Audienţe. Derby-ul din Cupa României dintre Dinamo şi FCSB a adus cifre peste medie pentru televiziunile de sport, aseară.
Digi Sport 1 s-a clasat pe patru pe toate segmentele de public, în timp ce Look Sport+ şi Telekom Sport 1 au scos audienţe peste cât scot în mod obişbuit.
Totuşi, meciul din Cupă a fost sub partida de săptămâna trecută, când cele două echipe rivale s-au întâlnit în Liga I.
Detalii, în continuare:
Victoria dinamoviştilor cu 1-0 din optimile Cupei României a fost urmărită de aproximativ 882.000 de telespectatori la nivelul întregii ţări, pe cele trei canale de sport.
În urmă cu o săptămână, partida Dinamo - FCSB din Liga I scotea - cumulat pe cele trei postui de sport - un milion de telespectatori. Datele, aici.
Dintre staţiile de sport, Digi Sport 1 a scos cele mai bune cifre, fiind pe locul patru pe toate segmentele de public. Postul RCS-RDS era mai urmărit aseară decât România TV sau Antena 3.
Look Sport+ şi Telekom Sport 1 nu au prins loc între primele 10, dar cifrele sunt mai mari decât media celor două staţii.
Aseară, pe intervalul meciului, posturile de la vârful clasamentului au pus următoarele producţii:
- Kanal D - Hercai (20:00-23:30)
- Pro TV - Imperiul Leilor (20:30-22:30)
- Antena 1 - Poftiţi la Nea Marin (20:30-23:00)
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului din Cupa României Dinamo-FCSB (20:30-22:30):
Naţional. Partida din Cupa României a atras aseară 880.000 de telespectatori pe cele trei staţii de sport. Cei mai mulţi pe Digi Sport 1 - 639.000 de telespectatori. Postul RCS-RDS depăşea în clasament România TV şi Antena 3, fiind pe locul 4.
Pe Look Sport+ s-au uitat 141.000 de privitori, iar pe Telekom Sport 1 102.000.
Top trei pe acest segment de public: Kanal D, Antena 1, Pro TV.
Urban. Duelul dintre Dinamo şi FCSB a adunat aproape jumătate de milion de telespectatori la oraşe. Din nou, cei mai mulţi microbişti au ales Digi Sport 1, care s-a clasat pe patru, cu 376.000 de privitori.
Pe acest segment de public s-a făcut rocada între Telekom şi Look+. 61.000 de români se uitau pe Telekom Sport 1, iar pe Look Sport+ 48.000.
Liderul pe interval era Kanal D, urmat de Pro TV şi Antena 1.
Comercial. Câţi tineri s-au uitat la meci? Cam câţi s-au uitat şi la Kanal D. Digi Sport 1 s-a apropiat de ultima treaptă a podiumului. 148.000 de români au urmărit Dinamo-FCSB pe postul RCS-RDS.
Pe Telekom Sport 1 erau 23.000, iar pe Look Sport+ doar 9.000. Clasamentul pe comercial la vârf: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.383.000 | 7.8 | 15.7 |
2 | Antena 1 | 1.259.000 | 7.1 | 14.3 |
3 | Pro TV | 1.065.000 | 6.0 | 12.1 |
4 | DigiSport 1 | 639.000 | 3.6 | 7.3 |
5 | Romania TV | 516.000 | 2.9 | 5.9 |
6 | Antena 3 | 413.000 | 2.3 | 4.7 |
7 | National TV | 341.000 | 1.9 | 3.9 |
8 | Happy Channel | 277.000 | 1.6 | 3.1 |
9 | Prima TV | 218.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | Pro Cinema | 191.000 | 1.1 | 2.2 |
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 623.000 | 6.5 | 13.6 |
2 | Pro TV | 583.000 | 6.1 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 582.000 | 6.1 | 12.7 |
4 | DigiSport 1 | 376.000 | 3.9 | 8.2 |
5 | Romania TV | 294.000 | 3.1 | 6.4 |
6 | Antena 3 | 254.000 | 2.7 | 5.6 |
7 | Happy Channel | 182.000 | 1.9 | 4.0 |
8 | National TV | 173.000 | 1.8 | 3.8 |
9 | Prima TV | 112.000 | 1.2 | 2.4 |
10 | TVR 2 | 79.000 | 0.8 | 1.7 |
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 323.000 | 7.7 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 268.000 | 6.3 | 16.9 |
3 | Kanal D | 170.000 | 4.0 | 10.7 |
4 | DigiSport 1 | 148.000 | 3.5 | 9.3 |
5 | National TV | 56.000 | 1.3 | 3.6 |
6 | Comedy Central | 47.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | Pro Cinema | 38.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Derby-ul Dinamo - FCSB, un milion de oameni pe trei posturi! Pro TV şi Kanal D, bătaie pentru primul loc
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii