COMUNICAT. Pandemia a crescut comerţul online cu 40% în 2020 faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Tot mai multe afaceri au migrat în online sau şi-au dezvoltat componenta online pentru a se adapta noilor vremuri. În plus, restricţiile şi teama consumatorilor vor duce la menţinerea tendinţelor şi crearea obiceiurilor de a-şi face achiziţiile online.
Prin urmare, dacă şi tu ai un magazin online, condiţiile actuale te pot ajuta să iţi creşti afacerea, pentru ca potenţialii tai clienti nu îşi vor mai face cumparaturile în magazinele fizice, ci in online.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Ca să îţi creşti şansele de a vinde mai mult cu magazinul virtual ai nevoie doar de un site optimizat. De ce optimizat? Pentru că nu e de ajuns ca site-ul, magazinul online, să existe pe internet şi atât. În condiţiile în care afacerile online se dezvoltă şi apar tot mai mulţi competitori, va fi nevoie sa te preocupi mai mult de magazinul tău online.
Dacă vrei să afli mai multe despre cum poţi optimiza o pagină de site, citeşte ghidul pe care ti-l punem la dispoziţie gratuit: Ghid Optimizare Magazin online
Dar ce înseamnă optimizarea SEO a unui magazin online?
Înseamnă să iţi optimizezi site-ul pentru motoarele de căutare, mai exact pentru Google, şi sa ajungi cat mai sus în prima pagină a rezultatelor pe care Google le returnează atunci cand un utilizator caută ceea ce tu vinzi.
Optimizarea SEO implică atât optimizarea categoriilor sau a paginilor magazinul tău online şi a site-ului în sine, cât şi optimizarea externă.
Mai exact, cum te ajută SEO?
Luând în calcul o căutare care e relevantă pentru ceea ce vinzi în magazinul tău online, de exemplu “haine pentru copii”, cel mai probabil vei dori ca site-ul tău să fie cât mai sus in Google pe aceasta căutare.
Deoarece reprezintă foarte bine afacerea ta şi produsele pe care le ai în magazinul tău online, o poziţie fruntaşă pe această expresie îţi poate aduce un număr mare de persoane pe site şi potentiali clienti.
Un utilizator care caută expresia respectivă este cel mai probabil interesat să găsească haine pentru copii chiar în acel moment. De altfel, chiar acesta e motivul pentru care a făcut căutarea respectivă.
Dacă un număr mare de persoane interesate de haine pentru copii intră în magazinul tau virtual, şansele de a vinde cresc foarte mult. Şi cu cat te afli mai sus în căutări, cu atât mai multe persoane vor intra în magazinul tău.
Optimizarea SEO e un proces complex şi costisitor mai ales dacă ai concurenţi puternici sau dacă nişa ta e competitivă. Totuşi, beneficiile pot fi extrem de mari. În general, cu cat mai mare e competiţia pe o nişă, cu atat mai profitabilă este ea. Prin urmare, lupta pentru primele poziţii în Google e pe deplin justificată. Şi la fel şi investiţia.
Îţi poţi creşte vanzările dacă eşti pe primele poziţii în căutările din nişa ta
Deci optimizarea SEO te va ajuta sa obţii un loc fruntaş în căutările din Google, ceea ce va genera un trafic mai mare şi un număr mai mare de potenţiali clienţi. Dar ce înseamnă optimizarea SEO ca proces?
Optimizarea unui magazin online se face pe 3 direcţii:
-optimizari tehnice si generale (la nivelul intregului site)
-optimizări de conţinut (pe anumite pagini, zone sau categorii)
-promovarea site-ului, adică optimizarea externă
O bună campanie de SEO te va ajuta să obţii rezultate bune în cateva luni, însă efectul se va observa pe termen lung.
Vrei să afli mai multe despre cum poţi optimiza o pagină de site? Citeşte ghidul pe care ti-l punem la dispoziţie gratuit: Ghid Optimizare Magazin online
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu