.2 |
4 | Romania TV | 430.000 | 2.4 | 5.5 |
5 | Pro Cinema | 356.000 | 2 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 714.000 | 7.5 | 17.9 |
2 | Kanal D | 631.000 | 6.6 | 15.8 |
3 | Pro TV | 619.000 | 6.5 | 15.5 |
4 | Antena 3 | 189.000 | 2 | 4.7 |
5 | Romania TV | 175.000 | 1.8 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 276.000 | 6.6 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 259.000 | 6.2 | 19.3 |
3 | Kanal D | 169.000 | 4 | 12.6 |
4 | Pro Cinema | 69.000 | 1.6 | 5.1 |
5 | National TV | 32.000 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Iar audientele de joi nu le-ati dat cu Pro cand a sters pe jos cu Antenuta lui Mile
În rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Las Fierbinți a înregistrat 11.2 puncte de rating și a avut cea mai mare cotă de piață din noul sezon, 34.1%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a obținut numai 4.5 puncte de rating și 13.7% share.
umilinta mare pe postaci, stati ascunsi in barlog de rusine ha ha ha ha ha
Lideri la pensioanri , ha ha ha
Pro cu tineretul
Exact , mile cauta patron nou , nu ii ajunge salariul de un covrig ...
Postacii nu au avut ce lauda saptamana trecuta cu Pro lider 5 zile din 7 ca Antenuta e slab , au fost ascunsi,
Chefii sub Fierbinteni , sub fotbal , chis si sub Visuri
Vrem topuri lunare stiri , filme , seriale , nu emisiuni bolovane
Postaci disperați, încă un eșec după ultimul trib , burlacul, the wall micul zid , sacrificiul , fructul oprit , baieti de oras , next star , te pui cu blondele deja se încheie, ce o sa faca Mile ca nu decât emisiuni pentru pensionari
Chiar , noua telenovela romaneasca tot un mare esec?
Si audientele de joi unde sunt Aberantule? De miercuri de la Ferma unde sunt?
Pai nici Factoratii nu au audienta ca inainte postacule
Stai sa vezi cand incepe Vocea la anul , cum Antenuta muta Factoratii in alta zi , de frica , hi hi hi
Acum iti plac Factoratii , cand anul trecut cand a luat pauza scriai aici pe site ca de ce sa se mai faca , ca nu se uita nimeni , postacul cap de guma...
Postacii antenisti ca Mile mile Mihai si Razvan R Aberantul in scadere , Chefii sub Fierbinteni , sub fotbal , chiar si sub Visuri
Pai Factoratii in crestere ca nu avem Vocea. Cu Vocea , Pro avea mereu dublu pe comercial peste Antenuta ta , ha ha ha