COMUNICAT. În continuarea susţinerii parteneriatului cu UNICEF şi înainte de Ziua Internaţională a Drepturilor Copiilor de pe 20 noiembrie, Pandora a găzduit un atelier creativ pentru a inspira tinerii să îşi imagineze viitorul.
Precum este surprins şi în clipul video în care vorbeşte ambasadoarea Pandora, Millie Bobby Brown, evenimentul care a avut loc în Copenhaga a adus împreună un grup de copii pentru a fi creativi, a visa măreţ şi a arăta ce pot crea cu nişte simple cutii de carton.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Prin exerciţii de auto-exprimare facilitate de un consultant creativ, copiii au fost încurajaţi să îşi exploreze pasiunile. Fiecare copil a primit o varietate de unelte şi materiale şi a fost rugat să creeze ceva ce reprezintă aspiraţiile lor de viitor. Vocaţii potenţiale din domenii precum design de interior, ştiinţa mediului, arhitectură şi atletism au reieşit din creaţiile vibrante şi detaliate.
Julius, 10 ani, spune: „Iubesc să mă gândesc la cum aş construi o casă nouă – cum ar trebui să arate şi ce camere ar trebui să fie. Am construit un acvariu cu o experienţă de trecere pe sub apă împreună cu sora mea pentru că ea adoră viaţa în apă”.
La baza parteneriatului Pandora pentru UNICEF este credinţa că, având susţinerea şi instrumentele necesare, tinerii pot să îşi atingă potenţialul şi să îşi găsească propria voce. „Pentru Ziua Internaţională a Drepturilor Copiilor 2020, Pandora stă alături de UNICEF în misiunea organizaţiei de a le oferi tinerilor oportunităţi de exprimare şi dezvoltare”, spune CEO-ul Pandora, Alexander Lacik.
„Atelierul nostru a avut ca rezultat un film inspiraţional, cu un mesaj important, transmis de Millie Bobby Brown, o susţinătoare neînfricată a copiiilor. Toţi copiii au visuri, dar nu toţi au oportunităţile necesare pentru a le face realitate. Sperăm ca acest video să îi ajute pe admiratorii brandului Pandora din întreaga lume să afle mai multe despre această cauză”.
Printr-un parteneriat mondial de lungă durată care a început în 2019, Pandora susţine UNICEF să ajungă la peste 10 milioane de copii şi tineri cu oportunităţi de învăţare, auto-exprimare şi găsire de locuri de muncă în viitor.
„Copiii şi tinerii sunt viitorul. Cu ajutorul susţinerii din partea Pandora, putem să îi echipăm cu abilităţile necesare pentru a îşi valorifica energia, entuziasmul şi ideile, cu scopul de a deveni cetăţeni activi, care îşi solicită drepturile şi contribuie la societăţile şi economiile ţărilor de provenienţă,” spune Karen Hækkerup, Director Executiv, UNICEF Danemarca.
Pentru a susţine UNICEF cu ocazia Zilei Internaţionala a Drepturilor Copiilor, Pandora lansează un nou talisman pentru colecţia Charms for Change (Talismane pentru schimbare) – un talisman ediţie limitată sub forma unui glob care se deschide şi dezvăluie o inimă, din valoarea căruia, 59 RON per achiziţie vor fi donaţi către UNICEF. Talismanele pentru schimbare le dau admiratorilor Pandora o modalitate de a contribui unei cauze şi a îşi arăta susţinerea pentru cei mai vulnerabili copii ai lumii.
Prin această iniţiativă şi cele viitoare, Pandora pentru UNICEF încearcă să le dea copiilor o şansă de a îşi urmări pasiunile şi a îşi împlini potenţialul, cu scopul de a deveni următoarea generaţie de lideri, oameni care produc schimbare şi următorii antreprenori – acele minţi care vor modela viitorul.
Cu Millie Bobby Brown conducând schimbarea, prin iniţierea campaniei pe reţelele de socializare, filmul este lansat pe YouTube. Alătură-te conversaţiei şi susţine Charms for change (Talismanele pentru schimbare) cu #PandoraForUNICEF şi #CharmsForChange.
DESPRE PANDORA
Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, Pandora creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Bijuteriile Pandora sunt vândute în peste 100 de ţări, prin 7,500 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,700 magazine-concept.
Cu sediul central în Copenhaga, Danemarca, Pandora angajează 28,000 de oameni în întreaga lume şi îşi confecţionează bijuteriile în cadrul a două facilităţi din Tailanda ce au certificare LEED, folosind predominant argint şi aur reciclat.
Compania îşi propune să îşi reducă la zero emisiile de CO2 până în 2025 şi s-a alăturat iniţiativei Science Based Targets cu scopul de a reduce emisiile în cadrul întregului lanţ valoric. Pandora este listată în cadrul bursei de valori Nasdaq din Copenhaga şi generează vânzări de DKK 21.9 billion (2.9 miliarde de euro) în 2019.
DESPRE UNICEF
UNICEF lucrează în cele mai dure locuri din lume pentru a ajunge la cei mai dezavantajaţi copii şi adolescenţi – şi a proteja drepturile fiecărui copil, de oriunde ar fi. În cadrul a 190 de ţări şi teritorii, facem tot ceea ce este necesar pentru a îi ajuta pe copii să supravieţuiască, să prospere şi să îşi împlinească potenţialul, începând din copilăria timpurie şi prin adolescenţă. Urmăreşte UNICEF pe Twitter şi Facebook.
Susţine vocile tinere: pentru fiecare talisman Pandora pentru UNICEF vândut între 22 octombrie 2020 şi 22 ianuarie 2021, Pandora va dona 59 RON din preţul fiecărei achiziţii către eforturile UNICEF pentru copii şi adolescenţi, incluzând programe în domeniul educaţiei, egalităţii de gen, cunoaşterii drepturilor şi implicării civice. Află mai multe pe Pandora for Unicef. UNICEF nu sponsorizează nicio companie, brand, produs sau serviciu. Copiii din imagini nu sunt beneficiarii programelor UNICEF.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu