COMUNICAT. Postis, primul start-up LogTech din România, lansează o ofertă specială de Black Friday şi oferă acces gratuit la tehnologiile sale, venind astfel în sprijinul retailerilor şi jucătorilor din piaţa de e-commerce, care în această perioadă au de gestionat volume mult mai mari de comenzi online.
- Acces complet şi gratuit la Platforma Postis pentru optimizarea tuturor proceselor de distribuţie şi livrare, în luna noiembrie, fără limită de volum
- În 3 ani de la lansare, Platforma Postis a redus cu 20% volumul de colete refuzate şi retur pentru clienţii săi
- Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 100 de clienţi
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Astfel, orice client nou care alege să-şi optimizeze procesele de logistică şi livrare prin intermediul Platformei Postis va avea acces gratuit, pe întreaga durată a lunii noiembrie, la toate tehnologiile oferite, indiferent de sistemele integrate, numărul de soluţii de livrare şi volumul de livrări procesate.
În acest fel, Platforma Postis va contribui la creşterea calităţii şi performanţei serviciilor de livrare, optimizarea costurilor de transport, reducerea timpului de livrare, îmbunătăţirea managementului retururilor şi la creşterea satisfacţiei clienţilor pe toată durata campaniei de Black Friday.
„În acest an, Black Friday are loc într-un context de două ori mai dificil pentru retaileri. Pandemia a pus o presiune foarte mare asupra activităţii acestora, mulţi dintre ei lucrează la foc continuu încă din martie-aprilie, fiind nevoiţi să se adapteze extrem de rapid la noua realitate, cu eforturi uriaşe umane şi logistice. Din experienţa clienţilor noştri din anii anteriori, ştim că acum provocările vor fi şi mai mari.
Pentru că se concentrează să asigure cele mai bune servicii clienţilor lor, de cele mai multe ori retailerii uită că şi ei sunt, la rândul lor, clienţi. Noi nu uităm, de aceea vrem să-i ajutăm să traverseze cu succes această perioadă aglomerată şi să se pregătească pentru oportunităţile de dezvoltare care vor urma.
Postis are tehnologia, resursele, experienţa şi know-how-ul IT, de logistică şi de transport, cu rezultate dovedite în cei 3 ani de activitate, pentru a le oferi comercianţilor acces la clienţi acolo unde se află aceştia, procese optimizate, vizibilitate şi control de-a lungul întregului lanţ valoric”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.
Cel mai aşteptat eveniment de shopping online creează, an de an, nenumărate probleme şi blocaje, generate în principal de volumul ridicat de comenzi online care trebuie gestionate.
Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă retailerii de Black Friday:
- Resurse de bandă, procesare şi storage limitate pentru magazinele online – din această cauză, multe site-uri/platforme e-commerce nu reuşesc să facă faţă numărului mare de accesări şi lansări de comenzi
- Lipsa stocurilor – apar situaţii frecvente în care stocurile dintr-o locaţie sunt epuizate fără a exista posibilitatea de redirecţionare din alte depozite sau magazine
- Întârzieri mari în livrare, care apar din cauza lipsei unui management automat al stocurilor din depozit şi de optimizare a proceselor de fulfillment (picking, packing, printare AWB, pregătire de livrare)
- Colaborarea cu un singur curier – un retailer mai mic, cu volume reduse, devine captiv; curierul va prioritiza clienţii cu volume mari sau cu niveluri de calitate a serviciilor negociate şi va prioritiza, de asemenea, coletele mai mici şi mai uşor de livrat într-un timp scurt
- Comenzi simultane pentru acelaşi produs de la mai mulţi retaileri – în special de Black Friday, mulţi clienţi compară preţurile de pe mai multe site-uri pentru acelaşi produs şi comandă simultan de la mai mulţi retaileri, cu plata la livrare; primul retailer care livrează este şi cel care va vinde, toţi ceilalţi fiind nevoiţi să gestioneze comenzile anulate sau coletele refuzate
- Volume mari de retururi post-campanie, care pot bloca parţial activitatea în depozitul retailerului. Un retailer mare are nevoie şi de 1 lună şi jumătate pentru a reintroduce în stoc coletele returnate.
Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obişnuit: preferinţa mai mare pentru achiziţiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opţiunilor de livrare ca timp (a doua zi, în aceeaşi zi, livrări expres sub o oră sau livrări programate) sau ca destinaţie (acasă, la birou, într-un magazin ales sau într-unul din drop-box-urile reţelelor partenere).
Aşteptările clienţilor sunt mai mari, de aceea, pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, un retailer trebuie să se concentreze asupra următoarelor aspecte din zona logistică şi de livrare:
- Diversificarea soluţiilor de livrare, astfel încât să nu depindă de unul sau doi curieri
- Creşterea performanţei în procesele de fulfillment, eliminarea timpilor morţi şi a proceselor manuale (lansarea comenzii către curieri, generarea de AWB, printare, lipire, tracking comandă etc.)
- Automatizarea proceselor de alocare optimă a comenzilor către curieri, ţinând cont de performanţa în livrare
- Scăderea timpului de livrare şi livrarea în intervalul de timp promis
- Diversificarea metodelor de livrare şi plată, pentru a oferi clienţilor experienţe îmbunătăţite de cumpărare
- Posibilitatea de ajustare dinamică a stocurilor, indiferent de numărul de depozite şi magazine de unde se pot ridica comenzi, pentru a evita situaţiile de stoc epuizat
- Vizibilitate permanentă, trasabilitatea livrărilor şi transparenţă. Retailerii pot interveni prompt în cazul în care apar probleme (colete neridicate la timp de curier, întârzieri etc.) şi pot preveni posibilele nemulţumiri ale clienţilor (prin informarea permanentă asupra statusului de livrare şi anticiparea reclamaţiilor şi apelurilor în call center)
„Platforma Postis ajută retailerii să ţină costurile sub control, să-şi îmbunătăţească cash-flow-ul şi să-şi eficientizeze şi automatizeze toate procesele de care au nevoie, rapid şi uşor.
Mai mult decât atât, au acces la Comunitatea Postis, o comunitate deschisă de clienţi şi parteneri dezvoltată în jurul platformei noastre, în care clienţii învaţă unii de la alţii şi, împreună, dezvoltăm noi funcţionalităţi, care ne permit să creştem continuu performanţa şi calitatea proceselor de supply-chain pentru întreaga industrie”, adaugă Mircea Stan.
Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toţi furnizorii semnificativi de servicii de distribuţie şi livrare şi selectează în mod automat cea mai bună opţiune de transport, utilizând algoritmi de învăţare şi predicţie, dar şi cel mai mare set de date de supply-chain disponibil în piaţă.
În 3 ani, Platforma Postis a generat rezultate solide pentru clienţii săi:
-a economisit 2,3 milioane de euro din bugetele de livrare
-a redus cu peste 1 milion de ore de muncă timpul petrecut cu activităţi de fulfillment, livrare, managementul proceselor, analiză şi raportare
-a redus cu 2,4 milioane de kilometri drumurile parcurse pentru distribuţie şi livrare
-a îmbunătăţit cu 30% satisfacţia clienţilor
-a scăzut cu 185.000 numărul de colete refuzate datorită creşterii calităţii în livrare
Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 100 de clienţi, atât companii mari, cât şi mici, cu prezenţă naţională sau internaţională, din categorii variate precum fashion, pharma şi cosmetice, medical, auto, food, home&deco, logistică, librărie, electro şi IT.
Despre Postis
Înfiinţat în 2016, Postis e primul start-up LogTech din România, care a revoluţionat, practic, sectoarele de logistică şi transport, prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, algoritmi de machine-learning, instrumente analitice şi automatizare.
Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toţi furnizorii semnificativi de distribuţie şi livrare şi poate fi utilizată de orice companie din România şi Europa Centrală şi de Est care transportă şi livrează bunuri şi care are nevoie de creşterea productivităţii, simplificarea operaţiunilor, optimizarea costurilor, scalarea afacerii, ajustarea modelului de business sau intrarea pe noi pieţe.
Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 100 de clienţi, printre care: Ikea, Flanco, Cărtureşti, Elefant, KLG, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora sau Noriel.
Ca urmare a creşterii accelerate din România, Postis se pregăteşte de o nouă rundă de finanţare pentru extinderea operaţiunilor în Europa Centrală şi de Est, care va marca trecerea companiei în faza de scale-up. Pentru detalii accesaţi www.postis.eu.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu