COMUNICAT. A patra ediţie a Bucharest Gaming Week, ce s-a desfăşurat în premieră online între 16 şi 22 noiembrie, a cumulat peste 1,1 milioane de participanţi unici, devenind astfel cel mai vizitat eveniment al anului în România.
Gamerii au putut urmări peste 114 stream-uri video realizate de către peste 40 de creatori de conţinut de gaming şi nu numai la scenele evenimentului şi la booth-urile partenerilor. Toate stream-urile din cadrul evenimentului au generat peste 2 milioane de vizualizări.
Evenimentul s-a desfăşurat pe www.bucharestgamingweek.ro.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Tudor Dăescu, preşedinte Asociaţia Gaming Week, cea care organizează Bucharest Gaming Week:
“Este un număr de participanţi cu totul impresionant, nemaintâlnit la un eveniment din România. Ne-a depăşit orice aşteptare chiar dacă ştiam deja, din studiul RGDA făcut public la începutul lunii, că în ţara noastră sunt aproape 8 milioane de oameni care joacă video games.
Dincolo de numărul celor care au venit la Bucharest Gaming Week 2020 ne bucură perioada petrecută în cadrul evenimentului. În medie, 6 ore în cele peste 100 de streamuri de Youtube, Twitch sau Facebook pe care platforma evenimentului le-a găzduit.”
În timpul weeked-ului, pasionaţii de jocuri video au putut descoperi peste 40 de titluri, fie că vorbim despre jocuri dezvoltate în România de către studiourile locale precum PositronX, Gibbous, Yaga, Door Kickers 2, Raiders of the Lost Island, fie jocuri internaţionale recent lansate precum Assassin’s Creed: Valhalla, Spider-Man Miles Morales, Watch Dogs: Legion sau Demon’s Souls.
Mai mult, în cadrul evenimentului central s-a lansat prima ligă de creatori de conţinut care fac gaming pentru bine. The Good Gaming League, un program iniţiat de Vodafone, are scopul de a aduce în discuţie subiecte sensibile şi importante pentru comunitatea de gameri din România, multe dintre ele deloc sau foarte puţin dezbătute în rândul tinerilor pasionaţi de jocuri video.
În următorul an, unii dintre cei mai cunoscuţi creatori de gaming din România îşi vor provoca membrii comunităţilor să împărtăşească în timpul stream-urilor experienţe legate de discriminarea în gaming, cyber bullying, rolul educaţional şi de liant social al jocurilor video, relaţia copiilor cu jocurile din perspectiva părinţilor, cheating şi etică în gaming şi multe altele.
Timp de un an, membrii The Good Gaming League, Mădălin, ZaSami, Gannicus, Antonia Nuckle, JaxiTV, Amyclaire şi IceManLucky, vor fi ambasadori ai gaming-ului care îmbină entertainment-ul şi valorile sociale sănătoase, o direcţie care poate duce la o formare armonioasă a tinerilor gameri.
“Remarcăm prezenţa masivă a brandurilor nongaming care consideră comunitatea de gameri drept un public valoros. Aceasta, poate, şi pentru că în perioada pandemiei oamenii au descoperit sau redescoperit jocurile video şi socializarea şi entartainmentul pe care le pot avea prin intermediul lor.
Menţionez aici branduri din banking cum este George sau de igienă personală precum Philips OneBlade şi până la mărci cunoscute în FMCG precum Red Bull sau Campofrio. Iar numărul acestor companii interesate de acest public este în continuă creştere”, a mai precizat Tudor Dăescu.
Printre highlight-urile celei de-a patra ediţii a Bucharest Gaming Week s-au numărat şi acţiuni care suţin implicarea mai mare a femeilor în industria de gaming.
În cadrul unui webinar susţinut de studioul de game development Amber, invitatele au căutat soluţii pentru ca femeile să poată avea acces egal în a se afirma în joburi din industria creatoarea de jocuri, dar şi posibilităţi de deveni creatoare de conţinut.
În aceeaşi notă, la event-ul central al Bucharest Gaming Week, s-a înfiinţat GRLpower, o echipă de gaming susţinută de Samsung cu componenţă exclusiv feminină, formată din cinci creatoare de conţinut de gaming din România.
Bucharest Gaming Week 2020 a fost un eveniment connected by Vodafone şi susţinut de Philips OneBlade, George, primul banking inteligent, Samsung şi Amber.
Despre Gaming Week
Gaming Week este organizaţia care visează ca România să devină un Hollywood european al industriei producătoare de jocuri video. Şi pentru ca acest lucru să se întâmple, caută să trezească interesul tuturor stakeholderilor care pot colabora la atingerea acestui obiectiv: organizaţii profesionale, autorităţi centrale şi locale, presa, gameri profesionişti sau amatori.
Bucharest Gaming Week este un eveniment al Gaming Week.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu