COMUNICAT. Cu o valoare de 4.5 trilioane de dolari, la nivel mondial, economia de wellness – care creşte de două ori mai rapid decât economia mondială - este astăzi atât de puternică, încât pentru 73% dintre consumatori, la nivel global, zona de wellness devine un element esenţial în strategia unui brand.
Studiul Wellness Gap realizat de Ogilvy arată, în premieră mondială, care sunt diferenţele dintre aşteptările consumatorilor de la branduri, pe acest subiect, şi ce cred despre ceea ce le oferă brandurile raportat la aceste aşteptări, cu accent pe şapte sectoare majore de business – industria alimentară şi cea de snacks, industria de skincare, cea aeriană, industria hotelieră, industria auto şi cea de banking.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Ogilvy a intervievat 7.000 de consumatori din 14 ţări de pe cele 4 continente pentru a descoperi cele mai recente insight-uri despre percepţia asupra segmentului de wellness, în 2020. Scopul acestui studiu este de a le oferi specialiştilor în marketing sprijinul necesar pentru a identifica noi oportunităţi de creştere a business-urilor, integrând corect segmentul de wellness-ul în strategiile viitoare.
Studiul a avut loc în luna aprilie a acestui an, într-un moment în care zona de wellness a cunoscut un declin rapid şi o plasează pe un trend de creştere semnificativă, pe măsură ce ne apropiem de 2021.
În 2020, 77% dintre cei intervievaţi consideră zona de wellness ca fiind foarte importantă sau extrem de importantă. Şi îşi doresc mai mult: 80% dintre oameni vor să aducă îmbunătăţiri acestui aspect al vieţii lor, 75% consideră că brandurile pot să facă mai mult în această direcţie şi doar 46% consideră că brandurile acordă importanţa necesară acestui aspect al vieţii consumatorilor.
“Noul context ne-a făcut să simţim o nevoie mai profundă de a avea grijă de noi şi de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoţională. Ceea ce reconfigurează noţiunea de wellness, precum şi raportarea la acest segment al vieţii noastre. Acest studiu atestă că ceea ce am simţit cu toţii devine un mindset global. Studiul confirmă că aşteptările pe care le au consumatorii din partea brandurilor, pe acest subiect, sunt mult mai complexe decât în trecut. Prin urmare, brandurile trebuie să ţină cont de aceste noi realităţi”- Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.
Orice brand poate să crească prin wellness
O altă concluzie importantă a studiului este că orice brand poate avea oportunitatea de a creşte, integrând segmentul de wellness în strategia sa de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor şi nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Consumatorii au decis aceste noi realităţi:
- 73% spun că toate brandurile au nevoie de o strategie de wellness, ca parte din viziunea lor strategică
- 67% consideră că ar trebui să existe mai multe opţiuni de wellness, indiferent care este produsul pe care îl achiziţionează
- 52% se aşteaptă ca industriile auto, bancară şi aeriană să ofere mai multe opţiuni de wellness, aproape la egalitate cu industria alimentară şi de snacks (56%)
În concluzie, consumatorii se aşteaptă ca orice brand să contribuie la acest aspect al vieţii de zi cu zi. Iar 59% dintre ei sunt de acord că merită să plătească mai mult pentru opţiuni de wellness.
Noi frontiere ale zonei de wellness
În vreme ce hrana sănătoasă, somnul şi timpul alocat relaxării rămân priorităţile majore ale zonei de wellness, la nivel global, datele acestui studiu relevă o mai mică concentrare asupra propriei persoane. În 2020, wellness-ul se defineşte, printre altele, prin câteva aspecte speciale: zona fizică, zona psihică si cea socială. Tot mai mulţi oameni spun că nu se mai simt bine dacă nu au sentimentul de conexiune şi de contribuţie la o misiune mai profundă, aceea de a face lumea un loc mai bun.
Autenticitatea în slujba oportunităţilor de creştere
Doar 41% dintre respondenţi consideră că brandurile care fac promisiuni legate de wellness sunt credibile. Mai mult, 53% spun că le este greu să facă diferenţa între afirmaţii adevărate şi false. Oamenii vor poveşti autentice, ingrediente pe care le pot înţelege uşor, beneficii pe care să le poată crede şi, mai ales, branduri care îşi îndeplinesc promisiunile.
Economia de wellness oferă astăzi unele dintre cele mai generoase oportunităţi de creştere pe pieţele de consum, iar Covid-19 nu va face decât să accelereze acest fenomen. Dar, este extrem de important şi de urgent să se reconsidere oferta de wellness şi să se răspundă adecvat aşteptărilor şi nevoilor actuale ale consumatorilor.
Despre Ogilvy România Group
Ogilvy România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy. Compania creează experienţe si platforme de comunicare personalizate care răspund celor mai specifice nevoi ale brandurilor, prin următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence şi digital transformation.
Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel local, cât şi la nivel international, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. Mai multe despre proiectele şi campaniile dezvltate de Ogilvy România sunt disponibile aici
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Trimite un comentariu