AUDIENŢE. În războiul filmelor, Pro TV a câştigat detaşat. Aseară, a fost cea mai urmărită televiziune din topul audienţelor. Filmele Antenei 1 şi serialul turcesc de la Kanal D n-au făcut faţă unui episod din Las Fierbinţi şi unui film cu John Cena, de pe Pro TV.
După trei zile în care Antena 1 a dominat audienţele, cu Chefi la cuţite, aseară Pro TV a fost lider detaşat cu cele două producţii, în timp de Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locul doi.
Aventurile lui Giani, Bobiţă, Firicel şi Celentano au adunat în faţa televizoarelor peste 2,3 milioane de români. În timp ce filmul O luptă personală, dat după ora 21:30, a adus aproape 1,5 milioane persoane în faţa televizoarelor.
După ce în ultimele săptămâni Antena 1 a avut X-Factor joia, aseară a pus filmele Tata în război cu... tata şi Cronicile din Narnia - Leul, Vrăjitoarea şi Dulapul (de la 22:15).
Kanal D a mers pe mâna unui nou episod al serialului turcesc Prizoniera destinului. Telenovela s-a văzut mai bine decât filmele Antenei în mediul urban şi la nivel naţional, dar a strâns mai puţini tineri la televizor. Pe segmentul comercial, Antena 1 a fost al doilea post din clasament (pe intervalul Las Fierbinţi). Mai mult, Antena 1 a fost şi pe locul cinci, când pro TV dădea filmul O luptă personală.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Ţara a ars-o pe comedie. Peste 2,3 milioane de români au fost cu ochii pe Las Fierbinţi
Naţional. Las Fierbinţi a pus Pro TV, aseară, pe primul loc în topul audienţelor. Cifrele au sărit de 2,3 milioane de români, în medie, pe Pro TV.
La diferenţă de un milion de telespectatori, pe locul doi, s-a clasat Kanal D. Aproximativ 1,3 milioane de telespectatori a înregistrat postul Dogan, pe intervalul Las Fierbinţi.
Cu cifre de trei ori mai mici decât liderul, pe locul al treilea, s-a clasat Antena 1. Postul Intact a scos o medie de doar 600.000 de privitori, pe intervalul Las Fierbinţi.
Urban. La oraşe lucrurile au stat la fel de bine pentru Pro TV. Serialul de comedie a scos cifre bune şi aici. Aproximativ 1,1 milioane de persoane din mediul urban s-au uitat, în fiecare minut, la serialul Pro TV.
Kanal D a fost al doilea post clasat, cu cifre la jumătate: aproape 600.000 de telespectatori de la oraşe erau pe Kanal D, când Pro TV avea Las Fierbinţi.
Podiumul a fost completat de Antena 1. Postul Intact a avut cifre de trei ori mai mici faţă de Pro TV şi în mediul urban, unde a adunat 330.000 de privitori pe minut.
Comercial. Tinerii „au fost” în număr mare în Fierbinţi. Producţia a adunat jumătate de milion de privitori tineri pe minut.
Antena 1 reuşit să treacă peste Kanal D pe segmentul comercial, de unde a adunat o medie de 190.000 de tineri. Practic, cifrele au fost de aproape trei ori mai mici şi pe acest segment.
Audienta posturilor TV joi, 17 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.349.400 | 13.4 | 27.7% |
2 | Kanal D | 1.310.800 | 7.5 | 15.4% |
3 | Antena 1 | 611.600 | 3.5 | 7.2% |
4 | Romania TV | 515.400 | 2.9 | 6.1% |
5 | Antena 3 | 450.800 | 2.6 | 5.3% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.126.700 | 11.8 | 26.4% |
2 | Kanal D | 589.600 | 6.2 | 13.8% |
3 | Antena 1 | 328.400 | 3.4 | 7.7% |
4 | Antena 3 | 268.700 | 2.8 | 6.3% |
5 | Romania TV | 265.000 | 2.8 | 6.2% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 514.300 | 12.4 | 37.2% |
2 | Antena 1 | 189.200 | 4.5 | 13.7% |
3 | Kanal D | 113.400 | 2.7 | 8.2% |
4 | DigiSport 1 | 72.400 | 1.7 | 5.2% |
5 | Antena 3 | 35.800 | 0.8 | 2.5% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Un film cu John Cena, urmărit de peste 1,4 milioane de români
Naţional. Lucrurile s-au mai echilibrat după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Pro TV a rămas lider, dar audienţele au scăzut considerabil la finalul serialului de comedie. Filmul O luptă personală, dat de Pro TV, a fost urmărit de aproape 1,5 milioane de români.
Locul doi a aparţiut Kanal D, cu 1,2 milioane de telespectatori pe intervalul filmului cu John Cena.
Locul trei a fost ocupat de Antena 3 (jumătate de milion de telespectatori), în timp ce Antena 1 a coborât dramatic până pe poziţia cinci, de unde a scos o meide de 400.000 de privitori.
Urban. În mediul urban, clasamentul a rămas aproximativ acelaşi. Pro TV a fost lider, fiind urmărit de 720.000 de persoane pe minut.
Locul doi a aparţinut Kanal D, cu 600.000 de privitori. Pe trei s-a clasat Antena 3 (324.000), urmat de România TV (253.000).
Antena 1 a fost abia pe cinci, cu 218.000 de privitori.
Comercial. Pro TV a fost lider detaşat şi pe comercial. Aproximativ 400.000 de tineri s-au uitat la filmul cu John Cena.
Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele clasate, cu cifre aproape egale: 143.000, respectiv 141.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV joi, 17 decembrie, pe intervalul filmului O luptă personală (21:30-23:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.470.400 | 8.4 | 20.0% |
2 | Kanal D | 1.260.900 | 7.2 | 17.2% |
3 | Antena 3 | 518.500 | 2.9 | 7.1% |
4 | Romania TV | 457.800 | 2.6 | 6.2% |
5 | Antena 1 | 406.700 | 2.3 | 5.5% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 decembrie, pe intervalul filmului O luptă personală (21:30-23:10), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 718.300 | 7.5 | 18.7% |
2 | Kanal D | 611.100 | 6.4 | 15.9% |
3 | Antena 3 | 324.400 | 3.4 | 8.4% |
4 | Romania TV | 253.000 | 2.6 | 6.6% |
5 | Antena 1 | 218.100 | 2.3 | 5.7% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 decembrie, pe intervalul filmului O luptă personală (21:30-23:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 400.000 | 9.6 | 29.5% |
2 | Kanal D | 143.800 | 3.4 | 10.6% |
3 | Antena 1 | 141.000 | 3.4 | 10.4% |
4 | DigiSport 1 | 80.500 | 1.9 | 5.9% |
5 | Antena 3 | 47.800 | 1.2 | 3.5% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Si joi ce a facut antenuta ta ? Umilinta suprema !
Aici nu comentezi mai mult postac ? Doar atat ? Pe stirile cand Antenuta e lider bagi cate 1000 de comentarii. Aici nimic ?
Si fratele tau mile unde e ? Bagat in barlog de rusine ?
Costuri mari , audienta mica , profit minim , pro cu filme antice profit urias
Pro tv și antena 1 vor fi amândouă pe primul loc mereu fiecare dintre posturi are cele mai bune emisiuni, audiențe cu cifre la fel de mari numai că zilele sunt diferite
Până la revelion tot pe 3 o să fie, a luat bătaie și pe Comercial de la Kanal D