COMUNICAT. Mazars, firma internaţională de audit şi consultanţă şi-a dezvăluit recent noua sa identitate de brand, în peste 90 de ţări şi teritorii, marcând o etapă importantă în evoluţia companiei. Noul brand reflectă dorinţa Mazars de a oferi o perspectivă unică pe piaţa serviciilor financiare şi reafirmă angajamentul companiei de a construi o lume echitabilă, prosperă şi sustenabilă.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Elementele cheie ale noii identităţi de brand a Mazars
Misiunea Mazars este de a ajuta la construirea bazelor economice ale unei lumi echitabile şi prospere, având grijă de succesul oamenilor şi clienţilor acestora, de dezvoltarea pieţelor financiare şi de integritatea profesiei lor.
Cu acest gând în minte, noua identitate vizuală este o încununare a ceea ce Mazars reprezintă şi cum lucrează; reflectă promisiunea companiei de a fi partenerul potrivit pentru cei pe care îi deservesc, de a aduce precizie, claritate şi o perspectivă unică.
Identitatea unei companii înseamnă întotdeauna mult mai mult decât un simplu logo. În cazul Mazars, aceasta reflectă cine este, ce face, cum acţionează, cum îşi ajută clienţii şi cum lucrează împreună în beneficiul comunităţii din care face parte. Este ceea ce îi defineşte.
Logo – naturaleţea unor litere simple şi elegante
Noul logo Mazars este încrezător, are un aspect autentic şi simplu, fără o simbolistică ascunsă şi fără sloganuri. Design-ul curat şi atemporal este o caracteristică unică a Mazars. Scrierea cu litere mici reprezintă accesibilitatea acestora, iar îmbinarea de unghiuri şi curbe reflectă echilibrul dintre oameni şi tehnologie în abordarea companiei.
„Fiecare element al noii noastre identităţi rezonează cu poziţionarea şi promisiunea Mazars, reflectând cine suntem, personalitatea noastră şi ceea ce oferim.
Agilitatea şi empatia sunt două lucruri esenţiale în business. Acum, mai mult ca niciodată, oamenii închiriază spaţiu în minte şi în suflet lucrurilor cu adevărat importante.
De la acest tip de valori a pornit si ADN-ul noului brand Mazars: a face ceea ce este corect şi nu doar ceea ce se aşteaptă de la noi” a menţionat Emilia Popa, Head of Marketing & Communication, Mazars România.
Stilul de imagini şi paleta cromatică pun în valoare misiunea companiei
Toată identitatea a fost refăcută pe baza realităţii interne a Mazars, angajaţii contribuind la sondaje şi dezbateri, care se regăsesc în misiunea companiei.
Paleta de culori este elegantă şi sofisticată, cu nuanţe care ies în evidenţă, dar care se şi completează reciproc, atunci când sunt utilizate împreună, reflectând diversitatea şi calitatea oamenilor din Mazars.
Stilul de imagini ales reflectă concentrarea companiei asupra clienţilor şi provocărilor acestora şi nu o atenţie pe propria personalitate. Sunt evitate imaginile clişeice, iar accentul cade pe reprezentarea vizuală a situaţiilor reale, surprinse în mod natural.
Fotografiile alese au o adâncime vizuală, pot fi identificate suprafeţe estompate, alături de o singură zonă focalizată, evidenţiind capacitatea Mazars de a aduce precizie şi de a se concentra asupra a ceea ce este corect.
„Autenticitatea devine o cerinţă exigentă într-o lume care împrumută valori sociale şi este tributară tendinţelor din jur. Noua promisiune de brand reafirmă, de asemenea, scopul şi valorile de lungă durată ale Mazars: integritate, responsabilitate şi asumare. Este nevoie de o definiţie unică a excelenţei, pe care mediul de afaceri şi industria să o valorizeze ca reper.” a adăugat Emilia Popa, Head of Marketing & Communication, Mazars România.
Execuţiile media reflectă organizaţia prezentă, dar şi misiunea către care tinde în viitor
De peste 75 de ani, Mazars a funcţionat ca o echipă unită, ghidată de patru principii fundamentale:
- Expertiză susţinută. Compania încurajează spiritul antreprenorial.
- Integrare armonioasă. Oamenii sunt caracterizaţi de agilitate şi empatie.
- Perspectivă echilibrată. Echipa îmbină cunoştintele locale şi diversitatea culturală cu viziunea globală.
- Conştiinţă socială. Compania îşi susţine activitatea în beneficiul viitoarelor generaţii.
Echipa implicată în procesul de rebranding
- Emilia Popa / Head of Marketing & Communication
- Mădălina Lazăr / Marketing & Communication Specialist
- Alexandra Timofte / Marketing & Business Development Specialist
- Carmen Boz / Marketing Specialist
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu