Skip to main content

COMUNICAT. Top 5 tactici de marketing indispensabile

 
COMUNICAT. Top 5 tactici de marketing indispensabile

COMUNICAT. Astăzi, vom vorbi despre strategii de marketing diferite, care au o istorie de succes dovedită de-a lungul timpului, atât pentru întreprinderile mici, cât şi cele mari.

Publicitate

Scopul marketingului este de a conecta valorile de bază ale business-ului tău cu audienţa potrivită. Este un concept simplu, dar poate lua un milion de nuanţe diferite.

Nu există o strategie universală, magică, care să-ţi revoluţioneze business-ul. O strategie corectă de marketing digital începe abia după testarea şi experimentarea a mai multor soluţii, până când datele exacte arată ce funcţionează pentru business-ul tău şi ce nu.

Hai să începem!

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

1. Facebook Ads

Două milioane de întreprinderi mici şi mijlocii fac publicitate pe Facebook; este o modalitate ieftină şi eficientă de a promova aproape orice către audienţa potrivită.

Facebook excelează în targetarea avansată. Targhetările îţi permit să vizezi un anumit public în funcţie de locaţie, interese, vârstă, sex, comportament online şi mulţi alţi factori.

Crearea de reclame pe Facebook nu este tocmai rocket science. Pentru o reclama simplă, ai nevoie de un text foarte bun, o imagine şi un link. Cu toate acestea, mulţi utilizatori noi au multe dificultăţi în a crea o campanie eficientă pe Facebook la început.

Este nevoie de o anumită persistenţă, de răbdare şi îmbunătăţire constantă, iar când costul per rezultat e mulţumitor, atunci poate începe scalarea.

Dacă ai o afacere care are o componentă vizuală puternică, ar putea merită să încerci Instagram Ads. În calitate de filială a Facebook, Instagram Ads beneficiază de aceleaşi opţiuni de targetare şi de direcţionare, permiţându-ţi în acelaşi timp să te conectezi cu un public mai bine pregătit pentru vânzările vizuale.

2. Google My Business

Listarea companiei tale în Google My Business (GMB) este unul dintre cele mai puternice lucruri pe care le poţi face pentru afacerea ta. De fapt, dacă conduci o afacere locală care vizează clienţii locali, am putea spune că este cea mai puternică platformă digitală disponibilă pentru business-ul tău.

Ce vezi în imaginea de mai sus, sunt top 3 agenţii de marketing listate în GMB. Dacă poţi clasa business-ul tău în acest top 3, poţi obţine un număr mare de potenţiali clienţi cu înaltă calificare zi de zi, fără a fi nevoie să cheltuieşti bani pe reclame.

Google My Business conectează toate platformele tale Google diferite într-un singur loc central, care include profilul tău Youtube, Google Maps, recenziile tale pe Google, accesul la datele din Google Analytics, Google Insights şi multe altele.

3. Google Ads

Există mai mult de 40.000 de căutări pe Google în fiecare secundă. Nicio altă metodă de publicitate nu are potenţialul de a îţi face afacerea atât de vizibilă în faţa atâtor perechi de ochi.

Are cea mai mare istorie. Este competitiv. Necesită investiţie financiară. Şi dacă ştii ce faci, poate funcţiona foarte, foarte bine pentru tine.

În ciuda faptului că este un canal plătit, obiectivul Google Ads este în continuare de a furniza utilizatorilor rezultate de căutare relevante şi, prin urmare, va fi mai puţin costisitor pentru tine atunci când vei avea şi un SEO foarte bine pus la punct.

Google atribuie un scor de calitate anunţului tău, care depinde de CTR (Click Through Rate), de relevanţă şi de pagina de destinaţie către care anunţul tău trimite trafic, implicit şi de de viteza de încărcare. Acest scor de calitate are în vedere rata de licitare de care ai nevoie pentru a afişa un anunţ, cu scoruri mai mari care scad costul per click.

Google Ads este un canal remarcabil, care poate fi o componentă perfectă în mixul de digital marketing, pentru a maximiza rezultatele.
În calitate de canal de marketing online plătit, îţi permite, de asemenea, să obţii rezultate imediate şi te poţi extinde cât îţi permite bugetul.

4. Content Marketing

Marketingul de conţinut este procesul de creare şi distribuire de conţinut valoros, relevant şi consecvent pentru a atrage şi a păstra un public clar definit şi pentru a conduce acţiunea profitabilă a clienţilor.

Spre deosebire de publicitatea plătită, marketingul de conţinut se concentrează mai mult pe rezultatele pe termen lung, influenţând optimizarea pentru motoare de căutare. Recompensa iniţială tinde să fie scăzută, dar creşterea durabilă pe termen lung a vizitatorilor şi a clienţilor conduce afacerea către succes.

Cu toate acestea, marketingul de conţinut nu este uşor şi necesită ca fiecare element să fie făcut corect:

•Conţinut de calitate
•Subiecte relevante
•Optimizat pentru SEO
•Optimizat pentru cititori
•Crearea şi promovarea consecventă a conţinutului.

Conţinutul nu se limitează la postările de tip text. Include videoclipuri, podcast-uri, cursuri online şi orice vrei să oferi publicului tău ţintă.

Dacă iei în considerare aceasta strategie pentru business-ul tău, asigură-te că ai timpul şi capitalul necesar pentru a începe promovarea în primă fază fără ROI, şi ai grijă ce tip de conţinut oferi. În ziua de astăzi, multe întreprinderi risipesc resurse, creând conţinut mediocru care nu oferă niciun rezultat, acum sau vreodată.

5. Email Marketing

Email marketing-ul este piatra de temelie a marketingului digital. Majoritatea persoanelor care îţi vizitează site-ul nu vor cumpăra imediat.

Obţinerea informaţiilor de contact pentru marketing suplimentar şi „creşterea potenţialului” este cea mai bună modalitate de a vinde în era digitală, iar e-mailul rămâne cel mai eficient canal în conversion funnel.

În esenţă, ai 5 tactici de marketing ce oferă un real succes, care au funcţionat pentru mii de companii şi care vor funcţiona şi pentru tine.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus