AUDIENŢE. Visuri la cheie, Chefi la cuţite sau serial turcesc? Visuri la cheie, de la Pro TV, a fost cel mai urmărit program în toată ţara, aseară. Totuşi, a pierdut oraşele şi tinerii în favoarea show-ului culinar Chefi la cuţite, de la Antena 1.
Deşi Pro TV a fost lider la nivel naţional, cu Visuri la cheie, concurenţa i-a suflat în ceafă. Astfel, Kanal D şi Antena 1 au avut cifre foarte apropiate de postul din Pache.
Antena 1, cu Chefi la cuţite pe interval, a trecut pe primul loc la oraşe şi pe segmentul comercial. Pro TV a ocupat locul doi pe cele două segmente, dar distanţa dintre cele două posturi nu a fost considerabilă.
De notat că cele două producţii s-au intersectat aproape perfect. Au început în acelaşi timp, iar emisiunea Antenei 1 a fost mai lungă cu 15 minute. De asemenea, serialul turcesc de la Kanal D a început la 20:00 şi s-a terminat la 22:30.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Visuri la cheie a fost cea mai urmărită emisiune, la nivel naţional, miercuri seară. Aproximativ 1,47 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la producţia prezentată de Dragoş Bucur.
Concurenţa a ţinut aproape. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care a adunat o medie de 1,45 milioane de privitori, pe interval.
Antena 1 s-a clasat pe locul trei. Pe intervalul Visuri la cheie, a înregistrat o medie de 1,41 milioane de persoane pe minut, în medie.
URBAN. Situaţia s-a schimbat în mediul urban. Pro TV nu a mai fost lider, fiind depăşit de Antena 1. Emisiunea Visuri la cheie, de pe locul doi, a fost urmărită de puţin peste 700.000 de persoane, în fiecare minut.
Antena 1 (de pe primul loc), cu Chefi la cuţite pe interval, a scos o medie de 785.000 de persoane din mediul urban în fiecare minut.
Kanal D a completat podiumul, cu o medie de 660.000 de privitori pe minut, pe interval.
COMERCIAL. Nici tinerii nu au pus Pro TV pe primul loc. Totuşi, diferenţa între Pro TV (locul doi) şi Antena 1 (primul loc) nu a fost mare. Emisiunea cu Dragoş Bucur, a adunat o medie de 347.000 de persoane.
Antena 1 a înregistrat, pe interval, o medie de 379.000 de tineri.
Kanal D s-a clasat pe locul trei, cu o audienţă medie de 165.000 de persoane tinere.
Audienta posturilor TV luni, 4 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.475.000 | 8.4 | 17.6 |
2 | Kanal D | 1.456.000 | 8.3 | 17.4 |
3 | Antena 1 | 1.418.000 | 8.1 | 16.9 |
4 | Romania TV | 403.000 | 2.3 | 4.8 |
5 | National TV | 389.000 | 2.2 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 785.000 | 8.2 | 18.2 |
2 | Pro TV | 708.000 | 7.4 | 16.4 |
3 | Kanal D | 659.000 | 6.9 | 15.2 |
4 | Antena 3 | 235.000 | 2.5 | 5.4 |
5 | Romania TV | 228.000 | 2.4 | 5.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 379.000 | 9.1 | 25.1 |
2 | Pro TV | 347.000 | 8.3 | 23 |
3 | Kanal D | 165.000 | 4 | 11 |
4 | National TV | 46.000 | 1.1 | 3 |
5 | DigiSport 1 | 45.000 | 1.1 | 3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Exact , sunt cei de la Antenuta ta , de la Factorati , de la Accesati , de la Sacrificiul , mai ales la Cunoscutii de Nicaieri