Skip to main content

COMUNICAT. Lasă lumea să îţi descopere afacerea cu Google Discovery

 
COMUNICAT. Lasă lumea să îţi descopere afacerea cu Google Discovery

COMUNICAT. Ştim deja că Google este un godfather al marketingului, inovator şi surprinzător tot timpul.

Publicitate

Recent, Google ne-a surprins pe toţi cu un nou tip de advertising - Discovery Ads, un tip de anunţ nou foarte util, în care marketerii crează anunţuri captivante tip carusel către potenţialii clienţi, exact atunci când sunt cel mai deschişi să cumpere ceva nou.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Anunţurile Google Discovery sunt captivante şi interactive

În plus faţă de campaniile de Display, Shopping şi YouTube, marketerii vor avea acum un alt mod de a le arăta audienţelor imagini tangibile şi de a spune poveşti vizuale despre produsele promovate.

Marketerii care utilizează anunţurile tip Discovery vor avea opţiunea de a prezenta o singură imagine a produsului sau a serviciului promovat sau mai multe imagini într-un format carusel care poate fi glisat. Putem spune că Google s-a inspirat de la Facebook?

Sigur că da, dar ca de obicei, The Godfather face totul la superlativ. Facebook, de ani de zile, ne permite să creăm reclame pasive cu imagini captivante care atrag trafic calificat.

Marketerii pot face acum acelaşi lucru pe Google - Discovery evită intenţia de căutare pentru o combinaţie de targetare dar are o acoperire mai mare şi capacitatea de a spune povestea unui brand în format vizual, foarte convingător, potrivit pentru potenţialii clienţi.

Machine learning joacă un rol cheie în anunţurile Discovery

Google foloseşte inteligenţa artificială pentru a servi cele mai bune combinaţii de titluri, descrieri şi imagini creative pentru audienţele potrivite - în cadrul destinaţiilor de plasare cu cele mai bune performanţe.

În cadrul anunţurilor tip responsive search, acesta este încă un mod în care Google încearcă să automatizeze procesul de optimizare a anunţurilor pentru marketeri, pentru a viza utilizatori mai relevanţi cu mai multe reclame şi mesaje mai relevante (toate acestea păstrând în acelaşi timp standarde de confidenţialitate).

Este un echilibru excelent de realizat, dar marketerii ar trebui să savureze posibilitatea de a profita încă o dată de algoritmul Google şi de a afişa mai multe reclame demne de click.

Google are posibilitatea de a utiliza inteligenţa artificială pentru a adapta în continuare feed-ul la gusturile şi specificaţiile unui anumit utilizator.

Acoperirea anunţurilor de tip Discovery

Anunţurile Google Discovery acoperă feed-ul YouTube, categoriile sociale şi promoţionale Gmail dar şi anunţuri pe site-urile ce permit publicitate Google.

Anunţurile Discovery sunt native in-feed, YouTube permiţând un banner CTA suplimentar deasupra imaginii, titlului şi descrierii. Destinaţiile de plasare pe mai multe canale înseamnă mai multă acoperire şi o reţea mai mare pentru a distribui anunţurile pentru publicul-ţintă!

Tip nou de campanie, aceeaşi targetare

Un alt indicator că anunţurile tip Discovery vor fi importante pentru Google? Are propriul tip de campanie. Aşadar, va trebui să derulezi o campanie Discovery dacă vrei să utilizezi anunţuri de tip Discovery.

După ce ai selectat tipul de campanie, pur şi simplu încarcă fotografiile şi textele şi boom.. campania e gata! Google gestionează optimizarea şi difuzarea anunţurilor tale, iar tu doar te bucuri de rezultate!

Anunţurile Discovery trăiesc în feed-uri, nu în căutări, intenţia de căutare nu va fi în joc aici. Acest lucru nu este fundamental rău - înseamnă doar că pierzi o parte din această intenţie comercială, astfel încât strategia ta va fi diferită. Marketerii vor avea la dispoziţie o mare parte a aceluiaşi public vizat în mod tradiţional în campaniile Display - in-market, interest şi custom audiences.

În absenţa intenţiei de căutare, direcţionarea eficientă către public devine extrem de importantă, la fel ca şi creativitatea convingătoare.

Dar, din nou, capacitatea de a valorifica acele audienţe în timp ce spui o poveste vizuală a brandului, oferă puterea de a atrage potenţiali clienţi la scară largă, făcând reclame Discovery perfecte pentru brand awereness.

Aşadar, ai toate tool-urile necesare pentru a face cunoscut un brand în lumea întreagă şi pentru a promova produse sau servicii în cel mai eficient mod!

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus