Audienţe. Pro TV a dominat seara de marţi cu cele două producţii pe care le-a pus la bătaie: Las Fierbinţi şi debutul noului sezon din Şef sub acoperire, cu afaceristul Stefan Mandachi în prima ediţie. Kanal D a mizat pe un nou serial turcesc - „Hercai”, în timp ce Antena 1 avea Poftiţi la circ, cu Nea Marin.
Detalii, în continuare:
Al doilea sezon Şef sub acoperire a pus Pro TV pe primul loc, pe toate segmentele de public. Primul episod în care a apărut Ştefan Mandachi a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de privitori, în toată ţara.
Postul din Pache Protopopescu şi-a atras un public masiv încă din prima parte a serii, cu noul episod din Las Fierbinţi. Audienţa a fost mult mai mare pe naţional: peste 2,2 milioane de telespectatori.
La Kanal D a început noul serial turcesc Hercai. Primul episod a pus Kanal D pe locul doi, pe naţional şi urban şi pe trei pe comercial, atât pe intersecţia cu Las Fierbinţi, cât şi pe cea cu Şef sub acoperire.
Antena 1, cu Poftiţi la circ, a avut cifre mai bune decât luni, dar s-a clasat doar pe trei pe naţional şi urban, iar pe segmentul tinerilor a încheiat seara pe locul secund.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Şef sub acoperire, debut pe primul loc în noul sezon
Naţional. Ştefan Mandachi, primul Şef sub acoperire din sezonul doi, a pus Pro TV pe primul loc, în ţară. Aproximativ 1.597.000 de privitori s-au uitat la debutul noului sezon.
Locul secund a mers la Kanal D, cu 1.295.000 de urmăritori. Antena 1 a încheiat seara pe locul trei, cu 1.048.000 de telespectatori pe interval.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Pro TV a avut cifre bune şi pe acest segment de public, cu debutul noului sezon Şef sub acoperire - 806.000 de telespectatori.
Kanal D a fost pe locul secund, aseară, cu 541.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a bifat locul trei - 481.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales să urmărească debutul sezonului doi Şef sub acoperire. Pro TV a câştigat şi pe acest segment de public - 391.000 de privitori.
Poftiţi la circ, poftiţi pe locul doi. Antena 1 a stat ceva mai bine la tineri şi a încheiat seara pe locul secund - 232.000 de urmăritori. Pe ultima treaptă a podiumului s-a clasat Kanal D - 143.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul debutului sezonului 2 Şef sub acoperire (21:30-22:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.597.000 | 9.0 | 19.9 |
2 | Kanal D | 1.295.000 | 7.3 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 1.048.000 | 5.9 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 440.000 | 2.5 | 5.5 |
5 | Romania TV | 403.000 | 2.3 | 5.0 |
6 | Prima TV | 328.000 | 1.9 | 4.1 |
7 | Pro Cinema | 211.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | Happy Channel | 195.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 154.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 143.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul debutului sezonului 2 Şef sub acoperire (21:30-22:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 806.000 | 8.4 | 19.4 |
2 | Kanal D | 541.000 | 5.7 | 13.1 |
3 | Antena 1 | 481.000 | 5.0 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 290.000 | 3.0 | 7.0 |
5 | Romania TV | 267.000 | 2.8 | 6.4 |
6 | Prima TV | 199.000 | 2.1 | 4.8 |
7 | Happy Channel | 131.000 | 1.4 | 3.2 |
8 | Pro Cinema | 81.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 73.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul debutului sezonului 2 Şef sub acoperire (21:30-22:55), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 391.000 | 9.3 | 27.0 |
2 | Antena 1 | 232.000 | 5.5 | 16.0 |
3 | Kanal D | 143.000 | 3.4 | 9.9 |
4 | Prima TV | 51.000 | 1.2 | 3.5 |
5 | Pro Cinema | 49.000 | 1.2 | 3.4 |
6 | Romania TV | 47.000 | 1.1 | 3.2 |
7 | Antena 3 | 45.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Comedy Central | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Happy Channel | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | AMC | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Las Fierbinţi, lider detaşat marţi seara
Naţional. Seara a început fulminant pentru Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a primit un „boost” de public cu un nou episod din Las Fierbinţi - 2.240.000 de telespectatori. Mai mulţi decât la debutul de săptămâna trecută.
Serialul turcesc Hercai a început seara tot pe locul secund, cu 1.342.000 de privitori, în timp ce Poftiţi la circ de pe Antena 1 completa podiumul - 1.163.000 de urmăritori.
Urban. Fierbinţenii Bobiţă, Celentano sau Firicel au prins la publicul de la oraşe. Peste un milion de români au vizionat episodul de aseară, pe Pro TV.
Luptă ceva mai echilibrată pentru locul secund. Kanal D a mai bifat un loc doi - 567.000 de privitori, iar Antena 1 a completat podiumul - 501.000 de urmăritori.
Comercial. Las Fierbinţi a prins şi la tineri. Pe segmentul comercial 426.000 de urmăritori s-au uitat la episodul difuzat de Pro TV.
Poftiţi la circ a pus Antena 1 pe locul secund în prima parte a serii, cu 225.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei, pe interval, cu 149.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.240.000 | 12.7 | 24.4 |
2 | Kanal D | 1.342.000 | 7.6 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 1.163.000 | 6.6 | 12.7 |
4 | Romania TV | 470.000 | 2.7 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 376.000 | 2.1 | 4.1 |
6 | Happy Channel | 328.000 | 1.9 | 3.6 |
7 | Prima TV | 316.000 | 1.8 | 3.4 |
8 | Pro Cinema | 182.000 | 1.0 | 2.0 |
9 | DigiSport 1 | 178.000 | 1.0 | 1.9 |
10 | TVR 2 | 162.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.038.000 | 10.8 | 22.4 |
2 | Kanal D | 567.000 | 5.9 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 501.000 | 5.2 | 10.8 |
4 | Romania TV | 291.000 | 3.0 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 253.000 | 2.6 | 5.5 |
6 | Happy Channel | 195.000 | 2.0 | 4.2 |
7 | Prima TV | 171.000 | 1.8 | 3.7 |
8 | TVR 2 | 110.000 | 1.2 | 2.4 |
9 | DigiSport 1 | 106.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Diva | 79.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 426.000 | 10.1 | 28.5 |
2 | Antena 1 | 225.000 | 5.3 | 15.1 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3.5 | 10.0 |
4 | Prima TV | 41.000 | 1.0 | 2.8 |
5 | Happy Channel | 41.000 | 1.0 | 2.7 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Comedy Central | 31.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | TVR 2 | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Nenea ala sef avea mustata falsă si se observa,noroc de mască
Postacii antenisti in genunchi !