COMUNICAT. În România lui 2020, investiţia în educaţie este în continuare o nevoie majoră. Contextul pandemiei a făcut această nevoie şi mai vizibilă, copiii din zonele vulnerabile fiind mai afectaţi ca niciodată.
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania şi Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitaţie către toţi cei care vor să investească în educaţie pe termen lung.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Un SMS simplu. Un gest care ia câteva secunde. Un impact pe care poate nu îl conştientizăm imediat, dar care se resimte în timp. De ani buni, misiunea Asociaţiei Teach for România este aceea de a investi în oameni care pot să ridice sistemul de educaţie din România, în profesori care inspiră minţi şi pot schimba destine prin munca şi implicarea lor.
Un SMS simplu. Un gest care ia câteva secunde. Un impact pe care poate nu îl conştientizăm imediat, dar care se resimte în timp. De ani buni, misiunea Asociaţiei Teach for România este aceea de a investi în oameni care pot să ridice sistemul de educaţie din România, în profesori care inspiră minţi şi pot schimba destine prin munca şi implicarea lor.
Campania Modele pentru viitor a pornit de la un insight la fel de simplu, o realitate cu care orice om trecut prin şcoală se poate identifica: acel profesor model, acel dascăl care i-a deschis mintea la un moment dat, cu un gest sau cu un cuvânt.
Fiecare copil are nevoie de un astfel de moment, iar campania realizată de Ogilvy şi Teach for Romania susţine acest drept, această şansă. O simplă donaţie este o investiţie în formarea profesorilor model de care au atât de multă nevoie elevii, mai ales cei din mediile defavorizate.
„În Ogilvy avem tradiţie în susţinerea proiectelor legate de educaţie. Legătura cu prietenii noştri de la Teach for Romania durează deja de ani buni şi se bazează pe credinţa comună în faptul că educaţia poate întrerupe cercul vicios al sărăciei ereditare.
Teach for Romania face asta cu fiecare #profesormodel în cele mai defavorizate zone ale ţării şi suntem bucuroşi să-i ajutăm cu această nouă campanie. SMS 8844model este mai mult decât o donaţie, este o investiţie în educaţie pe termen lung” – Dani Macarie, Creative Director.
Sumele colectate vor fi alocate pregătirii cât mai multor profesori model în şcolile publice, mai ales în mediile vulnerabile unde investiţia în educaţie este vitală.
Investiţi în educaţie SMS 8844MODEL
Despre Ogilvy România Group
Ogilvy România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy. Compania creează experienţe si platforme de comunicare personalizate care răspund celor mai specifice nevoi ale brandurilor, prin următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence şi digital transformation.
Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel local, cât şi la nivel international, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. Mai multe despre proiectele şi campaniile dezvltate de Ogilvy România sunt disponibile aici.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu