AUDIENŢE. Pro TV a fost greu de bătut în audienţe, aseară. „Clasicul” film Die Hard 2 a pus postul TV pe primul loc în top.
Cu Greu de ucis 2, dat după ora 22:30, postul din Pache Protopopescu a bătut Antena 1 pe toate targeturile. Până la ora respectivă, când Antena 1 a avut X-Factor, Pro TV s-a clasat pe doi la oraşe şi pe segmentul tânăr.
După 22:30, Antena 1 a pus la bătaie o reluare iUmor, iar Kanal D a avut Bravo, ai stil!
Citeşte şi: X-Factor şi-a aflat finaliştii. Antena 1 a câştigat oraşele şi tinerii, dar a pierdut ţara cu semifinala show-ului muzical
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Greu de ucis 2
Naţional. Pro TV a adunat, cu Greu de ucis 2, o medie de aproape 900.000 de persoane pe minut. Kanal D, de pe locul doi, a înregistrat puţin peste 600.000 de privitori, pe interval.
Antena 1 a bifat locul trei la nivel naţional, cu o medie de 540.000 de telespectatori pe minut.
Urban. Diferenţa s-a mai redus la oraşe, dar liderul a rămas neschimbat. Die Hard a pus Pro TV pe primul loc, de unde a fost urmărit de aproape 400.000 de privitori.
Locul secund a fost ocupat de Antena 1, care a adunat, pe interval, aproximativ 310.000 de oameni. Kanal D s-a clasat pe trei, cu 300.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au stat cu ochii tot pe Bruce Willis. Pro TV a adunat aproximativ 200.000 de tineri, în fiecare minut.
Antena 1 a fost pe doi, cu 150.000 de persoane, iar Kanal D s-a clasat pe trei cu 85.000 de tineri.
Audienta posturilor TV vineri, 11 decembrie, pe intervalul Greu de ucis 2 (22:30-1:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 888.000 | 5.0 | 19.0 |
2 | Kanal D | 608.000 | 3.5 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 539.000 | 3.1 | 11.5 |
4 | Romania TV | 271.000 | 1.5 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 206.000 | 1.2 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 11 decembrie, pe intervalul Greu de ucis 2 (22:30-1:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 391.000 | 4.1 | 15.6 |
2 | Antena 1 | 310.000 | 3.2 | 12.3 |
3 | Kanal D | 301.000 | 3.2 | 12.0 |
4 | Romania TV | 155.000 | 1.6 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 138.000 | 1.4 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 11 decembrie, pe intervalul Greu de ucis 2 (22:30-1:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 204.000 | 4.9 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 146.000 | 3.5 | 15.8 |
3 | Kanal D | 85.000 | 2.0 | 9.3 |
4 | Pro 2 | 36.000 | 0.9 | 3.9 |
5 | Romania TV | 35.000 | 0.8 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Cum isi asuma Antenuta de 20 de ani locul 2-3 in fiecare zi saptamana luna si an. Vai de Mile antenistul !