COMUNICAT. Cu siguranţă că ai savurat, măcar o dată, un burger, un hotdogi sau alte preparate de tip fast-food. Fie au făcut deliciul ieşirilor în oraş cu prietenii, fie, le-ai comandat acasă, ca să meargă perfect cu filmul de vineri seara, văzut acasă, în familie. Iar, uneori, chiar a trebuit să aştepţi puţin, chiar dacă le-ai luat de la un fast food, pentru că era foarte aglomerat.
Dar, de ce sunt atât de populare restaurantele cu produse fast-food, nu doar în România, ci în întreaga lume?
Află, din rândurile următoare, motivele pentru care aceste mâncăruri sunt dragoste la prima degustare pentru oameni de toate vârstele, de pe toate meridianele.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Rapiditatea în servire
Apariţia restaurantelor fast-food este semnalată în America, la începutul secolului XIX, dar fenomenul a luat amploare în anii ‘50. Atunci a intervenit necesitatea de a servi rapid un număr cât mai mare de oameni, în marile oraşe, la evenimentele publice, la popasurile de pe autostrăzi, practic... oriunde.
Motivele acestei transformări sunt schimbarea ritmului de viaţă şi a obiceiurilor locuitorilor din marile oraşe, creşterea puterii de cumpărare, apariţia unei clase de mijloc cu un grad înalt de mobilitate, dezvoltarea comerţului modern şi, mai ales, extinderea marilor lanţuri de retail şi a mallurilor.
Faptul că poţi comanda cina pe loc, fără efort, chiar de la tine din maşină, cum este în cazul restaurantelor fast food cu servire drive thru, sau posibilitatea să cumperi, în 2 minute, un meniu de trei feluri, plus băuturile aferente, toate acestea reprezintă argumente puternice pentru faima restaurantelor cu produse fast-food.
Dezvoltarea comunicării online a crescut şi mai mult popularitatea mâncărurilor de tip fast-food. Acum, oricine poate comanda printr-un simplu click, iar specialităţile favorite sosesc la uşă.
De exemplu, Burger House livrează la domiciliu prin aplicaţia Food Panda, aşa că burgeri americani super cunoscuţi sunt disponibili oriunde, cu aceeaşi rapiditate.
Preţul redus al produselor
Meniurile şi ofertele fast-food au preţuri mai mici decât preparatele de la restaurant sau decât mâncărurile pregătite acasă. Acest lucru este posibil datorită standardizării şi aplicării unor metode de organizare a fluxurilor de producţie şi livrare care maximizează eficienţa întregului lanţ de activităţi.
În combinaţie cu rapiditatea în servire, acesta este un argument puternic pentru restaurantele cu produse de tip fast-food, pentru că omul modern este mereu pe fugă şi, totodată, este supus unei constante presiuni financiare.
Prin urmare, aceste localuri sunt o soluţie ieftină şi la îndemână pentru micul dejun în drumul spre job, pentru pauza de prânz sau pentru o cină rapidă.
Aportul ridicat de calorii
Toate produsele de tip fast-food conţin ingrediente bogate în calorii, fie că este vorba despre carne, brânză, caşcaval sau ouă.
Organismul uman are nevoie de acest aport ridicat de calorii, ca să funcţioneze în condiţii de stres cotidian şi să stocheze energie pentru eforturile prezente şi viitoare.
Este în firea noastră să preferăm astfel de preparate calorice, drept reacţie la nevoia naturală de supravieţuire. Aşa că, o vizită rapidă la un restaurant cu produse fast food determină o senzaţie plăcută, de satisfacţie şi de împlinire.
Conţinutul mare de zahăr
Multe dintre preparatele de tip fast-food, chiar şi chiflele de la burgeri sau hotdogi, conţin zahăr, acest aliment care creşte nivelul de dopamină. Când este eliberată în cantităţi mari în corp, dopamina oferă senzaţii de plăcere şi recompensă, aşa că fiecare dintre noi simte nevoia să repete experienţa culinară care i-a creat acest sentiment.
Pe de altă parte, din cauza modului de viaţă dezordonat, nivelul glicemic este, deseori, scăzut, suntem apatici, obosiţi, şi apare nevoia de ceva dulce. Creierul are nevoie de un astfel de stimulent, iar produsele fast-food sunt cele mai potrivite: mereu la îndemână, cu gustul dorit, uşor de procurat.
Acum, după ce ai citit cele de mai sus, poate îţi este clar de ce sunt atât de populare restaurantele cu produse fast food, locuri unde oricine găseşte să mănânce ceva bun, repede şi ieftin.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Comentarii