COMUNICAT. Superbet, liderul pieţei de pariuri sportive din România, revine cu o nouă campanie prin care ne încurajează să ne păstram entuziasmul şi să luptăm împreună cu provocările momentului. Superbet a fost de la început alături de cei aflaţi în prima linie a luptei împotriva COVID-19, dar şi de pasionaţii de sport pentru care a creat un nou loc de întâlnire – prima platformă de socializare dedicată din România.
Cu un ton propriu pasionaţilor de sport, noua campanie Superbet revine către toţi românii cu un mesaj optimist, dar care în acelaşi timpsă îndemne la implicare şi la responsabilitate individuală, pentru ca România să poată câştiga meciul cu 2020.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
„Acum un an prezentam şi câştigam pitch-ul local de strategie şi creaţie. La începutul anului făceam primele proiecte regionale, iar de câteva luni lucrăm global pentru Superbet. Avem un client foarte dinamic şi relaţia creşte pe măsură. Încă de la prima campanie când am lansat platforma “Împreună suntem super” am vorbit despre viaţa oamenilor care fac din Superbet un lider.
Despre spiritul sportiv, despre motivaţie şi luptă. Acum două săptămâni cazurile de Covid19 reîncepuseră să crească, teama transpira în societate. Şi ne-am imaginat lupta cu virusul ca pe un meci greu pe care fiecare dintre noi trebuie să-l câştige în felul său. Pentru asta e nevoie de încurajări, nu doar de ameninţări, de energie pozitivă pasată de la om la om. Alături de ambasadorii săi, campioni cu rol în societate, Superbet ca brand lider din zona sportului este în măsură să rostească acest mesaj de încurajare.”, povesteşte Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun.
La îndemnul unor figuri recunoscute pentru performanţa în domenii sportive şi nu numai, protagoniştii campaniei - Bogdan Stelea, Virgil Stănescu, Mihai Leu, Ilie Dumitrescu, Cătălin Morosanu, Vali Moraru şi Ana-Maria Brânză - ne dau încrederea că împreună putem fi super, chiar şi în vremuri grele.
„Să supercredem în şansa noastră şi să supermuncim pentru ea ar trebui să fie deviza noastră în orice ne propunem să facem. Ca fost sportiv profesionist ştiu cât de importante sunt valorile în care credem şi mentalitatea de învingător în orice provocare.
Mă bucur că alături de Superbet le pot transmite în continuare românilor, în afara terenului de joc, aceleaşi mesaje de încredere în forţele proprii şi optimism că împreună vom trece cu bine şi peste această confruntare cu un alt tip de adversar.” a spus Ilie Dumitrescu.
Superbet şi-a adaptat mesajele de comunicare perioadei dificile pe care toţi iubitorii de sport au resimţit-o în timpul pandemiei, fără a uita însă de cel mai important lucru care aduce comunitatea sa împreună: bucuria împărtăşită a jocului şi a victoriei.
„Ultima campanie Superbet vine în continuarea campaniilor de imagine din acest an care au avut ca miză şi translatarea poziţiei de leadership din business în comunicare prin mesajele transmise către români. Superbet a promovat comportamentul responsabil în timpul lockdown-ului şi ne-a arătat cum vedete de referinţă din sportul românesc se distrează şi se bucură de magia jocului... acasă.
Am transmis bucuria împărtăşită a sportului, a victoriei, a sentimentului că aparţii unei comunităţi mai largi care trăieşte aceleaşi emoţii odată cu tine. Am încurajat comunitatea de iubitori ai sportului să facă parte din magia jocului, să se implice. Iar acum, tot pentru ei, lansăm în premieră prima platformă de socializare dedicată celor care îşi joacă in fiecare zi pasiunea pentru sport”, a declarat Vlastimir Vukadinovic, Global Marketing Director la Superbet.
Încă din luna martie, Superbeta acţionat în linie cu valorile sale şi a donat sistemului sanitar 1 milion de lei, într-un moment în care profesioniştii din domeniul medical aveau cea mai mare nevoie de echipamente şi materiale de bază.
„Parte din ADN-ul unui lider este implicarea în problemele comunităţii. Pornind de la deviza „Împreună suntem Super” am venit în sprijinul celor vulnerabili încă de la începutul pandemiei de coronavirus. Astfel, ne-am implicat activ pentru protecţia medicilor şi a pacienţilor şi am donat echipamente de protecţie şi biocide care au ajuns la 35 de spitale din România.
În plus, am rămas alături la toţi iubitorii sporturilor pe care i-am îndemnat să stea acasă şi să facă sport doar păstrând distanţa socială, dar în aceleaşi timp le-am oferit susţinerea unei comunităţi. Campania pe care o lansăm astăzi pune şi mai mult în lumină puterea fiecăruia dintre noi de a fi super”, a spus Augusta Dragic, Preşedinte al Fundaţiei Superbet.
În termeni de business, anul acesta, campaniile derulate de Superbet, care deţine şi cea mai descărcată aplicaţie mobil de sport din România, au generat doar în ultima lună o creştere cu 7% a clienţilor. De asemenea, începând cu luna august, divizia de business online a Superbet şi-a dublat baza de utilizatori faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
GALERIE FOTO. Protagoniştii noului spot al Superbet:
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu