AUDIENŢE. „Circul” lui Nea Marin a încheiat „stagiunea”, dar nu a fost suficient pentru primul loc în audienţe. Emisiunea „Poftiţi la Circ” a încheiat sezonul aseară, pe locul trei în ţară şi la oraşe. În schimb, a stat mai bine pe segmentul comercial, unde a bifat locul doi, după Pro TV.
Pe de altă parte, postul Intact, cu Nea Marin în grilă, a fost depăşit de Pro TV pe toate cele trei targeturi şi de Kanal D, la nivel naţional şi în mediul urban.
Audienţa a fost destul de împărţită într-o seară în care, în afară de Nea Marin, la televizor a fost şi serialul turcesc Hercai (pe Kanal D) şi emisiunea Imperiul Leilor (pe Pro TV).
„Leii” au clasat Pro TV pe primul loc doar pe segmentul tânăr, în timp ce la nivel naţional şi la oraşe emisiunea a fost pe doi. De asemenea, Hercai a fost primul în ţară şi la oraşe, dar a coborât pe trei când vorbim despre segmentul tânăr.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00):
Naţional. Nea Marin n-a urcat mai sus de locul trei nici la finalul sezonului. Antena 1 a fost locul trei la nivel naţional, iar emisiunea Poftiţi la circ a fost urmărită de puţin peste un milion de oameni în fiecare minut.
Pro TV a ocupat locul secund, de unde a înregistrat o medie de 1,1 milioane de telespectatori, pe interval.
Kanal D a condus topul, de unde a adunat peste 1,6 milioane de oameni în faţa televizoarelor, în fiecare minut, pe intervalul Nea Marin.
Urban. La oraşe, lucrurile au fost aproximativ la fel, cel puţin când vorbim despre primele trei clasate.
Poftiţi la circ a pus Antena 1 pe locul trei şi în mediul urban, unde aproape jumătate de milion de persoane erau în faţa televizoarelor.
Lider a fost Kanal D, pe interval, cu 736.000 de urmăritori în medie.
Pro TV a fost a doua cea mai urmărită televiziune, când la TV era Nea Marin, cu 618.000 de privitori.
Comercial. Tinerii au ridicat Antena 1 şi au pus emisiunea lui Nea Marin pe locul doi. Aproximativ 237.000 de persoane tinere se uitau, miercuri seara, la ultima ediţie Poftiţi la circ din sezon.
La mică distanţă, pe trei, s-a clasat Kanal D: 232.000 de telespectatori.
Liderul detaşat a fost Pro TV, cu 100.000 de telespectatori mai mult decât cele două rivale. Postul din Pache Protopopescu a adunat, pe intervalul Nea Marin, 352.000 de persoane în fiecare minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.613.000 | 9.1 | 19.5 |
2 | Pro TV | 1.155.000 | 6.5 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 1.023.000 | 5.8 | 12.4 |
4 | Romania TV | 624.000 | 3.5 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 393.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | Happy Channel | 235.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | Prima TV | 225.000 | 1.3 | 2.7 |
8 | National TV | 200.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 186.000 | 1.1 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 175.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 736.000 | 7.7 | 17.0 |
2 | Pro TV | 618.000 | 6.5 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 477.000 | 5.0 | 11.0 |
4 | Romania TV | 318.000 | 3.3 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 252.000 | 2.6 | 5.8 |
6 | Happy Channel | 147.000 | 1.5 | 3.4 |
7 | Prima TV | 127.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | DigiSport 1 | 94.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 85.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 76.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 352.000 | 8.3 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 237.000 | 5.6 | 15.6 |
3 | Kanal D | 232.000 | 5.5 | 15.2 |
4 | DigiSport 1 | 38.000 | 0.9 | 2.5 |
5 | Pro Cinema | 38.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | Antena 3 | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Happy Channel | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | National TV | 32.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
De exemplu in Sacrificiul s-au bagat 1 milion de euro,50% dintre români habar nu au cate zerouri are această cifră
Vlad la fel un serial foarte bun si scump
Iar adela nu este wow dar este bun,ar merită audiența ceva mai mare ,ca totusi sunt niște oameni care muncesc acolo la facerea acelui serial, si ar merita si ei puțina făimă