Skip to main content

COMUNICAT. Agenţia Ideologiq îşi extinde portofoliul de clienţi şi derulează prima campanie integrată de promovare a brand-ului Postis, furnizor de tehnologii IT pentru optimizarea proceselor de logistică şi transport

 
COMUNICAT. Agenţia Ideologiq îşi extinde portofoliul de clienţi şi derulează prima campanie integrată de promovare a brand-ului Postis, furnizor de tehnologii IT pentru optimizarea proceselor de logistică şi transport

COMUNICAT. Agenţia de comunicare digitală Ideologiq îşi extinde portofoliul de clienţi cu primul start-up LogTech din România: Postis.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Serviciile Postis se adresează în principal clienţilor B2B din zona e-commerce, retail şi servicii logistice, oferindu-le tehnologii IT pentru optimizarea proceselor de supply-chain, distribuţie şi livrare.

Soluţiile digitale oferite şi-au dovedit eficienţa în economisirea resurselor, în transformarea modelului de business, scalarea afacerii, îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi totodată economisind timp şi bani. La 3 ani de la lansarea comercială, Platforma Postis a salvat pentru clienţii săi, 2,3 milioane de euro din bugetele de livrare şi peste 1 milion de ore de muncă.

Ideologiq, agenţia de marketing şi comunicare digitală selectată pentru a dezvolta strategia de comunicare a brandului, a implementat deja primul proiect cu succes: campania de Black Friday, momentul de start pentru valurile de comenzi care continuă inclusiv în luna ianuarie 2021.

„Cu cât provocarea este mai dificilă, cu atât satisfacţia reuşitei este mai mare. Suntem onoraţi de încrederea acordată de Postis şi mândri de performanţa obţinută la încheierea primei campanii desfăşurate. Rezultatele unui proiect ne ajută să optimizăm strategia pentru următoarele, aşa că ne aşteptăm să creştem brandul Postis cu fiecare campanie pe care o vom dezvolta în 2021”, spune Adrian Ichim, fondator şi partener Ideologiq.

Deşi începută cu mai bine de o lună înaintea Crăciunului, campania de Black Friday a brandul Postis a furat startul şi a introdus în poveste un personaj memorabil, cunoscut pentru punctualitatea şi capacitatea de a onora toate livrările de cadouri la timp: Moş Crăciun. În cadrul campaniei, îndrăgitul personaj este încurcat în livrările sale de comenzile întârziate din perioada Black Friday şi se hotărăşte să dezvăluie secretul pentru Livrări Fericite, tuturor retailerilor care se confruntă cu probleme de logistică: Platforma Postis.

„În contextul actual, în care obiceiul de cumpărare online a crescut considerabil, era nevoie în aceeaşi măsură şi de un sistem foarte bine pus la punct pentru ca livrările tuturor produselor să se realizeze rapid şi eficient.

Utilizând Platforma Postis, întârzierile livrărilor şi pierderile de timp şi de bani rămân de domeniul trecutului. Prin campania pe care am dezvoltat-o alături de agenţia Ideologiq, Black Friday şi Crăciunul rămân ocazii în care cumpărătorii se pot bucura de achiziţii care ajung la timp în casele lor, bucuria nemaifiind amânată sau compromisă. Suntem foarte încântaţi de această campanie şi de buna colaborare pe care o avem cu întreaga echipă Ideologiq”, declară Radu Ţoncu, Chief Marketing Officer Postis.

Nu mai este o surpriză, comenzile plasate în perioada de Black Friday dau peste cap, an de an, planurile tuturor retailerilor, iar în contextul pandemiei, problemele sunt de două ori mai mari.

Postis a profitat de acest moment complicat, venind în întâmpinarea business-urilor de retail şi distribuţie cu soluţia pentru o gestiune eficientă a situaţiei, cu ajutorul tehnologiilor IT. Ideologiq a reuşit să creeze o campanie inedită, menită să evidenţieze beneficiile oferite utilizatorilor soluţiei Postis.

Pornind de la rolul asumat în transformarea activităţilor de logistică şi transport prin tehnologii digitale, utilizarea datelor, optimizarea bazată pe algoritmi de machine-learning şi automatizarea proceselor, Postis a venit în ajutorul tuturor companiilor care au avut nevoie de sprijin în perioada aglomerată de Black Friday şi Crăciun şi a oferit noilor clienţi acces la serviciile sale în mod gratuit, fără limită de comenzi procesate, timp de o lună.

„Recunosc faptul că, de fiecare dată, construirea unei campanii de comunicare business-to-business este o adevărată provocare, dar demersul vine şi cu o imensă satisfacţie. Pentru a livra un produs creativ de calitate, sprijinit pe un insight puternic, este absolut necesar să înţelegi în detaliu natura business-ului, barierele specifice dar şi profilele celor implicaţi în domeniul respectiv.

Abia apoi poate fi conturat planul perfect. Suntem norocoşi să avem la Ideologiq o echipă responsabilă care tratează fiecare pas al procesului de creaţie şi execuţie cu seriozitate, care colaborează şi construieşte soluţii de implementare seamless, pentru o comunicare unitară şi eficientă. Bravo, echipă, şi mulţumim clientului Postis pentru încredere! Suntem nerăbdători să continuăm împreună proiectele planificate pentru anul acesta”, spune Sorina Pentilescu, Director de Creaţie Ideologiq.

Mix-ul pentru această campanie a îmbinat servicii de creaţie, media şi social media management, iar rezultatul s-a ridicat la nivelul aşteptărilor, campania aducând atât notorietate cât şi clienţi noi pe platformă.

Pentru ca proiectul să prindă formă, au fost implicate trei departamente din cadrul agenţiei Ideologiq: strategie şi creaţie, programare şi social media management. Pentru facilitarea procesului de înrolare pe Platforma Postis, echipa Ideologiq a creat şi un landing page dedicat campaniei.

Odată ajunşi aici, utilizatorii au putut descoperi toate beneficiile, având posibilitatea de a testa soluţiile digitale gratuit, timp de o lună.

„Este o provocare pentru noi să lucrăm cu business-uri „din tehnologie” – start-up-uri si scaleup-uri care au nevoie de un model nou de agenţie de comunicare, extrem de agilă şi inovativă, care să poată ţină pasul cu ritmul de creştere şi de dezvoltare al unor astfel de companii.

Este un nou început pentru noi, am crescut agenţia lucrând cu astfel de business-uri încă de la începutul anilor 2000, business-uri care au ajuns acum printre cele mai mari din România şi ne simţim motivaţi să reluăm povestea de succes cu o generaţie nouă de antreprenori”, adaugă Adrian Ichim, fondator şi partener Ideologiq.

Despre Ideologiq

Ideologiq este o agenţie digitală cu experienţă de peste 13 ani pe piaţa din România care a pornit ca studio de dezvoltare software şi a evoluat într-un hub de servicii cu misiunea de a integra digitalul în orice mix de marketing. Începând cu anul 2017, Ideologiq face parte din grupul Ascendis.

Agenţia oferă servicii integrate de comunicare: strategie şi consultanţă pentru digitalizare, creaţie, inclusiv branding, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicaţii, magazine online), evenimente online, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, Media planning & buying), cu filiale regionale în Moldova, Ucraina, Bulgaria, Grecia, Cipru, Macedonia de nord, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Herţegovina, Croaţia, Slovenia şi Ungaria.

Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenţii de digital din România, formată dintr-o echipă de 20 de membri în Bucureşti, la care se adaugă colaboratori din birourile regionale ale companiei. Mai mult de jumătate dintre aceştia sunt seniori cu peste zece ani de experienţă în comunicare digitală. Zonele de expertiză ale agenţiei se axează pe domenii precum, FMCG, pharma & medical, automotive, retail, construcţii, finance şi industria „verde/reciclare”.

Printre clienţii agenţiei se numără: Alphega, Pfizer, GSK, Novartis, Boehringer-Ingelheim, Kingfisher/Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, Raiffeisen, Castrol, SIGNAL-IDUNA sau Medsana.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi:

www.ideologiq.com

Facebook - Ideologiq

Despre Postis

Înfiinţat în 2016, Postis e primul start-up LogTech din România, care a revoluţionat sectoarele de logistică şi transport prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, algoritmi de machine-learning, decizii de business bazate pe date, instrumente analitice şi automatizare.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toţi furnizorii semnificativi de distribuţie şi livrare şi poate fi utilizată de orice companie din România şi Europa Centrală şi de Est care transportă şi livrează bunuri şi care are nevoie de creşterea productivităţii, simplificarea operaţiunilor, optimizarea costurilor, scalarea afacerii, ajustarea modelului de business sau intrarea pe noi pieţe.

Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 100 de clienţi, printre care: Flanco, Ikea, Cărtureşti, elefant.ro, Secom, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora, Noriel, Vivre sau Auchan.

Ca urmare a creşterii accelerate din România, Postis se pregăteşte de o nouă rundă de finanţare pentru extinderea operaţiunilor în Europa Centrală şi de Est, care va marca trecerea companiei în faza de scale-up.

Pentru detalii accesaţi www.postis.eu

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus