Skip to main content

COMUNICAT. Fulfill.ro, final de an în forţă şi rezultate fără precedent în 2020

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

Trăgând linie la finalul anului care a schimbat lumea şi în care am fost cu toţii nevoiţi să ne adaptăm unei noi normalităţi, avem motiv de bucurie să observăm că piaţa de e-commerce şi implicit cea de e-fulfillment sunt printre puţinele care au înregistrat creşteri semnificative faţă de anul anterior.

Publicitate

Pentru fulfill.ro, soluţia de logistică şi relaţii cu consumatorii creată de Mediapost Hit Mail, creşterea a fost cu adevărat spectaculoasă, înregistrându-se valori duble de cifră de afaceri şi volum de produse expediate pe parcursul anului curent faţă de anul 2019.

Iar aceste creşteri au venit pe fondul unei situaţii sanitareşi sociale dificile şi impredictibile. Cu atât mai mândri suntem că am crescut păstrând acelaşi nivel ridicat al calităţii serviciilor şi KPI-urilor cu care ne-am obişnuit clienţii.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Tot mai mulţi retailerii online au apelat la servicii de e-fulfillment în 2020

În încercarea de a ţine pasul cu cerinţele consumatorilor, tot mai mulţi retaileri online au început în 2020 să conştientizeze importanţa unui furnizor extern specializat în servicii de e-fulfillment care să le asigure un proces logistic eficient şi rapid. La noi, această tendinţă s-a văzut prin creşterea cu 50% a numărului de clienţi în 2020 în raport cu anul anterior.

E-fulfillmentul creşte rapid deoarece comercianţii online înţeleg din ce în ce mai bine că pentru a fi câştigători trebuie să-şi canalizeze resursele de timp şi capital asupra ceea ce aduce un plus de valoare în faţa consumatorilor: produse de calitate, furnizori stabili, marketing şi comunicare foarte bună cu consumatorii.

La acest mare câştig oferit de e-fulfillment se adaugă eliminarea stresului pe care îl solicită gestionarea corectă şi rapidă a comenzilor (mai ales în perioadele de vârf), depozitarea stocurilor de produse în condiţii optime sau gestionarea forţei de muncă în condiţii dificile.

Black Friday, un nou record pentru fulfill.ro

Şi anul acesta, Black Friday a reprezentat o provocare pentru majoritatea comercianţilor online. Faţă de anul precedent, fulfill.ro şi-a dublat rezultatele înregistrând un volum de aproximativ 290.000 produse procesate doar în luna noiembrie, ceea ce reprezintă o medie de aproximativ 14.000 de produse procesate/zi.

În topul domeniilor de interes se situează în continuare casă & decoraţiuni, cosmetică şi îngrijire personală, precum şi home entertainment (cărţi, DVD-uri, muzică, filme etc.), deoarece consumatorii au cheltuit mai mult pentru a se simţi confortabil să desfăşoare de acasă aproape toate activităţile.

Un început de an mai liniştit pentru clienţii noştri

După aşa un an tumultuos, clienţii fulfill.ro se vor bucura de o relaxare în plus la începutul lui 2021, mulţumită scalării în jos a costurilor în funcţie de volumul de comenzi, în cazul în care acesta va scădea. Iar dacă va creşte, cu atât mai bine!

Echipa fulfill.ro va fi pe fază şi va expedia comenzile cu aceeaşi precizie şi rapiditate ca şi până acum.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus